Hoi Harry,
He, daaar heb je weer een natuurmensje!
je bent als een natuurwezen en je kan moeilijk in een stad leven.
Dat lijkt me ook niet goed, mocht je in zo'n druk stadsleven zitten. Dan vang je te veel drukte op en miserie en problemen van anderen, en daar kan je niet goed tegen. Dat brengt je uit evenwicht.
Ik zie jou in een klein rustig dorpje, in een gewoon simpel huisje.
Je lijkt wat verdrietig..het leven is niet gegaan zoals je het graag had gewenst. Ook iets met je moeder.. er is je moeder iets overkomen, en daar heb je nog altijd hartzeer van?
Je bent enorm gevoelig.. je neemt heel veel in je op en het lijkt wel of je alles dubbel beleeft.
Ik weet niet echt of je al gehoord hebt van "aarden" want dat is zeer belangrijk voor je.
Als je de gelegenheid hebt om veel in de tuin of in de natuur te werken "aard' je.. doordat je je voeten echt letterlijk contakt maakt met de aarde en daardoor heel veel oude, lastige spanningen laat afvloeien via de aarde. En krachtige energie van de aarde weer terug kunt krijgen.
Je voelt je dan herboren.. het is heel goed voor jou.
Je bent een knuffeltje hoor.. heel lieve persoon.. dat graag warmte heeft (nuja wie niet he) en graag steeds bij dezelfde personen is. En dan wordt er wat afgelachen. want je bent een gezellig iemand, die heel erg trouw is en nood heeft aan de trouwheid van anderen. Als dat vertrouwen er is, kom je ook helemaal los, geen biertje nodig want je voelt je dan kiplekker.
Als je begint te wantrouwen of je voelt dat anderen zich anders voordoen.. wordt je innerlijk zenuwachtig.. en dan is biertje wel.
Zo dit was het , meer krijg ik niet door..
Veel liefs aan je Harry
Bellefleur