Hoi allemaal,
Hier 2 foto's van Disney Hoop dat jullie iets doorkrijgen. Voor degene die het nog niet hadden gelezen. Hij is oudjaarsdag overleden door onbekende reden is hij erg ziek geworden en hebben we hem in moeten laten slapen.. Hij was maar 3 maandjes oud.
-- Het voledige verhaal vanuit mijn persoonlijke blog gehaald---
Hallo allemaal,
Weer even een update van onze kant.
Het nieuwe jaar zijn we ondertussen alweer in gegaan.. wat gaat de tijd toch snel!
Ik schrijf deze blog omdat ik gewoon even zin heb om het van me af te schrijven...
Oudjaarsdag is naamelijk, ons lieve katje Disney overleden...
Heel onverwacht natuurlijk want hij was nog maar 3 maandjes oud en leek kerngezond.
Hij was vorige week ziek, had koude koorts dus we maakten ons al heel erg zorgen! de hle nacht hem warm gehouden met een kruik
en we zijn de hele nacht bij hem gebleven en hem met een spuitje gevoed.
Volgende dag natuurlijk gelijk naar de dokter gegaan. Om na te laten kijken wat er met hem was.
Volgens de dokter was zijn maagje van streek en hij kreeg een prik om zijn eetlust te bevorderen.
Ook kreeg hij speciale voeding, die ze normaal naar een operatie krijgen. om hem weer helemaal
de oude te laten worden! We hebben hem weer de hele dag en nachtg in de gaten gehouden om maar te zorgen dat hij beter werd.
de volgende dag was hij alweer speels aan het worden en eigenlijk kregen we het gevoel dat het weer goed kwam.
hij was weer een beetje zichzelf. en dat gaf een goed gevoel.
Nog geen 2 dagen verder was het oudjaarsdag, mijn schoonzusje maakte me wakker omdat het niet goed ging met Disney, natuurlijk ging ik meteen bij hem kijken, om te kijken wat er was.. zijn pootjes stonden krom, hij was compleet bezweet, ontlasting was gewoon gaan lopen, en hij tikte met zijn koppie op de grond. Van de schrik om hem zo te zien raakte ik in paniek, en begon al gelijk te huilen.
Je raakt toch gehecht aan zo een lief een aanhankelijk beestje als hij was..
Ik heb op dat moment direct de dierenarts gebeld, met de vraag wat nu?
Half 10 mochten we komen, om hem na te laten kijken...
Me moeder en schoonzusje gingen mee, robbert zei hem thuis al gedag, waarna hij nog een laatste prauw geluidje maakte.
Robbert wist wel dat hij niet meer terug zou komen..
Toen we daar aangekomen waren bij de dierenarts, moest ik eerst formulieren invullen, ik snapte niet waarom dat niet erna kon, kijk hem nou alsjeblieft na, voordat het te laat is.. was meer mijn gevoel..
het liefste nam ik hem natuurlijk weer naar huis.
En verwende ik hem weer met de bergen snoepjes, lekkers en speelgoed wat we allemaal voor hem hadden gekocht.
Op het moment dat de dierenarts hem zag, zei ze al.. dit is echt niet goed...
Ze legde uit dat het wellicht een kattenziekte was maar kon het niet bevestigen.
we wouden disney al maanden zijn cocktail prikken geven maar dat kon steeds niet omdat hij eerst ringworm had, en toen daarna ook ziek was.
en dan mag het niet.
Meer dan dat kon ze er eigenlijk niet van maken.
Mijn schoonzusje vroeg nog een aantal maal of hij nog een kans had om het te overleven. Waarna werd geandwoord...
Dat ze er niks aan konden doen... En dat ik de beslissing moest maken of ik hem in wou laten slapen.
Ik heb nog nooit zo een beslissing moeten maken, je bent toch op een bepaalde manier van het beestje gaan houden.. en dan moet jij degene zijn die zijn leventje weer afneemt.
Is niet bepaald een makkelijke beslissing. maar hij had natuurlijk heel erg veel pijn en om hem nou te laten lijden wou ik ook niet...
Mijn moeder, was er ook bij en had vooraf met robbert afgesproken, dat als ik de beslissing niet kon nemen, zei hem voor me zou maken Alleen als het natuurlijk echt niet anders kon.... Waardoor me moeder zei, Heaven neem maar afscheid van Disney...
Die ochtend hebben we Disney in laten slapen... en de dierenarts noemde het... soms heb je gewoon pech.. hoe goed je ook voor een beestje zorgt dit was niet jou fout. Hij was gewoon te zwak om te leven....
Natuurlijk is het fijn om te horen dat het niet mijn schuld is geweest... maar toch doet het zeer! had hem zo graag gehouden!
Maar soms is het leven gewoon niet eerlijk....
Disney 03-09-2006 / 31-12-2006
Ons lieve kleine vriendje!
Liefs Heaven -- Het voledige verhaal vanuit mijn persoonlijke blog gehaald---