Loading...
nl

waarnemingen zonder naam of foto

admin
admin mei 12 '10
Lieve Lin sorry dat ik je nu pas antwoord geef , maar ik heb het helemaal over het hoofd gezien je reactie, ben er nog niet zo goed in om alles hier te weten hoe het werkt enzo op de site.

Ik ben me ervan bewust dat ik er zelf weinig tot niets mee doe, ik geef alles over aan mijn gids ik laat hem het werk doen en vertrouw erop dat hij het ook zal doen.

Dus ik ben zelf niets in dit proces ik ben alleen maar tussen station, hoe minder ik me ermee bemoei hoe beter het is.

Zo weet geloof en vertrouw ik ook erop dat hij mij verder helpt en geneest indien nodig, mijn leven ligt in zijn handen, ik weet dat dit heel raar klinkt maar, zo ook leg ik alles in zijn hand en weet dat hij alleen maar goede gedachten heeft over mij en alle mensen.

Hij heeft dus alle macht en kracht ik heb niets...

Als je nog iets wil vragen dan mag dat gerust hoor, liefs van Bea
Islandlady
Islandlady aug 25 '10
Hey Naamgenootje wink

Ik lees dit nu pas. Eindelijk eens even tijd om de site goed uit te pluisen "lol".

Wat een mooie ervaringen. Het is al even geleden dat dit geplaatst is hoe gaat het nu met deze prachtige gave die je hebt?

Liefs andere Bea
admin
admin aug 25 '10
Hoi HOi andere Bea, leuk hoor het is net of ik naar mezelf schrijf, lol.
Maar ja het gaat goed met alles, ben alleen heel druk dus schieten de tijden voor meditatie er nog wel eens bij in.
Ik ben bezig met ander werk en ik orienteer me op iets voor mezelf beginnen.
Het word een eigen praktijkje en daarnaast nog een ander baantje.

Maar het is nog in de begin fase dus eerst ff rustig opbouwen.
Verder geniet ik ieder weekend van de caravan midden in de natuur en ben veel daar, heerlijk lekker luieren.

Iedere keer ben ik weer verbaasd over wat eruit een lezing komt.
Iedere keer denk ik waar haal ik het vandaan het zal vast niet zo zijn.
Maar over het algemeen genomen gaat het niet slecht, hoewel ik nog veel tijd moet oefenen hoor.
En hoe gaat het met jou? in het verre land, leuk dat je nu meer op Merudi bent.

lieve knuffel van Bea
Islandlady
Islandlady aug 25 '10
Hoi lieve Bea,

Ja gek he. Inderdaad alsof je aan je zelf schrijf.
Ja die meditatie zou ik ook meer moeten doen maar kan mijn hoofd niet leegkrijgen. Ook weer zowat. Mijn gedachten dwalen steeds maar weer af.
Wat onwijs leuk een eigen praktijk! Dat kun je zeker. Je kunt met al je gaven. En voor mijn gevoel komen er daar steeds meer bij. Vind het zo knap als iemand het kan met alleen een naam en/of geboortedatum.
Foto's lezen lukt me op het moment ook niet helemaal maar komt wel weer. Ik weet dat ik het kan.

Hier gaat het wel "hanging in there" om zomaar te zeggen. Maar ik voel en weet dat het allemaal goed komt.
Vind het weer fijn om op Merudi te zijn.
We spreken lieve schat!

Liefs
Bea
admin
admin aug 26 '10
Mijn gedachte:
Je moet jezelf ook niet verplichten om te mediteren. Jezelf ertoe zetten is beter. Ook niet mediteren en dan gewoon denken kan net zo goed werken. Het moeten mediteren en verplicht bepaalde meditaties doen kan averechts werken. Als je het mediteren opbouwt met een beetje discipline dan gaat het steeds beter.

@Bea, als ik een lezing doe dan maak een een connectie naar iemand, dit kan overal uit ontstaan en aan de hand daarvan kan ik een lezing geven. Ook kan ik met de cosmos een connectie openen gericht naar een persoon, dan krijg ik ook van alles door. Afbeeldingen, namen en objecten zijn gewoon goede geleiders om een connectie te maken, maar het kan dus ook uit andere bronnen komen.

Jij noemt telepathie en dat vind ik ook helemaal juist. Dat is omdat als je telepathie gebruikt ook dezelfde connectie/overbrugging/energie tunnel/band gebruikt word als bij een lezing. Alleen bij een lezing pik je gemoedstoestanden op en bij telepathie zet je nadruk op bepaalde gemoedstoestanden en dan verwoord de ontvanger dat. Telepathie werkt dan ook niet met woorden, maar helder weten kan deze gemoedstoestanden onder woorden brengen.

Als je een sterke connectie met iemand hebt en je begrijpt dit zal je inzien dat je weet wanneer iemand moe/ziek/blij/boos/hongerig/in pijn en nog veel meer is.

Kortom, een lezing is geen telepathie maar het put uit dezelfde basis. Alleen gaan de ontvanger en verzender anders ermee om.
Islandlady
Islandlady aug 26 '10
Nee Core heb je helemaal gelijk in want het lukt dan ook gewoon echt niet Discipline....tja! Zitten met 4 mensen in een te kleine ruimte dus het gaat even niet maar ik weet dat de tijd komt dat het wel weer gaat!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki