Als je wil.. voor mij,
thema is werk..werk en geld verdienen. Gek.. voor mezelf, want ik ben daar normaal niet mee bezig, toch wordt ik in die richting geduwd om daar over na te denken, en daar iets mee te doen, daar beslissingen in te nemen, en werk te zoeken.
Help je me even op weg met enkele runetekens voor me te leggen, als leiddraad?
Iets voor jezelf vragen is helemaal niet gek hoor
Als eerste Othala omgekeerd. Een door jou opgesteld schema klopt niet of het loopt niet zoals je gepland had. Gaan de dingen niet snel genoeg waardoor je nu naar andere oplossingen kijkt?
Ook de omgekeerde Raido laat plannen zien die in de war gegooid zijn of worden. Dit kan ook zijn doordat er bijvoorbeeld onverwachts voor een ziek familielid gezorgd moest worden. In elk geval weer iets wat voor oponthoud zorgt.
Ingwaz laat eindelijk iets positiefs zien. Naast het aandringen op het uitzoeken waar het allemaal fout is gegaan en ervan leren, geeft het ook een nieuwe periode aan.Misschien heb je een tijdje geleden met een goed idee rond gelopen? De tijd kan rijp zijn er nu iets mee te gaan doen. Vergeet jezelf echter niet. Cijfer je niet weg voor anderen. Het nieuwe begin moet wel een tijdperk worden waarin je zelf centraal staat....