Loading...
nl

Het Runen Orakel

admin
admin jun 4 '10
Origineel bericht van: HarryS
Origineel bericht van: Tinne
Origineel bericht van: HarryS
[quote=Tinne][quote=HarryS][quote=Tinne]


ja gevoelsmatig heel zeker..
toch zit ik te denken wat zou dit kunnen zijn.. " Misschien heb je een tijdje geleden met een goed idee rond gelopen? De tijd kan rijp zijn er nu iets mee te gaan doen. "

Ik heb zovééééél goeie idee's! grin


Tja geen idee....eigen praktijk misschien? Kan van alles zijn. Iets waar je heel sterk aan gedacht hebt in elk geval, en kan best zo zijn dat het nu niet naar boven komt hoor.


Ik weet het weer!! haha.. we gaan een huis "kopen" grin
dat wil ik al meer dan 20 jaar.. en die plannen kunnen NU van start gaan, schitterend en bedankt Harry voor dat zetje in de goeie richting. wink
HarryS
HarryS jun 4 '10
Origineel bericht van: Karin
Een nieuw begin..ik heb geen relatie, maar wie weet wat er in de toekomst ligt.
Een periode van creativiteit..nou dat mag want ik ben mijn inspiratie al heel lang kwijt, hoeft toch geen knutselcreativiteit te zijn Harry?
Ehm lekker in mijn vel dat is niet helemaal waar, maar dat zal beslist gauw goed komen.

Dank voor je tijd en moeite Harry smile


Creativiteit kan alles zijn he, hoeft niet met de handjes hoor smilenieuwe ideeen of iets dergelijks kan ook. smile
HarryS
HarryS jun 4 '10
Origineel bericht van: Helma
Hallo Harry,

mocht je tijd hebben, zou je voor mij dan ook de runen willen leggen? Dank je wel voor de moeite.


Beste Helma,

Voor jou als eerste Kenaz. Rune van kennis, gezondheid en creativiteit. Waar je nu bent is ontstaan door je eigen kennis en creatieve uitingen. Hou die uitingen vast, want het werkt ook andersom. Door creatief bezig te zijn, vergaar je weer meer kennis.

De omgekeerde Thurisaz wil vertellen dat je misschien iets teveel in jezelf gekeerd bent? Niet altijd naar het advies van een ander luisterd. Misschien bestaat er een angst bij je dat een 'leerling' of kind ergens niet goed mee voor de dag komt, en ze jou erop aankijken? Heb je voor jezelf een 'muur ter bescherming' opgeworpen waardoor communiceren met anderen moeizamer gaat? Kijk eens naar de reden waarom dat gebeurt is en leer ervan. Breek die muur weer stukje voor stukje af.

Eiwaz als laatste is een hele mooie rune. Deze kan ook niet omgekeerd liggen en betekend steeds hetzelfde. Eiwaz laat zien dat je die eigen muur rustig wat kunt laten zakken. Eiwaz staat voor bescherming. Als de grote 'levensboom' Yggdrasil kun je niet meer bescherming verwachten. De taxus boom is zeer flexibel, en jij zult deze eigenschap ook moeten toepassen om lekker in je ritme door te gaan. Ook voor het opstarten of ontwikkelen van projecten. Soms is er een lange adem nodig.
Helma
Helma jun 5 '10
Origineel bericht van: HarryS
Origineel bericht van: Helma
Hallo Harry,

mocht je tijd hebben, zou je voor mij dan ook de runen willen leggen? Dank je wel voor de moeite.


Beste Helma,

Voor jou als eerste Kenaz. Rune van kennis, gezondheid en creativiteit. Waar je nu bent is ontstaan door je eigen kennis en creatieve uitingen. Hou die uitingen vast, want het werkt ook andersom. Door creatief bezig te zijn, vergaar je weer meer kennis.

Mijn creativiteit ligt momenteel wel wat stil, al kan ik wel zeggen dat ik merk dat ik op mijn werk toch vaak benaderd wordt, omdat 'Helma het wel zal weten', en vaak werkt dat ook zo. Maar echt crea met mijn handen, dat zit er momenteel niet zo in.

De omgekeerde Thurisaz wil vertellen dat je misschien iets teveel in jezelf gekeerd bent? Niet altijd naar het advies van een ander luisterd. Misschien bestaat er een angst bij je dat een 'leerling' of kind ergens niet goed mee voor de dag komt, en ze jou erop aankijken? Heb je voor jezelf een 'muur ter bescherming' opgeworpen waardoor communiceren met anderen moeizamer gaat? Kijk eens naar de reden waarom dat gebeurt is en leer ervan. Breek die muur weer stukje voor stukje af.

Klopt helemaal. Zeg maar gerust twee kinderen. Voor de rest doet de omgeving er niet meer toe, en contact hoeft momenteel voor mij absoluut niet. Het bevalt heel goed. Maar heb ook sterk het gevoel dat ik ook niet meer aankan dan mijn eigen kleine kringetje. Dus helaas voor mijn omgeving, maar alles en iedereen is geparkeerd tot een nader te bepalen datum. Ik heb een sabatical en ik heb geen idee hoe lang deze duurt.

Eiwaz als laatste is een hele mooie rune. Deze kan ook niet omgekeerd liggen en betekend steeds hetzelfde. Eiwaz laat zien dat je die eigen muur rustig wat kunt laten zakken. Eiwaz staat voor bescherming. Als de grote 'levensboom' Yggdrasil kun je niet meer bescherming verwachten. De taxus boom is zeer flexibel, en jij zult deze eigenschap ook moeten toepassen om lekker in je ritme door te gaan. Ook voor het opstarten of ontwikkelen van projecten. Soms is er een lange adem nodig.


Ja, dat van de lange adem herken ik zeker. Het duurt me vaak te lang allemaal. En het ontbreekt me behoorlijk aan flexibiliteit, de boel zit 'muur'vast, zeg maar. Zelfs mijn rug, hihihi.
Ik vind je legging echt bijzonder en heel toepasselijk allemaal.
Dank je wel voor je moeite!

groet, Helma.
HarryS
HarryS jun 5 '10
Graag gedaan. smile
HarryS
HarryS jun 15 '10
Origineel bericht van: Helma


Ja, dat van de lange adem herken ik zeker. Het duurt me vaak te lang allemaal. En het ontbreekt me behoorlijk aan flexibiliteit, de boel zit 'muur'vast, zeg maar. Zelfs mijn rug, hihihi.
Ik vind je legging echt bijzonder en heel toepasselijk allemaal.
Dank je wel voor je moeite!

groet, Helma.


Hoe gaat het nu met de rug dan?
Helma
Helma jun 17 '10
Het is behoorlijk pijnlijk op het moment, vooral de rechterkant, de hele omgeving van de onderste ribben, dus niet één specifiek plekje. Het voelt alsof al die ribben gekneusd zijn. En bij iedere diepe ademhaling voel ik het, dus dan haal ik maar niet diep adem wink
HarryS
HarryS jun 17 '10
Origineel bericht van: Helma
Het is behoorlijk pijnlijk op het moment, vooral de rechterkant, de hele omgeving van de onderste ribben, dus niet één specifiek plekje. Het voelt alsof al die ribben gekneusd zijn. En bij iedere diepe ademhaling voel ik het, dus dan haal ik maar niet diep adem wink


Kan ook wel eens te maken hebben met TE krampachtig je eigen omgeving beschermen. Lees je eigen site nog eens door, probeer weer een nieuwe weg van vertrouwen te vinden wink
wolfke
wolfke jan 25 '12
Ik vrees dat dit topic levensloos is? Wel interessant om meer over te weten.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 25 '12
Ik heb een leuke site wolfke, om online Rune te doen...
http://www.orakels.org/php/?m=wo_ronline

Persoonlijk heb ik niet zo veel met Runen omdat ik me er misschien nog nooit in heb verdiept wink

groetjes moonflowertje wink
wolfke
wolfke jan 26 '12
Bedankt MoonFlowertje! Ik ken de volgende site: http://www.orakelkaarten.nl/runen.html
Ja, ik heb me er ook nog niet echt in verdiept wink.
Groetjes.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki