Loading...
nl

weer achtervolgt

krisss
krisss apr 22 '10
nou het is weer eens zover,ik heb mn hele leven al dat ik droom dat ik achtervolgt wordt door iets of iemand of zoals vannacht meerdere mensen.
ik wordt dan uiteindelijk verstijft van angst wakker ,mijn hart klopt als een bezetene en ik kan onmogelijk verder slapen.
dus maar even opstaan en dan weer verder proberen te slapen.
soms droom ik dit heel lang niet en dan ineens weer een hele tijd wel.
vorige week droomde ik ook al weer zo'n droom,een gorilla zat mij achterna,het was wel eng maar niet zo eng als vannacht.
vannacht droomde ik dat ik en mijn beste vriendin en nog wat mensen volgens mij ook mijn zoontje van 1 op een eiland waren, en er werden bommen gegooid ,wij wouden naar de andere kant omdat daar helikopters vlogen,maar we moesten dus tussen de bommen door ,en toen we ergens in het midden waren kwam er een groep mensen aan die ons wou pakken we renden door de struiken in het donker over veldjes en sprongen uiteindelijk in het water om te vluchten,toen werd ik wakker .

iemand enig idee wat ik ermee moet of kan?
Delen:
admin
admin apr 22 '10
Het zijn flardes aan emotie en energie van een vorig leven, die binnenkomen via de droom,
Situatie's in het nu die vrij tumult zijn, kunnen deze herinneringen aanwakkeren,
maar daardoor kan je heel wat verwerken en loslaten. Ik zie zulke dromen altijd als uitzuiveren.
Zit je in een vrij drukke periode? waarin je het gevoel hebt dat er druk op je wordt gelegd?
krisss
krisss apr 22 '10
hoi bellefleur

ik zit wel in een moeilijke periode ,die geestelijk behoorlijk zwaar is.
ik weet niet welke kant het beste is,sta gigantisch in tweestrijd.
en er staat druk op want de keuze die ik maak heeft veel invloed op mijn kinderen en uiteraard wil ik het beste voor hun.
maar ik ben bang dat de verkeerde keuze maak.

wat je zegt over dat vorige leven, dat is iets wat wel zou verklaren waarom deze dromen echt voelen, en zo veel andere niet.
corrine
corrine jan 3 '11
hay

ik heb ook zo'n droom heel vaak gehad.

de mijne ging erover:

ik rende door een verwoeste/afgebrande dorp, ik rende en ben doodsbang maar als ik dan achterom kijk wat mij achterna zit word ik wakker en ik ben er nooit achter gekomen wat het is en deze droom/nachtmerrie heb ik heel vaak gehad en het ging elke weer hetzelfde

groetjes

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki