Loading...
nl

Harrys, Mijn foto ook maar geplaatst,

HarryS
HarryS apr 27 '10
Ik zou zeggen, kijk maar wat jullie eruit kunnen halen. Ben heel benieuwd...

Link naar foto Harry
Delen:
Cialara
Cialara apr 27 '10
Ik lees zelden foto's maar ik ga het bij jou een keertje proberen HarryS smile

Als ik je foto zie, dan komt er een brok in mijn keel, het eerste wat er bij me opkomt is dan ook verdriet... en dat terwijl het zo'n leuke foto is smile

toch zie ik ook wel iemand die nu in balans is, alsof dat verdriet iets ouds is, wat je intussen goed hebt kunnen verwerken.

Ik zie rust in je ogen, mededogen ook.

Wat ik ook zie is een vorm van droge humor, van het onverwachts uit de hoek komen, waar anderen erg om kunnen lachen.

Meer haal ik er vooralsnog niet uit.
Laat maar weten wat er wel en niet klopt.

Groetjes Jorine
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 28 '10
Duifje
Duifje apr 28 '10
Hi,

Als ik naar je foto kijk, en ik blijf kijken....

zie ik verdriet, (oud verdriet) je bent iemand die vroeger niet begrepen werdt. , ik krijg een heel zwaar hoofd.
Een grote warboel in de bovenkamer.

Een ontzettend LIEF mens. Iemand die alles voor een ander doet, maar zichzelf vergeet. Twee broers, een zus?

Is er iets met je ogen? en heb je vaak hoofdpijn?.

Het is misschien een warboel wat ik tik hoor, ben daar nog onzeker in.

Maar dat zware gevoel in mijn hoofd blijft. met druk op de ogen. kan je daar wat mee?

Ook krijg ik het gevoel dat je iets met je rug hebt, hernia misschien., uitstraling naar het linker onderbeen, tot halverwege de kuit?.

Je lacht wel......maar je bent niet blij......

Klopt het dat je er ouder uitziet dan je bent?..... en nee ik gaan geen leeftijd roepen. Ik hoor graag van jouw wat je leeftijd is. Dan hoor je van mij wel of dat klopt met wat ik denk.

Laat me even weten of ik iets goed heb, of dat ik er finaal naast zit.

Knuff duiff
admin
admin apr 28 '10
Hoi Harry,
He, daaar heb je weer een natuurmensje! grin
je bent als een natuurwezen en je kan moeilijk in een stad leven.
Dat lijkt me ook niet goed, mocht je in zo'n druk stadsleven zitten. Dan vang je te veel drukte op en miserie en problemen van anderen, en daar kan je niet goed tegen. Dat brengt je uit evenwicht.
Ik zie jou in een klein rustig dorpje, in een gewoon simpel huisje.
Je lijkt wat verdrietig..het leven is niet gegaan zoals je het graag had gewenst. Ook iets met je moeder.. er is je moeder iets overkomen, en daar heb je nog altijd hartzeer van?

Je bent enorm gevoelig.. je neemt heel veel in je op en het lijkt wel of je alles dubbel beleeft.
Ik weet niet echt of je al gehoord hebt van "aarden" want dat is zeer belangrijk voor je.
Als je de gelegenheid hebt om veel in de tuin of in de natuur te werken "aard' je.. doordat je je voeten echt letterlijk contakt maakt met de aarde en daardoor heel veel oude, lastige spanningen laat afvloeien via de aarde. En krachtige energie van de aarde weer terug kunt krijgen.
Je voelt je dan herboren.. het is heel goed voor jou.
Je bent een knuffeltje hoor.. heel lieve persoon.. dat graag warmte heeft (nuja wie niet he) en graag steeds bij dezelfde personen is. En dan wordt er wat afgelachen. want je bent een gezellig iemand, die heel erg trouw is en nood heeft aan de trouwheid van anderen. Als dat vertrouwen er is, kom je ook helemaal los, geen biertje nodig want je voelt je dan kiplekker.
Als je begint te wantrouwen of je voelt dat anderen zich anders voordoen.. wordt je innerlijk zenuwachtig.. en dan is biertje wel.
Zo dit was het , meer krijg ik niet door..
Veel liefs aan je Harry

Bellefleur
HarryS
HarryS apr 28 '10
Origineel bericht van: Jorine
Ik lees zelden foto's maar ik ga het bij jou een keertje proberen HarryS smile

Als ik je foto zie, dan komt er een brok in mijn keel, het eerste wat er bij me opkomt is dan ook verdriet... en dat terwijl het zo'n leuke foto is smile

toch zie ik ook wel iemand die nu in balans is, alsof dat verdriet iets ouds is, wat je intussen goed hebt kunnen verwerken.

Ik zie rust in je ogen, mededogen ook.

Wat ik ook zie is een vorm van droge humor, van het onverwachts uit de hoek komen, waar anderen erg om kunnen lachen.

Groetjes Jorine

Tot nu toe zit je er zeker niet ver naast.
Het oude verdriet kan ik plaatsen (oud maar wel in dit leven)
en droge humor.....helemaal smile
HarryS
HarryS apr 28 '10
Origineel bericht van: Duifje
Hi,

Als ik naar je foto kijk, en ik blijf kijken....
hoezo blijf je kijken dan? ....

zie ik verdriet, (oud verdriet) je bent iemand die vroeger niet begrepen werdt. , ik krijg een heel zwaar hoofd.
Een grote warboel in de bovenkamer.
ik denk vaak aan meerdere dingen tegelijk inderdaad

Een ontzettend LIEF mens. Iemand die alles voor een ander doet, maar zichzelf vergeet. Twee broers, een zus?
1 zus

Is er iets met je ogen? en heb je vaak hoofdpijn?.
Ogen zijn goed volgens mij, wel vaak hoofdpijn. Komt weer door die warboel daarboven denk wink

Het is misschien een warboel wat ik tik hoor, ben daar nog onzeker in.
Niet onzeker zijn, gewoon zeggen wat je voelt of binnen krijgt. Je doet het goed.

Maar dat zware gevoel in mijn hoofd blijft. met druk op de ogen. kan je daar wat mee?
Niet een echt gevoel, maar kan me het idee erachter wel indenken

Ook krijg ik het gevoel dat je iets met je rug hebt, hernia misschien., uitstraling naar het linker onderbeen, tot halverwege de kuit?.

Je lacht wel......maar je bent niet blij......
Ben een zeer vrolijk iemand hoor laugh

Klopt het dat je er ouder uitziet dan je bent?..... en nee ik gaan geen leeftijd roepen. Ik hoor graag van jouw wat je leeftijd is. Dan hoor je van mij wel of dat klopt met wat ik denk.
Ik krijg die opmerking wel vaker ja. Ik ben van november 1972 tongue

Laat me even weten of ik iets goed heb, of dat ik er finaal naast zit.
Zoals je kunt lezen zit je er zeker niet al te ver naast hoor, goed gedaan laugh

Knuff duiff
HarryS
HarryS apr 28 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
Hoi Harry,
He, daaar heb je weer een natuurmensje! grin
je bent als een natuurwezen en je kan moeilijk in een stad leven.klopt wel ja
Dat lijkt me ook niet goed, mocht je in zo'n druk stadsleven zitten. Dan vang je te veel drukte op en miserie en problemen van anderen, en daar kan je niet goed tegen. Dat brengt je uit evenwicht.
Ik zie jou in een klein rustig dorpje, in een gewoon simpel huisje.klopt wel ja
Je lijkt wat verdrietig..het leven is niet gegaan zoals je het graag had gewenst. Ook iets met je moeder.. er is je moeder iets overkomen, en daar heb je nog altijd hartzeer van?
zo kun je het zeggen ja. plotseling overlijden van mijn vader.
Je bent enorm gevoelig.. je neemt heel veel in je op en het lijkt wel of je alles dubbel beleeft.
Ik weet niet echt of je al gehoord hebt van "aarden" want dat is zeer belangrijk voor je. zeker van gehoord en gebruik (doe) het ook al
Als je de gelegenheid hebt om veel in de tuin of in de natuur te werken "aard' je.. doordat je je voeten echt letterlijk contakt maakt met de aarde en daardoor heel veel oude, lastige spanningen laat afvloeien via de aarde. En krachtige energie van de aarde weer terug kunt krijgen.
Je voelt je dan herboren.. het is heel goed voor jou.
Je bent een knuffeltje hoor.. heel lieve persoon.. dat graag warmte heeft (nuja wie niet he) en graag steeds bij dezelfde personen is. En dan wordt er wat afgelachen. want je bent een gezellig iemand, die heel erg trouw is en nood heeft aan de trouwheid van anderen. Als dat vertrouwen er is, kom je ook helemaal los, geen biertje nodig want je voelt je dan kiplekker.
Als je begint te wantrouwen of je voelt dat anderen zich anders voordoen.. wordt je innerlijk zenuwachtig.. en dan is biertje wel.
Zo dit was het , meer krijg ik niet door..
Veel liefs aan je Harry

Bellefleur

Bedankt voor je reactie, je zit ook aardig in de goede richting smile
admin
admin apr 29 '10
Graag gedaan Harry.
susie14
susie14 apr 30 '10
Hallo Harry,

Mijn gevoel/beeld bij je foto.

Lief karakter. vrijg meegaand van karakter. Daarbij ook het idee dat je stronteigenwijs kunt zijn.
Volgens mij ben je ouder dan men je op het 1e gezicht zou schatten. Jong van geest.
Krijg gevoel van veel strijden gestreden...wat erg vermoeiend was maar wat je wel een behoorlijke portie levenservaring heeft opgeleverd. Je hebt je erbij neergelegd...

Daarbij voelt ouder worden voor jou als een soort wam bad. het doet je goed, je kunt beter genieten van de dingen om je heen.
Je houdt van de natuur en in de natuur bezig zijn. Lekker klooien in de tuin en voor klussen draai je je hand ook niet om.

Krijg gevoel dat je een hele goede band had met je moeder, vader was een beetje ene nukkige man.
Hadden jullie het vroeger niet erg breed thuis? Op 1 of andere manier zie ik je lopen met een soort koffertje in de hand.
Je moeder zorgde er wel voor dat je toch onberispelijk de deur uit ging. zo goed als mogelijk.
Ik voel geen partner bij je.....

Geld is niet erg belangrijk voor je. En daarbij bedoel ik niet meer....

Wat betreft gezondheid neig ik naar het hart en de bloeddruk. Heb je daar wel es problemen mee gehad?
Daarbij komt ook het woord alcohol bij me op. Ben jij iemand die z'n vaste glaasje per dag drinkt? ik weet even neit hoe het te vertalen..

groetekes Sies
Maryssa
Maryssa apr 30 '10
Hallo Harry,

Ik wil ook wel even naar je kijken..

* Allereerst komt de zin: Zuiver als het zuiverste water. in me op. Je bent iemand die heel oprecht van ziel is en veel dingen vanuit je hart aan anderen geeft. Eigenbelang is jou echt vreemd. Je vindt het geweldig om anderen te helpen, het inspireert je en je vindt het belangrijk om wat te kunnen betekenen.

* Er zit een stukje onbegrepen worden in jouw blik. Zijn er mensen die jouw bedoelingen verkeerd vertalen? Bedenk je maar dat zij dingen willen zien zoals zij denken dat ze zijn en niet verder kunnen kijken naar wat er nog meer is en van waaruit jij handelt.

* Ik weet niet waarom maar vogeltjes komen in me op terwijl ik zo typ. Heb je daar iets mee? Heb je zelf vogeltjes of was dat in het gezin waar je bent opgegroeid zo?

* Volgens mij heb je veel verdriet gehad in het verleden. Dat zie ik in jouw blik.Je lacht maar je lacht door pijn heen. Maar je hebt je er doorheen geslagen. Misschien wel iets te snel, want er zit volgens mij nog het 1 en ander dat ineens bovenkomt op momenten dat het jou niet uitkomt. Je bent wel een type van niet bij de pakken neerzitten en verder gaan. Dat is heel sterk maar gun jezelf zo nu en dan ook een adempauze. Ik heb het gevoel dat je die nodig hebt. Even een time out even lekker nietsss hoeven,alleen doen wat je leuk vindt.

* Lekker sleutelen want je bent volgens mij een man met gouden handjes. Jou in de stoel zetten met een boek is niets voor jou. Je wilt iets DOEN. Natuur is ook iets wat bij je past.

* Ik krijg het gevoel dat jouw jeugd niet makkelijk is geweest. Veel onrust, gezinsleden die heftig met elkaar ruzie staan te maken, overmatig alcoholgebruik. Ik krijg er ook een buurt bij te voelen met hoge sociale controle. Iedereen hield elkaar in de gaten. Het beeld van mensen met tuinstoel in de voortuin om niets te missen.

* Ik krijg als ik me afstem op eventuele fysieke klachten een enorme moeheid te voelen bij je. Slaap jij zo slecht? Ook een zwaar hoofd van moeheid. Ik zou je bijna in je bed leggen, instoppen en zeggen:Zo voorlopig kom je maar eens even niet uit bed. Slaap maar eens lekker lang uit. Moet jij vroeg opstaan van jezelf of vanwege een verplichting?

Dat was mijn lezing voor jou Harry. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
HarryS
HarryS mei 1 '10
Origineel bericht van: Maryssa
Hallo Harry,

Ik wil ook wel even naar je kijken..

* Allereerst komt de zin: Zuiver als het zuiverste water. in me op. Je bent iemand die heel oprecht van ziel is en veel dingen vanuit je hart aan anderen geeft. Eigenbelang is jou echt vreemd. Je vindt het geweldig om anderen te helpen, het inspireert je en je vindt het belangrijk om wat te kunnen betekenen.

* Er zit een stukje onbegrepen worden in jouw blik. Zijn er mensen die jouw bedoelingen verkeerd vertalen? Bedenk je maar dat zij dingen willen zien zoals zij denken dat ze zijn en niet verder kunnen kijken naar wat er nog meer is en van waaruit jij handelt.

* Ik weet niet waarom maar vogeltjes komen in me op terwijl ik zo typ. Heb je daar iets mee? Heb je zelf vogeltjes of was dat in het gezin waar je bent opgegroeid zo?

* Volgens mij heb je veel verdriet gehad in het verleden. Dat zie ik in jouw blik.Je lacht maar je lacht door pijn heen. Maar je hebt je er doorheen geslagen. Misschien wel iets te snel, want er zit volgens mij nog het 1 en ander dat ineens bovenkomt op momenten dat het jou niet uitkomt. Je bent wel een type van niet bij de pakken neerzitten en verder gaan. Dat is heel sterk maar gun jezelf zo nu en dan ook een adempauze. Ik heb het gevoel dat je die nodig hebt. Even een time out even lekker nietsss hoeven,alleen doen wat je leuk vindt.

* Lekker sleutelen want je bent volgens mij een man met gouden handjes. Jou in de stoel zetten met een boek is niets voor jou. Je wilt iets DOEN. Natuur is ook iets wat bij je past.

* Ik krijg het gevoel dat jouw jeugd niet makkelijk is geweest. Veel onrust, gezinsleden die heftig met elkaar ruzie staan te maken, overmatig alcoholgebruik. Ik krijg er ook een buurt bij te voelen met hoge sociale controle. Iedereen hield elkaar in de gaten. Het beeld van mensen met tuinstoel in de voortuin om niets te missen.

* Ik krijg als ik me afstem op eventuele fysieke klachten een enorme moeheid te voelen bij je. Slaap jij zo slecht? Ook een zwaar hoofd van moeheid. Ik zou je bijna in je bed leggen, instoppen en zeggen:Zo voorlopig kom je maar eens even niet uit bed. Slaap maar eens lekker lang uit. Moet jij vroeg opstaan van jezelf of vanwege een verplichting?

Dat was mijn lezing voor jou Harry. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa

Je zit aardig goed, alleen met het gezin zit je meer op de lijn van mijn vrouw. Ja heb een partner, al bijna 10 jaar smile
Lin
Lin mei 1 '10
Hoi Harry,
als ik je foto voel dan is het eerste wat me opvalt is een beeld van vroeger van een klein jongetje. Heel erg druk en vaak niet begrepen. Enerzijds hield je je op de achtergrond,
maar zo kon je ook de aandacht weer heel erg naar jezelf toe trekken.

Verder voel ik ook overgevoeligheid met bepaalde stoffen, zoals zoet en kleurstoffen.

Je jeugd voelt, vanaf een jaar of 14, heel erg aan dat het heel heftig is geweest,
voel ook een bepaalde afstand van het ouderlijk huis hebben. Net of je ook veel bij anderen "tijdelijk"woonde.

Het lijkt ook net of je nu meer bij jezelf kan blijven staan, meer je eigen plannen trekt dan voorheen. Minder snel laat je je nu beinvloeden.

Iets zegt mij dat je wel eens een overledene hebt gezien, voor heel even maar en het hebt weg gestopt.
Voel ook een bepaalde druk op je bortskas, dat verteld mij dat je het moeilijk vond om over gevoelens te praten, wat je verdriet doet. Maar dat je er al wel meer mee bezig bent die stap meer te zetten om je open te stellen voor anderen.

Waarom weet ik niet maar ik blijf het woord 'vriendin" in mijn hoofd horen. Iemand waar je heel erg hecht mee was,want voel een diepe gemis.

Ik hoop dat je er iets van herkenning in ziet.

Liefs linda
admin
admin mei 18 '10
Hallo Harry,

Ik vind het leuk om je ook te lezen, dus hier de reading.
Ik zie een omgekeerd wijnglas, is de wijn verspild of drink je niet meer?
Ik krijg het erg koud nu ik je lees, en ik voel een enorme behoefte aan lichamelijke warmte bij je, je bent een echte knuffelaar in je hart.
Het lijkt me dat er vroeger niet veel met je genuffeld is als kind, en dit patroon heeft zich nog een tijd doorgezet.
Het is zelfs zo dat je nu niet goed weet hoe het aan te pakken, om die warmte wel te ontvangen, maar ik zie ook dat je je dat al bewust bent en er verandering in probeerd aan te brengen in jezelf.
Ben je werkzaam in de techniek of is dat je hobby?
In ieder geval zie ik een talent voor techniek.
Ik zie ook dat je jezelf inperkt je komt niet goed genoeg uit de verf naar anderen je houd jezelf tegen in kontakten, net alsof je je adem afknijpt, en ik voel er een angst zitten, er zit heel veel in je maar het kan er maar met moeite uit.
Ben je ook zo chaotisch in je hoofd, ik zie je denken van de hak op de tak springen.
ff dit ff dat en nogal zenuwachtig om alles naar voren te brengen.
Ik zet je ff op rust........

Zet even alles bij je open, en laat je meevoeren op het water van je emoties, zonder blokkades en tegenwerking, gewoon stromen van water die je reinigen en verwarmen, je bent zo licht als een veertje in dit water, en je bied er geen tegenstand aan, het overspoeld je, maar acepteer het maar, laat alles gebeuren en laat je meevoeren op je emoties, komen er tranen, oke huil ze, komt er boosheid, wees boos, verbind er niets aan geef geen oordeel geen mening en kijk toe hoe je verder stroomafwaarts word meegevoerd, naar een meertje onder aan de berg, daar komt alles tot rust en je voelt je heerlijk rustig en ontspannen je drijft als vanzelf op het water en voelt de warme zonnestralen op je lichaam, dit is je persoonlijke plaats waar je kunt zijn samen met je emoties, waar je veilig bent en beschermd,waar liefde en warmte is, je blijft er drijven zolang je het lekker vind.....en komt er wanneer je het nodig hebt, het is jouw persoonlijke krachtplaats......

liefs van Bea

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420