Loading...
nl

Het Runen Orakel

HarryS
HarryS jun 1 '10
Graag gedaan. Als er meer vragen zijn dan hoor ik het wel? tongue
Cialara
Cialara jun 1 '10
Hoi HarryS,

Als je tijd hebt zou je dan voor mij ook een keertje het Runen Orakel willen raadplegen?

Liefs Jorine
admin
admin jun 1 '10
Als je wil.. voor mij,
thema is werk..werk en geld verdienen. Gek.. voor mezelf, want ik ben daar normaal niet mee bezig, toch wordt ik in die richting geduwd om daar over na te denken, en daar iets mee te doen, daar beslissingen in te nemen, en werk te zoeken.
Help je me even op weg met enkele runetekens voor me te leggen, als leiddraad?
admin
admin jun 1 '10
Hahahaha.. Jorine, bijna tegelijkertijd hahaha
Cialara
Cialara jun 1 '10
Ja, inderdaad, we lopen weer eens synchroon he winkhi hi hi
alleen voor mij is het een 'we zien wel, wat er uit komt' ... grin
admin
admin jun 1 '10
En Harry is snel..dus die is al bezig!! grin
HarryS
HarryS jun 1 '10
ben wel snel, maar zo snel.... tongue
HarryS
HarryS jun 1 '10
Origineel bericht van: Jorine
Hoi HarryS,

Als je tijd hebt zou je dan voor mij ook een keertje het Runen Orakel willen raadplegen?

Liefs Jorine

Hier is ie dan:
Perthro omgekeerd. Het recente verleden. Duidt vaak op 'duistere' geheimen, en ongeluk in het spel. Ook in de liefde kan een probleem opdoemen, maar dat is met veel praten op te lossen.

Mannaz omgekeerd. Heden. Voel je je alleen of eenzaam op dit moment? Of ben je kortgeleden verhuisd en nog niet helemaal gesetteld? Laat iedereen in zijn waarde en schaam je niet voor anderen.

Ansuz geeft aan dat er best wat meer gesproken mag worden, misschien ook een hint naar het 'alleen' zijn?
HarryS
HarryS jun 1 '10
Origineel bericht van: Tinne
Als je wil.. voor mij,
thema is werk..werk en geld verdienen. Gek.. voor mezelf, want ik ben daar normaal niet mee bezig, toch wordt ik in die richting geduwd om daar over na te denken, en daar iets mee te doen, daar beslissingen in te nemen, en werk te zoeken.

Iets voor jezelf vragen is helemaal niet gek hoor wink

Als eerste Othala omgekeerd. Een door jou opgesteld schema klopt niet of het loopt niet zoals je gepland had. Gaan de dingen niet snel genoeg waardoor je nu naar andere oplossingen kijkt?
Ook de omgekeerde Raido laat plannen zien die in de war gegooid zijn of worden. Dit kan ook zijn doordat er bijvoorbeeld onverwachts voor een ziek familielid gezorgd moest worden. In elk geval weer iets wat voor oponthoud zorgt.

Ingwaz laat eindelijk iets positiefs zien. Naast het aandringen op het uitzoeken waar het allemaal fout is gegaan en ervan leren, geeft het ook een nieuwe periode aan.Misschien heb je een tijdje geleden met een goed idee rond gelopen? De tijd kan rijp zijn er nu iets mee te gaan doen. Vergeet jezelf echter niet. Cijfer je niet weg voor anderen. Het nieuwe begin moet wel een tijdperk worden waarin je zelf centraal staat....
Cialara
Cialara jun 1 '10
Origineel bericht van: HarryS
Hoi HarryS,

Liefs Jorine

Hier is ie dan:
Perthro omgekeerd. Het recente verleden. Duidt vaak op 'duistere' geheimen, en ongeluk in het spel. Ook in de liefde kan een probleem opdoemen, maar dat is met veel praten op te lossen.

Mannaz omgekeerd. Heden. Voel je je alleen of eenzaam op dit moment? Of ben je kortgeleden verhuisd en nog niet helemaal gesetteld? Laat iedereen in zijn waarde en schaam je niet voor anderen.

Ansuz geeft aan dat er best wat meer gesproken mag worden, misschien ook een hint naar het 'alleen' zijn?

Dank je Harry,
Ik denk dat er wel een kern van waarheid inzit, al voel ik het op dit moment niet zo sterk...

Liefs Jorine
HarryS
HarryS jun 1 '10
[quote=Jorine]

Dank je Harry,
Ik denk dat er wel een kern van waarheid inzit, al voel ik het op dit moment niet zo sterk...

Liefs Jorine

Ben je misschien heel druk met iets bezig waardoor je nu minder kontakt met anderen hebt als normaal? Als dat zo is, hou dan in de gaten dat je jezelf niet in een isolement zet. En luister goed naar advies wat iemand in je omgeving geeft of gaat geven, maar neem het niet zomaar aan/over
admin
admin jun 2 '10
Als je wil.. voor mij,

Iets voor jezelf vragen is helemaal niet gek hoor wink

Als eerste Othala omgekeerd. Een door jou opgesteld schema klopt niet of het loopt niet zoals je gepland had. Gaan de dingen niet snel genoeg waardoor je nu naar andere oplossingen kijkt?
Ook de omgekeerde Raido laat plannen zien die in de war gegooid zijn of worden. Dit kan ook zijn doordat er bijvoorbeeld onverwachts voor een ziek familielid gezorgd moest worden. In elk geval weer iets wat voor oponthoud zorgt.

Ingwaz laat eindelijk iets positiefs zien. Naast het aandringen op het uitzoeken waar het allemaal fout is gegaan en ervan leren, geeft het ook een nieuwe periode aan.Misschien heb je een tijdje geleden met een goed idee rond gelopen? De tijd kan rijp zijn er nu iets mee te gaan doen. Vergeet jezelf echter niet. Cijfer je niet weg voor anderen. Het nieuwe begin moet wel een tijdperk worden waarin je zelf centraal staat....

Die laatste zin.. das een prachtige zin, die zet ik voorop! en wat je schreef klopt allemaal, behalve dat een ziek familielid volgens mij een verziekte toestand is, ipv een persoon.
Cialara
Cialara jun 2 '10
[quote=Jorine]

Dank je Harry,

Liefs Jorine

Ben je misschien heel druk met iets bezig waardoor je nu minder kontakt met anderen hebt als normaal? Als dat zo is, hou dan in de gaten dat je jezelf niet in een isolement zet. En luister goed naar advies wat iemand in je omgeving geeft of gaat geven, maar neem het niet zomaar aan/over

Dit heb je denk ik heel goed gezien, daar moet ik inderdaad voor waken smile
Dank je voor deze toevoeging.

Liefs Jorine
HarryS
HarryS jun 2 '10
[quote=Tinne]

Die laatste zin.. das een prachtige zin, die zet ik voorop! en wat je schreef klopt allemaal, behalve dat een ziek familielid volgens mij een verziekte toestand is, ipv een persoon.

Ook dat is mogelijk. Ik hoop dat het je iets verder op weg heeft geholpen.
admin
admin jun 2 '10
[quote=Tinne]

Ook dat is mogelijk. Ik hoop dat het je iets verder op weg heeft geholpen.

ja gevoelsmatig heel zeker..
toch zit ik te denken wat zou dit kunnen zijn.. " Misschien heb je een tijdje geleden met een goed idee rond gelopen? De tijd kan rijp zijn er nu iets mee te gaan doen. "

Ik heb zovééééél goeie idee's! grin
HarryS
HarryS jun 2 '10
[quote=Tinne][quote=HarryS][quote=Tinne]

ja gevoelsmatig heel zeker..
toch zit ik te denken wat zou dit kunnen zijn.. " Misschien heb je een tijdje geleden met een goed idee rond gelopen? De tijd kan rijp zijn er nu iets mee te gaan doen. "

Ik heb zovééééél goeie idee's! grin

Tja geen idee....eigen praktijk misschien? Kan van alles zijn. Iets waar je heel sterk aan gedacht hebt in elk geval, en kan best zo zijn dat het nu niet naar boven komt hoor.
admin
admin jun 3 '10
Zou je als je zin en tijd hebt ook voor mij de runen een keer kunnen laten spreken?
HarryS
HarryS jun 3 '10
Origineel bericht van: Karin
Zou je als je zin en tijd hebt ook voor mij de runen een keer kunnen laten spreken?

Sowilo. Dit is een periode van kracht voor jou. Je hebt net iets achter de rug, een taak volbracht en dat heb je met veel kracht en inzet gedaan. Nu is het tijd om daar even van te genieten en jezelf weer op te laden voor een nieuwe uitdaging. Want die staat alweer voor de deur. Een nieuw begin, nieuwe kansen. Een nieuwe 'dag' zoals dagaz aangeeft. Misschien heeft het nieuwe begin wel te maken met je relatie? Een nieuwe of hernieuwde relatie. Kenaz laat weten dat een man een geschenk aan je kan geven. Dat kan je partner zijn, maar ook je baas,collega. Verder komt er een periode van creativiteit voor je. Als je die al niet had smile

Tot slot geven alle 3 de stenen aan dat het met je gezondheid wel goed zit. Je zit lekker in je vel en je sterke karakter brengt je overal.
admin
admin jun 4 '10
Een nieuw begin..ik heb geen relatie, maar wie weet wat er in de toekomst ligt.
Een periode van creativiteit..nou dat mag want ik ben mijn inspiratie al heel lang kwijt, hoeft toch geen knutselcreativiteit te zijn Harry?
Ehm lekker in mijn vel dat is niet helemaal waar, maar dat zal beslist gauw goed komen.

Dank voor je tijd en moeite Harry smile
Helma
Helma jun 4 '10
Hallo Harry,

mocht je tijd hebben, zou je voor mij dan ook de runen willen leggen? Dank je wel voor de moeite.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420