Loading...
nl

Dromen over getallen

claire1980
claire1980 apr 23 '10

Hey mensen,

Heb laatste tijd veel dromen over getallen.
Iemand die mij kan helpen?

Begon met deze droom, paar weken geleden.

Dit is geen droom met getal maar heb zo gevoel dat erbij hoort, was namelijk dat ik een boek kreeg, eerst allemaal andere boeken, die las ik met mijn hand erop, zonder open te doen, alsof je magnetiseert, toen kreeg ik een boek van iemand(volgens mij een vrouw) en die zei, deze boek is wat voor jou:

De reddende engel, met mijn hand erop zonder open te doen, kon ik zo lezen wat er stond.
ik glimlachte.

Toen kwam deze droom, wel paar dagen later:

Dat ik ergens liep met een vriendin, kwam een bus aan met nummer: 173, daarin zat iemand die ik ken, wel leuk vind, succesvolle man is het, hij maakt een soort bocht en weer kwam ie langs en toen zag ik pas dat het die man was, ik zei tegen me vriendin ik ga naar hem toe en ga wachten op de bus, tweede keer ging de bus een rechte weg nemen, weg was ook goed, geen drempels of iets.
Eerste keer een bocht en tweede keer ging ie recht en glimlachte hij ook naar me.

Ik kan me herinneren, dat ik een tas had een witte maar stond wel met zwarte letters: MORGAN op.

Toen had ik:

een droom dat ik werd gebeld en ik zag het staan nummer staat in mijn scherm : 010111555 ik werd door dat nummer gebeld.

Pasr dagen erna,) droomde ik:


Ik droomde dat mijn klasgenoot, dood was.
Ik ging allemaal mensen bellen, ik kan nog herinneren dat ik een andere klasgenoot vroeg, heb je de nummer van die... een meisje die was goed bevriend met hem en ze gaf nummer en ze had alleen een oude nummer van dat meisje( in het echt heeft ze maar 1 nummer) en dat was iets met 06.......3232 en denk een 8.

Wat kan zoiets betekenen?

Mijn gevoel sterk zeker, dat het iets zegt

Iemand die me inzicht wil geven? zou echt fijn vinden.


Bedankt

Groetjes Claire
Delen:
claire1980
claire1980 apr 24 '10
Ben benieuwd.
Cialara
Cialara apr 24 '10
Het is een lastig droom om te verklaren Claire...

Wat je zou kunnen doen is de getallen per droom op tellen en dan een numerologisch antwoord zoeken... maar of dat de bedoeling van de droom is weet ik niet.

Wat ik me ook afvraag is of je de nummers belangrijk vond en of die nummers op jou inwerken alsof ze belangrijker zijn dan de andere elementen in je droom zoals bijvoorbeeld de mensen die ering voorkomen, of de gevoelens die je erbij had.
claire1980
claire1980 apr 24 '10
Hey Jorine,

Bedankt voor je antwoord.

Gevoel was allemaal goed, de mensen erin zeggen denk ik iets over mij, is vaak met andere mensen toch in je droom? En qua gevoel was allemaal geod, dat heb ik wel allemaal maar die getallen.

Heb zo sterk gevoel, dat het iets betekent.
Cialara
Cialara apr 24 '10
Oké,laten we dan kijken naar het eertse getal; 173, als je dat optelt krijg je 11, 11 is een meestergetal...

dan de tweede droom: data getal opgeteld, kom je op 19 dat weer optellen kom je op 10 en dan wordt het 1, dus het getal 1 kun je voor deze droom opzoeken.

de letters MORGAN... dat zegt met niets smile
maar die naam zou je ook kunnen googelen en uiteindelijk zou je zelfs die via het alfabet terug kunnen brengen tot een getal... dan zou dat worden: 13+15+18+7+1+14=4+6+9+7+1+5=32=5

Uit de laatste droom begrijp ik dat je geen volledig nummer hebt... dus daar kun je eigenlijk niet zo veel mee. Het cijfer 8 klinkt belangrijk daar, als dat zo is, kun je die apart nog opzoeken.

Ik weet uit mijn hoofd geen betekenissen van getallen, dat moet even opgezocht worden....
Cialara
Cialara apr 24 '10
Zoals je ziet is het niet steeds het zelfde getal, wat bij mij aangeeft dat het niet echt als één geheel wordt gezien. Geen duidelijke boodschap.

Stel je voor dat er steeds het zelfde getal uit was gekomen, dan was het wel zo geweest....

De getallen kun je vast wel ergens terugvinden op internet, onder numerologie.

Liefs Jorine.
claire1980
claire1980 apr 24 '10
moet een droom dan steeds zelfde zijn, om een boodschap te geven?

Ik dacht juist dat er wel iets mee te maken had, elke keer een andere boodschap.

bedankt jorine
claire1980
claire1980 apr 24 '10
hey bedankt!

ik Ga het even uitzoeken
admin
admin apr 25 '10
He, Claire..
wat de getallen betreft :

engelen comuniceren met mensen op een heel andere manier,
dan mensen met mensen comuniceren.
Wij vertalen hun wijze van uitdrukken.. we zien beelden.
zo zag jij beelden van getallen, en van een woord, en deze hebben een betekenis.
Gebeld worden is toch een symbolische vorm van het feit dat er kontakt met je wordt gezocht.
Het getal 010111555, ik heb al dadelijk zin om het anders te schrijven,
O 10 111 555
Ik heb even gezocht en vond..
O
10
111 - Bewaak uw gedachten zorgvuldig, en zorg ervoor om alleen maar te denken over wat je wilt, niet wat je niet wilt. De volgorde is een teken dat er een poort van de openstelling van de gelegenheid, en je gedachten zich manifesteren in de vorm op een recordhoogte snelheden. De 111 is als het heldere licht van een flash-lamp. Het betekent dat het universum slechts een momentopname van je gedachten genomen en is ze in vorm manifesteert. Ben je tevreden met wat gedachten het universum is vastgelegd? Zo niet, corrigeer uw gedachten ... Vraag je engelen om u te helpen met dit als je moeite hebt regelen of bewaken van je gedachten.

555 - Gesp je veiligheidsgordel. Een belangrijke verandering is het leven op je. Deze verandering moet niet worden beschouwd als "positieve" of "negatief" omdat alle verandering is, maar een natuurlijk onderdeel van de flow van het leven. Misschien is deze wijziging is een antwoord op uw gebeden, dus blijven zien en voelen van jezelf in vrede.

beetje erbarmelijk door google van het engels naar het nederlands vertaalt,
maar zo kan je toch een idee hebben.
Het komt uit een magazine van Doreen Virtue en Lynette Brown
en dit is de link

http://www.inlightimes.com/archives/2005/05/f2.htm
admin
admin apr 25 '10
Nog ergens anders heb ik gevonden...

O
Trefwoord: Luister
De 0 vertegenwoordigt het omni aanwezigheid van de Geest. Het is een belangrijk teken dat uw gebeden zijn in de plaats te worden beantwoord. Het is een herinnering dat de cyclus van de cirkel is compleet gemaakt door het geloof, liefde en harmonie, en om te luisteren en goddelijke leiding te volgen, zonder vertraging.

1
Trefwoord: Focus
De 1 is een gateway of een opening voor de gelegenheid, en te focussen op de manifestatie van uw hoogste verwachtingen. De 1 is het symbool van de eenheid en de goddelijke orde in alle dingen. Het is ook een duidelijke herinnering aan dat je "een" met de liefde van de Geest.

2
Trefwoord: Faith
De 2 staat voor geloof en vertrouwen voor het instellen van wonderen te verwezenlijken. Het is teken dat de aanwezigheid van de Geest in de buurt is en je leiden naar je ware en goddelijke bestemming in het leven.

3
Trefwoord: Reactie
De 3 vertegenwoordigt de wetenschap dat uw gebeden zijn gehoord en worden gereageerd. Het is ook een boodschap om u eraan te herinneren "naar de Geest te spreken met je hart" en vervolgens naar het goddelijke antwoord te horen wordt je gegeven.

4
Trefwoord: Oriëntatie
De 4 staat voor de geruststelling van de liefde en begeleiding van de Geest. Het is in de 4 die het comfort is gevonden en zorg is verloren. Een diepgaande herinnering dat je altijd omgeven door 4 richtingen, en in aanwezigheid van de eeuwige liefde en licht.

5
Trefwoord: Transformatie
De 5 staat voor een unieke symboliek van transformatie. Een bericht dat met de verandering grotere dingen worden verkregen, en dat geestelijke begeleiding u omringt door de heersende overgang bij de hand.

6
Trefwoord: Balance
De 6 vertegenwoordigt een niveau van evenwicht dat moet worden gehandhaafd tussen de fysieke en spirituele werelden. Het is een herinnering te richten op de innerlijke zelf bij het vinden van harmonie en evenwicht voor beide werelden.

7
Trefwoord: Bevestiging
De 7 staat voor een positieve bevestiging dat u de geestelijke begeleiding die u hebt aangevraagd, volgende en dat wonderen gebeuren in de goddelijke orde waar zij bestemd zijn. Het is een teken dat er in uw dienst, al snel wonderen kunnen tot je komen. 7 wordt ook beschouwd als een van de meest spirituele nummers.

8
Trefwoord: Overvloed
De 8 staat voor de vervulling Je hebt hard gewerkt om aan u te brengen, is bij de hand. Het is een symbool van de bevestiging. Een teken dat het wel degelijk bent u snel beloond worden in een geestelijk en / of aardse manier.

9
Trefwoord: Service
De 9 vertegenwoordigt de symboliek van de dienst, voor en in de aanwezigheid van de Geest. Het is een boodschap die binnen uw natuurlijke vermogens ligt de bestemming van je ware levensdoel. Het betekent dat door het geloof en de dienstverlening, is genezing ontvangen voor jezelf, voor anderen, en voor het universum.

Dus nu kan je bv 173 opzoeken ...
claire1980
claire1980 apr 25 '10
Hai Bellefleur,

Woow ik ben even onder de indruk omdat ike cht aan het nadenken was, betekenis nu weet van de getallen en ik echt nu weet hoe het zit.

Momenteel is er namelijk dat ik ergens mee bezig ben en ik hoor in juni of het doorgaat en het is iets wat ik heeeeel graag wil. Echt naar leef al jaren heel erg gewoon.

En als ik zo die getallen, betekenis lees en zelf had ik ook wel eens gegoogeld maar ergens liet ik het gewoon weet je wel.

Weet ik nu zeker, dat de verandering eraan gaat komen en alleen maar mooi is.

Mooie ervan is ook dat die droom, kwam VOORDAT ik dat ging doen en aangenomen werd, dus erg bijzonder.

Bedankt!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki