Loading...
nl

Engelmens: De ontwikkelingen naar de nieuwe aarde

admin
admin apr 24 '10
Natuurlijk kan dat. Ik reageer via een pb als ik jullie gescand heb.
Lena
Lena apr 25 '10
wat fijn hans smile
Lena
Lena mei 8 '10
weet jij waardoor het scannen en energie geven nu sneller verloopt?
gast
gast mei 8 '10
En.....is er al gescaned? Zo ja; is er wat bij je veranderd?
Lena
Lena mei 8 '10
nieuwsgierig he? tongue
vraag aan hans of hij jou ook nog eens wil bezoeken wink
misschien dat je dan het antwoordt krijgt... laugh

by the way heb respect voor hans via de pb...gestuurde antwoorden...
gast
gast mei 8 '10
Hoe bedoel je dat Lena? Wil Hans niet dat ze open op het forum worden neergezet?
admin
admin mei 8 '10
Dat zou ik gewoon rechtstreeks aan Hans vragen, lijkt me handiger.
Petra
Petra mei 9 '10
Origineel bericht van: NiMS
Ja die ontwikkeling is zeker aan de gang smile. Ik vind het mooi om te zien hoe dat gaat. Maar ik wil ook niet zeggen dat dit komt door de engelmensen hoor, gelukkig zijn er veel meer bewustere mensen op deze aarde die erg meehelpen.

Misschien leuk om even na te denken over de ontwikkeling van de engelmens zelf. Waar richt die zich op, en waar is die mee bezig?

Als ik kijk naar mijn eigen ontwikkeling, dan is het vooral gegaan in de volgende stapjes. Ik ben benieuwd of anderen dit vanuit hun eigen ontwikkeling herkennen:

1 ) Erachter komen dat ik dingen wist over dingen die ik niet kon weten.
2 ) Mijn inzichten willen delen met anderen.
3 ) Zielenkoppeling / Universele verbindingen kunnen maken met anderen.
4 ) Mezelf herkennen in de Engelmens.
5 ) Blokkades uit mijn jeugd wegwerken.
6 ) Vastzittende patronen in mijn leven wegwerken.
7 ) Positieve houding naar het leven en dingen afdwingen om waarheid te laten worden.
8 ) Heel goed leren aarden, en juist een combinatie van boven en beneden in mezelf ontwikkelen.
9 ) Steeds fijngevoeliger worden en meer dingen zien.
10) Aan iedereen uitdragen wie ik ben, en dat ook meer offline, dus aan echte mensen die ik tegenkom.
12) Anderen helpen zichzelf te worden.
13) .... Hier sta ik nu ....

Hoe is jullie ontwikkeling eigenlijk gegaan?


Op punt 4 na ervaar ik hetzelfde, en zie ik het als een bewustwordingsproces waar veel mensen zich in bevinden momenteel. Zoals ik het ervaar is er een grote schoonmaak aan de gang en we maken er allen deel van uit. Als het goed is zijn we bepaalde identiteiten los aan het laten om te komen tot ons authentieke en oorspronkelijke zelf, zo vanuit de bron, het geeft ons allen zeker iets goddelijks, engel-achtig´s. De overgang van het vissen-tijdperk, naar het aquarius-tijdperk om een markering aan de periode te geven.
Lena
Lena mei 9 '10
grote schoonmaak mooi geschreven... wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 13 '10
Hoe zit het met jouw ontwikkelingen Lena? Als jij jouw process zou beschrijven, wat heb jij dan doorgemaakt?
Lena
Lena mei 13 '10
groei en verandering in positieve zin..
steeds meer me worden in alle rust en vertrouwen...
bewust van negatieve patronen in mijn leven en daar aan werken...
en vooral veel liefde voelen voor de mensen die mij dierbaar zijn smile
heel gevoelig voor indrukken geworden,maar makkelijker los kunnen laten en dit beter kunnen doorgronden...en kunnen berusten in...

maar dit alles als een gewoon mens in de groei van haar leven,met hulp van vrienden winken Hierboven...
Serenity
Serenity aug 27 '11
Origineel bericht van: NiMS
Ja die ontwikkeling is zeker aan de gang smile. Ik vind het mooi om te zien hoe dat gaat. Maar ik wil ook niet zeggen dat dit komt door de engelmensen hoor, gelukkig zijn er veel meer bewustere mensen op deze aarde die erg meehelpen.

Misschien leuk om even na te denken over de ontwikkeling van de engelmens zelf. Waar richt die zich op, en waar is die mee bezig?

Als ik kijk naar mijn eigen ontwikkeling, dan is het vooral gegaan in de volgende stapjes. Ik ben benieuwd of anderen dit vanuit hun eigen ontwikkeling herkennen:

1 ) Erachter komen dat ik dingen wist over dingen die ik niet kon weten.
2 ) Mijn inzichten willen delen met anderen.
3 ) Zielenkoppeling / Universele verbindingen kunnen maken met anderen.
4 ) Mezelf herkennen in de Engelmens.
5 ) Blokkades uit mijn jeugd wegwerken.
6 ) Vastzittende patronen in mijn leven wegwerken.
7 ) Positieve houding naar het leven en dingen afdwingen om waarheid te laten worden.
8 ) Heel goed leren aarden, en juist een combinatie van boven en beneden in mezelf ontwikkelen.
9 ) Steeds fijngevoeliger worden en meer dingen zien.
10) Aan iedereen uitdragen wie ik ben, en dat ook meer offline, dus aan echte mensen die ik tegenkom.
12) Anderen helpen zichzelf te worden.
13) .... Hier sta ik nu ....

Hoe is jullie ontwikkeling eigenlijk gegaan?

Wat leuk ik las dit en het bericht eronder, hoe sta JIJ er nu tegenover Nims?
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki