Loading...
nl

Hoi ik ben Olijf

Olijf
Olijf apr 19 '10
Mijn naam is Esther.. noem mij op internet Olijf.. dit staat voor Oh Lijf.. meestal zet ik er nog en co achter.. dit gaat over mijn zieleroerselen.. Oh lijf en gedachten dus.
Ik ben een indigokind geboren in 1974.. heb zelf een club over nieuwetijdskinderen op Clubs.nl
Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die mij meer kan vertellen over de hybride ziel, nav een vraag aan mij van iemand anders.
K kwam tijdens het zoeken hiernaar op deze site en vind het de moeite waard om mij hier in te schrijven. Erg interessant allemaal.
Als jullie vragen aan mij hebben, stel ze gerust.
Fijne avond en tot schrijfs
Delen:
Cialara
Cialara apr 19 '10


Hoi Esther / Oh Lijf smile

Voel je welkom bij Merudi. Ik ben erg benieuwd wat jij onder een hybride ziel verstaat, misschien als ik de term begrijp dat ik er een antwoord op kan geven.

Lieve groetjes Jorine
Olijf
Olijf apr 20 '10
Dank jullie voor het warme welkom!
Wat ik inmiddels weet over de hybride ziel is dat het een ziel is die ook verwantschap heeft met andere werelden en daar in en uit kan gaan. Een ziel die die werelden kan samenvoegen en die ongelijksoortige werelden met elkaar verbindt

Het zijn hogere zielen die zich met elkaar kunnen verbinden en hun energie kunnen bundelen om mensen te helpen. Mensen kunnen ook een hybride ziel hebben, vaak zijn dit zeer gevoelige mensen die nog veel herinneringen hebben aan vorige levens en zelfs vorige dimensies en werelden. Het is lastig uit te leggen en deze mensen zijn een zeldzaamheid. Je zou kunnen zeggen dat de bekendste hybride ziel Christus is.

Ik zat te denken , zijn hybride zielen op Aarde kristal kinderen / christuskinderen?
Misschien moet ik er even een andere topic van maken.. past het niet zo tussen 'voorstellen' haha.
Ik ben benieuwd naar reacties.. alvast bedankt.

fijne dag allemaal.
admin
admin apr 20 '10
Hallo Esther,

Voel je welkom!

Warme groet,
Marjan
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 20 '10
Hoi Olijf, leuk dat je hier ook lid bent geworden! Maak vooral een topic aan over de hybride ziel (mocht je dat al niet gedaan hebben), en dan zul je zeker antwoord krijgen smile.
Elfje21
Elfje21 apr 20 '10
Welkom Olijf,

Wel interessant die hybride ziel! Wil er ook wel wat meer over te weten komen. Zal eens kijken bij het topic.

Liefs,

Elfje21
irm20
irm20 apr 20 '10
hartelijk welkom olijf,
op dit mooi Forum.

groetjes

irm
Olijf
Olijf mei 1 '10
Nogmaals dank voor het warme welkom..
Ik wilde nog even het adres door geven van mijn eigen site..
http://nieuwetijdskinderen.clubs.nl
Jullie zijn van harte welkom om eens een kijkje te komen nemen..
Fijne dag,
Esther

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki