Loading...
nl

Disney

Heaven
Heaven jan 4 '07
Nee Disney kon zijn spuitjes niet krijgen omdat hij ringworm had, en dan mag het blijkbaar niet...

We drongen er wel steeds op aan, maar het mocht niet volgens de dierenarts

zou juist aafrechts werken zeiden ze
indigo
indigo jan 4 '07
ik wil ook een poging doen om de foto van dit katje te lezen. Het katje spreekt me aan. Misschien ook wel omdat ik heel veel van katten hou. Maar ik ga proberen de foto te lezen. Ik weet alleen niet of ik dat kan bij katten.

Ik heb het gevoel dat, dit katje een heel wijskatje was. Soms heb ik bij dieren het gevoel dat er de wijsheid van een heel wijs mens in zit. Ik kan dat niet uitleggen. Ergens heb ik het gevoel dat hij wist dat, dit zou gebeuren. Maar dat hij er zelf ook vrede mee heeft.

Ik zie heel veel verdriet in zijn oogjes. Ik heb het gevoel dat hij juist zo aanhankelijk was omdat hij zo veel mogelijk bij zijn baasjes wilde zijn. En ze laten zien dat hij om ze gaf.

Maar ik denk ook dat hij zich nooit helemaal lekker heeft gevoeld. Altijd ziek, en dat hij zich door jullie aandacht veilig voelde en die daarom opzocht.

Verder zie ik een vechters karakter, niet dat hij agressief was. Maar probeerde te vechten om overal het beste van te maken. Vechten om steeds maar door te kunnen gaan.

Maar dit is wat ik lees uit de foto van Disney.
Heaven
Heaven jan 4 '07
Beste Indigo,

Dankjewel dat je een poging hebt gewaagd om de foto van Disney te lezen.

Disney was volgens ons ook heel erg slim, hij mauwde vaak terug als je wat vroeg of hij iets wou, klinkt misschien stom. Maar op zijn manier wisten we altijd wat hij wou..

Ik vraag me toch af waarom hij zich dan zo verdrietig voelde...

Ik heb niet echt het gevoel dat dat aan osn heeft gelegen omdat ik voor mijn gevoel nu wel weet dat we alles voor hem hebben gedaan wat we konden doen.

Al vraag ik me nog steeds af wat hetgeen dan toch is geweest, dat hij zo ziek werd zo plotseling....

Disney was niet agressief, hij liet alles maar gaan, en alleen als hij pijn had merkte je dat hij zichzelf in bescherming nam, maar deed je niks hoor, hij werd dan iets meer gespannen.

Heel erg bedankt indigo

Liefs,
Heaven
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '07
Hey heaven, ik kan geen dierenfoto's lezen, maar op het moment dat ik de foto van Disney zag, zag ik direct dat ze op was. Ik denk ook dat ze al wist dat ze niet oud zou worden, en was daarom ook zo actief de eerste drie maanden. Voor mijn gevoel is dit zoals het had moeten zijn. Je hebt zelf niets verkeerds gedaan en Disney heeft een wereld tijd gehad. Dat kun je aan alles zien.

Ik hoop dat je dit een beetje gerust kan stellen.

Groetjes Julien.
Heaven
Heaven jan 5 '07
Dankjewel Jullien, het geeft me inderdaad een beter gevoel om te weten dat ik in iedergeval er niks aan had kunnen veranderen.

Geloof dat menig katje niet zo verwend is als hij. hebben niks goedkoop eigenlijk gedaan. Moest overal het beste van. omdat we hem een goed leventje wou geven.

ben blij om te horen dat we dat toch goed hebben gedaan.

Dankjewel

Groetjes,
Heaven
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '07
Graag gedaan! Soms moet je gewoon even zeggen wat je moet horen.
Heaven
Heaven jan 5 '07
Dankjewel nims, Dat is ook wel zo!

Maar toch vraag ik me af, waarom iedereen een verdriet in het beestje zag..

ik zag het naamelijk zelf niet zo aan hem..
jo
jo jan 6 '07
de foto is natturlijk ook maar een bepaald moment en jij zag hem de hele dag zeg maar..
soms heb je gewoon pech?? wat een k** opmerking is dat zeg. sorry hoor maar dat vind ik echt niet kunnen!

Nog veel sterkte
Gr Jo
Heaven
Heaven jan 6 '07
Ja opzich lijkt dat best raar..

Kreeg vandaag wel een concoleance kaart in de brievenbus.. van de toen dienstdoende dierenarts. Had ze zelf geschreven om me heel erg veel sterkte te wensen met het verlies...

Heb ik eigenlijk nog nooit eerder meegemaakt. Dat men dat doet...

Vondt het wel heel netjes
Tamara26
Tamara26 jan 7 '07
Ja ik ook!

Die van mij doet dat ook altijd.
Vind dat wel fijn.....
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda