Loading...
nl

honden

little-wolf
little-wolf jan 8 '07
yep, de foto is van 22-12-2006.

hij heeft slechte heupen en kniën.
op mijn site staat alles erover.

hij heeft toen een poos op pijnstilling gestaan, maar gaf geen verschil. hij heeft nog een poos gekraakt in zijn heupen maar nu merk ik niks meer aan hem. het enige wat ik doe is hem schraal houden. alleen nu in de winter (nouja winter) krijgt hij iets meer voer dan in de zomer. juist nu het "kouder" is, lijkt hij op te leven. :D
Tamara26
Tamara26 jan 8 '07
Ok, dan kan ik mijn stramheid wel een plaats geven, maar ik zie niet dat hij pijn heeft. Het is een harde hond, ook voor zichzelf.
Maar dat doe je goed hoor, hem goed op gewicht houden. Dat kan al heel veel helpen!
Nou, ga nu met mijn nieuwe hondje naar DA.
Voor een inenting en hij zou artrose hebben.
Nou, ben benieuwd...
Groetjes Tamara.
little-wolf
little-wolf jan 8 '07
wat voor hondje heb je?
succes bij de d.a. hopelijk valt het mee.

balou heeft trouwens ook artrose vorming.
die slechte achterhand kom mogelijk doordat de fokker de pups calcium heeft gegeven, iets wat zeer slecht is voor het skelet.
mause
mause jan 8 '07
onze hond had vorig jaar ook iets geks.we hebben een duitse herder van bijna 11. ik liep op het eind van mijn zwangerschap. en hij sliep altijd bij ons op de kamer. ik werd 's morgens wakker en odin ( de hond) wou ook opstaan, maar hij kon dit helemaal niet meer. leek wel of hij verlamt was aan de achterhand. ik mijn man wakker gemaakt. hij de hond naar beneden getild. en we hebben meteen de dierenarts gebeld. konden we meteen heen. ze maakt zich grote zorgen en dacht dat we hem in moesten laten slapen. ik heb toen gezegt, dat ik dat niet kon en zeer zeker nu niet. (last van hormonen ed, hihi.) heb toen gezegt dat we alles wilden proberen wat mogelijk was. ook omdat hij geen pijn aangaf. we zijn toen elke dag met hem naar de da geweest voor spuiten. ook kreeg hij tabletten en een homeopatisch middel.ze dacht aan een hernia of een wervel die niet goed stond in zijn rug. het ging iets beter. gelukkig, maar we waren er nog niet.ik heb nachten lang naast hem op de vloer gelegen, om te zorgen dat hij zijn eten en drinken binnen kreeg. we hebben laminaat thuis. dus ik heb sokjes met anti slip zolen gekocht, hem die aangetrokken, zodat hij niet uit zou glijden.en een stukje naar buiten kon, achter thuis om zijn behoefte te doen. hij vertikte het om het binnen te laten lopen. hij heeft een hele tijd zijn sokjes aangehad.

maar nu gaat alles weer goed. hij loopt weer goed, tilt zelfs zijn poot weer op bij het plassen en wil af en toe nog ff rennen. wat het geweest is ik weet het niet, maar gelukkig is nu alles weer goed. en zijn hij en mijn dochtertje de dikste vriendjes.

we moesten laatst weer zijn jaarlijkse spuit halen, dus ik bel op om een afspraak te maken. nou de da had niet meer verwacht dat hij er nog zou zijn. en inmiddels zijn we dus alweer een jaar verder.

maar goed achter af dat we hem toen niet in hebben laten slapen en ik eigenwijs genoeg was, om daar niet mee in te stemmen.
Tamara26
Tamara26 jan 8 '07
Hoi!!!

Ben bij de DA geweest.
Ik heb sinds kort een nieuwe (oude) hond en ze hadden gezegd dat ie artrose had, maar ik dacht zelf eigenlijk van niet.
Hij moest toch ingeent worden, dus ik daarheen.
Ik ken de DA heel erg goed en mijn vermoeden bleek dus juist. Hij heeft weinig tot geen artrose. Het enige wat hij heeft is spierpijn omdat hij van mij mag hollen en spelen en zo. Dat is hij dus niet gewend, vandaar.
Dus niks aan t handje en de DA was heel erg blij dat ik zo'n lief mooi hondje van de dood had weggehaald.
Geeft mij weer een goed gevoel. Hmmmm.....

Liefs,
Mimi*
Mimi* jan 8 '07
Onze hond heeft wel artrose maar verder is het toch een hele active hond! Tennis, zwemmen, rennen dat doet ze allemaal graag! Net als eten jatten. Zelfs repen chocolade gaan erin. 200 gram pure chocolade uit je tas jatten! Ze hoort allang dood te zijn maar nee. Zeebanket 1 kg ging er ookal makkelijk in.Gek beest :p
mause
mause jan 8 '07
hij vind het gewoon lekker. hihi.
Mimi*
Mimi* jan 8 '07
Haha ja dat denk ik ook :p hij pakt ook graag zakken brood of haalt met plezier de prullebak leeg zodat heel het huis onder rotzooi ligt. Het is gewoon een vuilnisbakkie!
mause
mause jan 8 '07
ach ja zo heb je wat te doen. hihi. maar de vuilnisbak leeghalen. pfff. gelukkig heeft die van ons niet dat soort geintjes. hihi.
Tamara26
Tamara26 jan 9 '07
Oh ja, dat ken ik wel.
eentje hier doet het ook!
Kun je alles weer opruimen en schoonmaken.
Pffff....
Luiers zijn ook populair..
Gadver!!
little-wolf
little-wolf jan 9 '07
 Quote:
Origineel van Mimi*:
Onze hond heeft wel artrose maar verder is het toch een hele active hond! Tennis, zwemmen, rennen dat doet ze allemaal graag! Net als eten jatten. Zelfs repen chocolade gaan erin. 200 gram pure chocolade uit je tas jatten! Ze hoort allang dood te zijn maar nee. Zeebanket 1 kg ging er ookal makkelijk in.Gek beest :p
zou toch wel opletten met de chocola. dat kan dodelijk zijn voor een hond ;)
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420