Loading...
nl

Het Runen Orakel

HarryS
HarryS mei 17 '10
Origineel bericht van: Bea
Nou eerlijk gezegd was er een tijd geleden een jaar of zestien denk ik nu, toen ik tot de ontdekking kwam dat het voor mij balast werd.
Ik heb daarna alles overboord gegooid en ben alleen met de dingen die er van binnen kwamen doorgegaan.
Dus niks meer vanuit boekjes alleen op eigen ingevingen leeg en zonder gedachten van mezelf.
Hoewel ik het wel erg mooi vond toen de uitleg ervan.

groetjes van Bea

Ik snap het Bea smile
Gelukkig kunnen we allemaal doen wat we zelf prettiger vinden smile
HarryS
HarryS mei 17 '10
Origineel bericht van: nougnag
Jawel in het leggen van de runen van jou voor hen,dat is dat een directe vraag van hen aan jou.
Daarin ben jij zo vriendelijk dat dan ook zo snel te beantwoorden.
Neem me niet kwalijk als dit niet vriendelijk overkomt (en anders maar wel),maar dat doe jij omdat dat is wat jij leuk vind.
Hoezo is het een must van hen aan jou om net zo snel te reageren als jij........

Men hoeft niet zo snel te reageren hoor, ik wil alleen idd wel graag snel antwoord geven smile
En opbouwende kritiek is altijd zeer welkom wink
admin
admin mei 17 '10
Euh Ik neem zo maar aan dat je mijn commentaar aanneemt als opbouwende kritiek,
dankjewel en you're welcom.
HarryS
HarryS mei 24 '10
was het niet zo bedoeld dan?
admin
admin mei 24 '10
jazeker wel!
HarryS
HarryS mei 24 '10
gelukkig smile
admin
admin mei 24 '10
Mag ik zeggen dat ik je onderschrift een beetje vreemd vind?
Het lijkt me namelijk heel gezond om met beide beentjes op de grond te staan.
Van zweverig zijn groeit een mens niet mijns inziens smileen ben je zeker niet lekker ge-aard.
gast
gast mei 24 '10
Toch zit er wel wat in, want om een stap te kunnen zetten moet je toch echt een voet optillen wink
admin
admin mei 24 '10
tongue
admin
admin mei 24 '10
wat een mooie tong Karin hahaha!!
HarryS
HarryS mei 25 '10
Origineel bericht van: Karin
Van zweverig zijn groeit een mens niet mijns inziens smileen ben je zeker niet lekker ge-aard.

Maar als jij je voeten allebei op de grond houd, zou je niet op dit forum zitten, en inderdaad niet verder komen dan waar je nu zit. Tenzij je je in een rolstoel verplaatst natuurlijk.
Maar als er behoefte aan is, wil ik het best verder uitleggen hoor wink
Lena
Lena mei 26 '10
doe eens een poging tongue
HarryS
HarryS mei 26 '10
Oke, een korte poging.

Figuurlijk: Dit forum gaat over paranormale dingen. De doorsnee mens beschouwd dat als 'zweverig'en 'niet helemaal van deze wereld'. Laten we wel zijn, als je je bezig houd met de dingen tussen hemel en aarde, kun je je niet alleen op de aarde concentreren toch?

En het letterlijke lijkt me nogal voor de hand liggen.Als je je benen steeds naast elkaar laat staan, kom je letterlijk nooit een stap vooruit. En nu komen natuurlijk de bijdehante opmerkingen van: wel als je springt / hopt etc. Dan snap je het dus echt niet.

Maar hebben jullie liever dat ik hem verander in bijvoorbeeld "zelfs de langste reis begint met één enkele stap" ?

Toch apart dat een onderschrift een discussie op kan roepen. Misschien iets voor een nieuw topic? tongue
admin
admin mei 27 '10
Lieve Harry ik klop bel en rammel even aan je deur.....

Gelukkig hoor je het wel denk ik hihihi, daarom vraag ik je zeer beleefd doch wel dringend(grapje hoor)

Of je me niet bent vergeten wink

liefs van Bea
admin
admin mei 27 '10
Origineel bericht van: HarryS
Origineel bericht van: Karin

Maar als jij je voeten allebei op de grond houd, zou je niet op dit forum zitten, en inderdaad niet verder komen dan waar je nu zit. Tenzij je je in een rolstoel verplaatst natuurlijk.
Maar als er behoefte aan is, wil ik het best verder uitleggen hoor wink

Nee Harry, goddank zit ik niet in een rolstoel.
Juist omdat ik met beide voetjes wel stevig op de grond sta ben ik hier gekomen smile
Ik heb een allergie voor zweverige mensen, slechte ervaringen uit het verleden.
Ik denk zelf dat mijn nuchterheid hier wel gewaardeerd word, tenminste zo is het in het verleden wel gebleken uit reacties van anderen.
Juist door stevig geaard te zijn kom ik wel verder, zou ik zweven kwam ik nergens, maar dat geldt voor mij persoonlijk, dat zal voor anderen beslist anders zijn.
Ik begrijp uit je reactie dat je je onderschrift anders bedoelt dan dat ik het oppak, een van mijn handicaps, ik ben kampioen verkeerd begrijpen smile
HarryS
HarryS mei 27 '10
Origineel bericht van: Bea
Lieve Harry ik klop bel en rammel even aan je deur.....

Gelukkig hoor je het wel denk ik hihihi, daarom vraag ik je zeer beleefd doch wel dringend(grapje hoor)

Of je me niet bent vergeten wink

liefs van Bea

had ik je nog geen legging gegeven dan?
gast
gast mei 27 '10
Karin, je kunt niet nuchter genoeg zijn, ondanks dat men probeerd te beweren dat dronken mensen de waarheid spreken.
Blijf vooral jezelf.......
admin
admin mei 31 '10
Hoi Harry,

Nee je had nog geen legging gedaan zover ik weet, of heb ik hem dan over het hoofd gezien en staat hij ergens anders? dat kan ook natuurlijk.

liefs van Bea
HarryS
HarryS mei 31 '10
Oke, hier ga je dan Bea smile

Ingwaz, teken van een nieuwe start en voltooiing van een periode.

Een omgekeerde Uruz geeft aan dat er mooie kansen voor je liggen, maar je grijpt ze nog niet echt aan? Er is durf voor nodig en zelfvertrouwen om nieuwe uitdagingen op te pakken. Laat je niet te snel ompraten.
Isa geeft aan dat je hier wel even de tijd voor moet nemen. Leer jezelf opnieuw kennen in deze nieuwe situatie. Geef je zelf de tijd om te wennen en ga er dan weer helemaal voor.
Zoals ingwaz in het begin zei, er zijn hele mooie nieuwe kansen voor je, grijp ze ook smile
admin
admin jun 1 '10
Hallo Harry bedankt voor de runen legging, ik denk dat ik het wel kan plaatsen.
Er zijn net nogal wat veranderingen gaande.
Met name in de werksfeer.
Maar ik ben ook aan het kijken wat ik nog meer kan gaan doen op spiritueel gebied, zelf denk ik aan de Universal white time healing.

Ik ieder geval heel hartelijk dank voor de legging en ik neem hem mee in mijn beslissingen.

liefs van Bea
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske