Loading...
nl

Dromen zijn bijzonder

claire1980
claire1980 apr 26 '10
Hallo Allemaal,

Ben op merudi gekomen omdat ik meer informatie wil halen over dromen, sinds mijn derde heb ik voorspellings dromen. Tijdje heb ik ze echt willen verbannen en waren ze ook echt minder vanaf me 17e ongeveer tot me 19e ben nu namelijk bijna 24 jaar.

Ik wilde eigenlijk gewoon delen, dat dromen zo erg bijzonder zijn.
Meer en meer bijzondere berichten krijg ik binnen via mijn dromen, ken jullie programma net 5 van medium, ik kan me echt met haar identificeren.

Het is zo ongelofelijk mooi!

Zelfs een nachtmerrie heeft echt iets moois, een droom houd je alert.

Heb er geen andere woorden voor, dan dat ik me behoorlijk blessed voel, dat ik dit mag ontvangen.

Bedankt dat ik dit mag delen.

Lieve groet,

Claire
Delen:
Elfje21
Elfje21 apr 26 '10
Hey claire1980,

Ik vind ook dat dromen erg bijzonder zijn. Ik ben er niet veel mee bezig geweest in het verleden, maar ik had ooit een droom die me erg deed nadenken en die ik altijd speciaal heb gevonden. Ik had altijd al wel interesse in droombetekenissen, maar wist nooit of ze bij mij zouden helpen.

Nadat ik onlangs de interpretatie van die droom voor de eerste keer van iemand hoorde, begreep ik dat de droom veel betekenis had voor me. Nu heb ik de laatste tijd steeds meer dromen die me verder opweg helpen als ik ze interpreteer. Ik hoop dat ik in de toekomst nog veel aan mijn dromen blijf hebben.

Veel liefs,

Elfje21
claire1980
claire1980 apr 26 '10
Hee Elfje!

Ik hoop ook dat je dat zult krijgen maar om eelrijk te zijn, weet ik wel zeker dat goed moet komen!

Het is heel erg mooi, dromen helpen je zeker!

Liefs
Elfje21
Elfje21 apr 27 '10
Hey Claire,

Bedankt!

Veel liefs,

Elfje21
claire1980
claire1980 apr 27 '10
Graag gedaan joh!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki