Loading...
nl

Rugklachten

Olijf
Olijf apr 20 '10
Hoi, ik heet Esther en ik heb al jaren rugklachten.. met name bekkenpijn. 4 maanden geleden is er een hernia geconstateerd in mijn lage wervels.. ik had toen heel erg veel pijn, vooral in mijn rechterbeen. Nu 4 maanden later is het weg de pijn, ook in mijn bekken. Terwijl mijn bekkenpijn zo'n twaalf jaar aangehouden heeft is het na de hernia verdwenen.
Ik heb een moeilijke jeugd gehad met veel onveiligheid.. ik dacht zelf dat mijn klachten kwamen van een onveilige basis die zich letterlijk manifesteerde als bekkenpijn in mijn lijf. Zou iemand me meer kunnen vertellen hierover? Ik heb veel therapie gehad en ben een stuk sterker geworden..
alvast dank,
groetjes Esther
Delen:
admin
admin apr 20 '10
wel ja!! goed zo,
zo had ik onlangs een acute ontstoken pees in m'n hand aan de duim..
een muishand zoals ze zeggen, dat ook pijn gaf aan de elleboog en de schouders,
ik kon bijna niets .. niet eens schrijven, zo verkrampt en pijnlijk was het.
tot ik op de een of andere manier een oude woede in die hand liet naar buiten stromen,
en weg was die pijn en die ontsteking.
Even kwam ze terug na weken, voelde wat daaraan vooraf ging, en herstelde mezelf.en de pijn vedween weer.
Olijf
Olijf apr 20 '10
Mooi! Ja, zo gaat dat dus.. voelen waar de pijn vandaan komt en dan deze emotie naar buiten sturen.. mooi hoe het lichaam fungeert als een spiegel van het innerlijk.. wat een wonders zijn we toch.
admin
admin apr 25 '10
Het is prachtig als je dat kan, maar soms zitten er blokkades die je zelf niet naar buiten kan laten stromen, al wil je dat nog zo graag. Dan zit je vast. En heb je hulp van derden nodig. Ik denk tenminste dat we daarvoor met meerderen op aarde rondlopen. Ik red het op dit moment niet tenminste.
Lena
Lena apr 28 '10


en zo is dat larapinta soms lukt het niet altijd zonder hulpmiddelen...


met wat hulp van vrienden... smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki