Loading...
nl

theo: ben benieuwd

theo
theo jan 3 '07
Hallo ik zou niet al te veel over me zelf vertellen ben gewoon erg benieuw wat jullie in mijn foto lezen.

Groetjes theo web page
Delen:
Wendy's
Wendy's jan 4 '07
Welkom theo,

voor het gemak plaats ik de foto even hier.
dan ga ik hem zo lezen

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=KLRQ7LH7[/img]

Groetjes,
wendy
mause
mause jan 4 '07
welkom ook namens mij.
Wendy's
Wendy's jan 4 '07
Beste theo,

Hier mijn fotolezing :). Natuurlijk kan het zo zijn dat ik niet met alles goed zit, dan zou ik dit graag horen. Ik ben erg benieuwd, want ik denk wel dat ik er veel uit kan halen :).

Ten eerste zie ik dat je erg rustig kan zijn. Volgensmij heb je een bepaald ritme in je leven, en dit is rustgevend voor jouw. Je weet wanneer je wat moet gaan doen. Je leven ligt zeg maar op een rechte lijn zonder kronkels (zonder chaos). Er kan natuurlijk wel wat chaos zijn, maar ik denk niet dat je je daar dan veel van aan zult trekken. Je kan dit allemaal goed inplannen (wanneer je wat gaat doen).

Je hebt goede bedoelingen naar andere mensen. Als je kan probeer je ze wel te helpen. Ik denk niet dat je iedereen zal helpen, dit ligt eraan of je iets voor ze kan doen en wat het is.

Verder zie ik een eerlijk en sterk persoon. Je kan soms best wel eens emotioneel worden. Hoe het met je gevoeligheid is kan ik moeilijk zien. Ik denk dat je wel gevoelig bent voor bepaalde dingen, maar dat je dit niet aan de rest toont.

Ik heb het gevoel dat je goed een bepaalde band met mensen/vrienden kunt opbouwen en leggen.

Ook zie ik iets mysterieus in je. Je kan sommige dingen goed voor je houden. Het lijkt wel een beetje geheimzinnig. Maar toch ben je open naar de rest, waardoor het mysterieuze niet zo snel naar voren komt. Wel denk ik dat je over je eigen gevoelens gesloten bent.

Ik zie een beetje een ententainer in jou! :D. Je hebt een eigen humor, en mensen kunnen hier om lachen. Je kan onder gezelligheid wel eens grapjes maken :p .
Maar in tegenstelling heb ik ook het gevoel alsof je stil en terughoudend kan zijn.

Ik voel een hogerbewust zijn in je.

Je weet goed hoe je dingen het beste kunt vertellen en vragen, zodat het goed overkomt. Je bent erg beleefd en netjes. Je weet goed waar je meebezig bent, en dit zorgd ervoor dat je alles precies doet zoals je het wilt hebben. Hierdoor komen nauwelijks misverstanden voor.
Je weet ook hoe je problemen en situaties moet oplossen. Eigelijk ben je gewoon best slim :p .

Ook hou je gewoon lekker van gezelligheid.

Je bent erg bezig met het leven. Alsof je wilt weten wat er allemaal meer is.

Je houdt er niet zo van om lang te wachten voordat er iets gebeurd, toch zie ik ook wel geduld in je. Als het maar niet te lang duurt, dan vindt je het wel goed.

Je kan erg serieus zijn, en je kan goed je meningen uiten en wat je vindt naar de rest. Maar toch heb ik het gevoel dat jouw serieuse kant helemaal verdwijnt onder gezelligheid of andere sferen.

Oke, dit was dan mijn lezing. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik vond hem moeilijker dan ik dacht. Waarschijnlijk komt dit omdat je je gevoelens of andere dingen goed voor je weet te houden als het nodig is.

Toch ben ik benieuwd hoe je op dit forum gekomen bent :). En waarvoor, waar je naar opzoek bent.

Groetjes,
Wendy
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '07
Hoi Theo,

Ook ik zal je foto eens lezen. Deze is ook onder voorbehoud, maar een reactie of het een beetje klopt waardeer ik :). Ik heb wendy's lezing expres nog niet gelezen, om niet beinvloed te worden. Misschien vind je het leuk om je ook voor te stellen in het voorstel forum? Weten we meteen wie je bent.

Goed hier komt ie.
Ik krijg nogal veel verschillende dingen tegelijk door. Daarom vind ik het lastig om te bepalen wat ik moet uitkiezen.

Ik maak er iig uit op dat je vrij druk bent (eigenlijk maakt). Dit kan soms erg chaotisch voor andere mensen zijn. Toch heb jij dit voor jezelf al geaccepteerd, en dat ben jij gewoon.

Je bent erg doortrapt. Ik heb het idee idee dat je soms goed kan bluffen. Het zou mij niets verbazen als je een sales persoon zou zijn, of vertegenwoordiger oid.

Ik heb niet de indruk dat je mensen bedondert of een oor aannaait, jij wilt tenslotte ook met een gerust geweten kunnen gaan slapen.

Ik vind je soms een dromer die de dingen mooier kan voorstellen dan hoe ze in werkelijkheid zijn.

Er is iets met jou met liefde. Ik kan alleen niet opmaken of er nu iets nieuws is gekomen, of dat er juist iets ouds is afgesloten.

Op de foto zie je er erg moe uit, maar ik denk eigenlijk niet dat je dat normaal gesproken wel bent.

Je sport regelmatig en vind goed eten ook belangrijk. Jij zal niet 5 dagen achter elkaar pizza of mcdonalds eten.

Ik vind je ook wel een survival type. Iemand die graag zijn vakantie in een tentje doorbrengt met een fiets. Ik zie jou wel tochten maken.

Misschien een rare vraag, maar doe jij dit soms om een beetje rustig te worden in je hoofd? Wat zorgt er toch voor dat ik denk dat het enorm druk in je hoofd is.

Meer komt er even niet boven, dus ik wil het hierbij laten. Ik ben benieuwd of dit ook in de richting zit. Ik heb er niet zo'n goed voorgevoel bij.

Groetjes Julien.
theo
theo jan 5 '07
Hallo heb met grote aandacht jullie fotolezing gelezen Wendy & Julien.
Moet zeggen een van jullie beiden zit er heel erg dicht bij.
Tja ik weet dat er meer tussen hemel en aarde is en werk hier ook mee.
Ben gewoon erg benieuwd wat andere in mijn foto zien vertel daarom in eerste instantie ook niet al te veel.
Na een paar reacties zou ik vertellen hoe of ik in elkaar zit maar wil niemand beinvloeden.

Bedankt al vast ik vind jullie lezingen erg leuk.

Groetjes Theo
Thomas A
Thomas A jan 5 '07
Hoi Theo

Ik zal je fot ook nog lezen ergens dit weekend

groetjes

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '07
Nou ben ik wel heel benieuwd wie van de twee er heel dichtbij zit :). Ik hoop dat je dit snel zal vertellen, maar ik denk dat dat wel gebeurd.

Groetjes Julien.
Wendy's
Wendy's jan 6 '07
Jaaaah, nu ben ik ook kei nieuwsgierig!! laat maar snel weten ;)haha
Thomas A
Thomas A jan 7 '07
Hey Theo

hierbij je fotolezing;

Ziener

Grenzeloos

Onthecht

Universeel

Schaduw kant

ziel

Er moet in jouw jeugd een periode geweest zijn dat je het gevoel had niet van deze aarde te zijn. Jij kon in die tijd niet (met je opvoeders) overleggen wat jij allemaal waar-nam. Je intuïtie is enorm al dan niet volledig ontwikkeld. Jij geloofd je eigen waar-nemingen, ook al zijn deze zeer non controversieel.
Behalve dat je dwars door mensen - en situaties met! - heenkijkt , is ook je de te verwerken informatie zo scherp, dat anderen regelmatig zeggen dat je helderziende bent. Niet alleen het waargenomene, maar ook de interpretatie is sterk van. Dat je een paar keer je bevindingen hebt bij moeten stellen, heeft je intuïtie alleen nog maar aangescherpt. Het gaat verder dan zien en be-grijpen; ook jouw aanvoelend vermogen is enorm. Daarnaast maakt de snelheid waarmee jij alles een plek geeft, dat je ook bij jou kunt spreken van een quicksilver achtige geest lijkt me.

Je hebt iets grenzeloos Theo. Je houd je dan ook niet aan geldende normen en waarden en bekijkt zaken en kwesties vanuit een zuiver eigen perspectief. Experimenten zijn regelmatige bezigheden, maar kijkt wel naar veiligheid. Bij veiligheid trek je wel een grens. Ook het maatschappelijke leven wordt aan jouw eigen werkelijkheid en opvattingen getoetst. Het zou mij niet verbazen dat maatschappij en mens een thema van je is dat leeft en dat je daar meer mee zou willen.
Je bent grenzeloos in omgang, in smaak en keuze, muziek " kunst en je hebt een sterk geloof in je eigen abstractie. Het maakt je niet meer uit af anderen dat nou wel of niet kunnen volgen.

Onthecht. Hoe ga je om met onthechting? Alleen de voordelen eruit halen? Verantwoording is pas echt te dragen wanneer we beseffen dat we onthecht zijn. Het maakt niet eens uit wat er de aanleiding toe geweest is. Ook de pijn uit het verleden, is geen pijn meer wanneer we beseffen dat deze op ons pad kwam door onbegrip en onwetendheid van de betrokkenen. Ergens heb ik het gevoel dat jij nog op een splitsing van wegen staat wat het begrijpen van je pijn betreft, want ik zie pijn in je gezicht. Be-grijpen we onze pijn niet, dan zullen we telkens onze eigen pijn blijven laten terugkeren en dit vanuit doodgewone herkenning!
De onthechting be-grepen maakt dat we los kunnen komen van de ver-leiding van het aards bestaan en een waar voorganger kunnen zijn voor hen die vast gelopen zijn en ons pad kruisen. Ook leert het ons beseffen dat we slecht een vlekje zijn in een universeel kosmisch plan waarbij wetten onomstotelijk zijn!!!!.. godsbewustzijn!!!..

Je bent dan ook een heel universeel mens. Alles waarin jij je verdiept zou je tot in de verste uithoeken kunnen uitdiepen als je dit zou willen. Er zijn voor jou geen restricties. Je intuïtie zet je vanzelf in de richting waarin je het wilt onderzoeken en er wegen zijn!!!!.
Het hebben van een evenwichtige relatie is niet zo voor de handliggend voor je. De beperkingen die dit met zich mee kan brengen, hebben een remmende werking op je. Pas als je je goed bewust bent, kun je op basis daarvan relaties opbouwen/aangaan!!!!..

Je hebt een sterk ontwikkelde vrouwelijke kant. Dat kan meerdere achtergronden hebben. Alleen opgevoed door (een enigszins dominante) moeder, franse (hugenoten) komaf, familie verbanden. In elk geval maakt dit dat je gevoelskant sterk ontwikkeld is. Communicatief maakt dit je zeer vaardig en kunt hierdoor gemakkelijk vertrouwd raken met anderen. Daarin lijk je al snel veel opener dan je werkelijk bent. Iemand moet echt wel bewezen hebben heel betrouwbaar te zijn wil jij je echt helemaal tonen. Tot nu toe ben jij je beste vriend en weet dat je nog een stuk zelfkennis moet ontplooien om jezelf kompleet te kunnen vertrouwen. Niet een gemakkelijke opgaaf; je kunt je maar aan weinig mensen echt goed spiegelen. Jouw sterke individualiteit is hier debet aan. Meditatie zou je goed kunnen helpen in deze.

Schaduw kant, een kant die er mag zijn Theo. Je hebt de neiging deze niet graag te willen belichten. Zonder deze te accepteren is er moeilijk mee om te gaan, laat staan deze vormbaar te maken of om te buigen naar iets positiefs. Het kan zijn dat dit thema out of order is inmiddels.

Ziel. Tja, je bent je er goed van bewust dat deze in je leeft en toch negeer je de informatie van je ziel regelmatig. Niks geks aan op zich, echter in jouw geval, iemand die zo de basis van het leven zou willen doorgronden, geeft de ziel de meest betrouwbare informatie aan ons door. Dat betekent dat het in je stilte stil moet worden. Dat betekent ook dat als er nog dualisme in je aanwezig is, deze spoedig tot het verleden mag behoren. Vergeving is hier het sleutelwoord; het zal je innerlijk bevrijden en jou een aantal lagen dieper in je eigen bestaan voeren. De werking hiervan kent zijn weerga in een mensenbestaan amper!!!!.. Het ego wakkelt op z'n gevesten en zelfs angst begint aan alle kanten te rammelen, door dood-gewoon in liefde te willen zijn in je eigen be-staan!!!!!!!.

Uiteindelijk is het levensmysterie een helderheid voor jou.

Met respect

Thomas
theo
theo jan 9 '07
Tja had gehoopt op wat meer fotolezingen voor ik meer over mijn zelf zou vertellen.

Ja zou proberen duidelijk en eerlijk te vertellen hoe of ik in elkaar zit.

Door sommige van jullie al opgemerkt heb ik de wetenschap dat ik gave heb welke laat ik in het midden wil hier niets mee doen en heb me zelf ook niet verder op dit gebied ontwikkeld wat ik weet en voel hou ik voor mij zelf gebruik het wel om andere mee te helpen maar loop hier zeker niet mee te koop.
Ben van karakter vrij rustig en stabiel sta met beide benen op de grond.
Zit in de hulpverlenende branche verdiend niet veel maar heb er voldoening van.
Ben geen geld wolf doe veel voor anderen sta ze bij zonder eigen belang 't is of mensen dit weten zonder het te vragen nemen ze me in vertrouwen en vertellen ze mij hun diepste geheimen.
Dit vertrouwen wat men in mij stelt geeft mij dan weer een goed gevoel en zou hun vertrouwen nooit beschamen.
Ben ook erg ondernemend en niet gouw bang of onzeker te krijgen hou enorm veel van het leven en doe mijn best er uit te halen wat er in zit ja ben een echte levens genieter.
Ben ook erg nieuwsgierig leer graag dingen bij en ben in van alles en nog wat geintresseert.
Ja heb ook niet echt levens problemen ben gelukkig met mijn leven hou van mensen ben niet graag alleen.
Ja heb ook mijn slechte kanten dingen die ik wel aan me zelf zou willen veranderen ben vaak te lief kan vaak geen nee zeggen zou best wel wat dominant willen zijn maar ben dit gewoon niet. zit gewoon niet in me. kan ook verrekte eigenwijs zijn wil dan wel me gelijk halen ben dan ook erg stijfkoppig. doe dan ook vaak me eigen wil ook al is dit niet altijd de beste keuzen.
Ben ook niet bang om ongelijk te hebben geef gerust mijn fouten toe.
Ben eerlijk en soms wel eens in situaties emotioneel vind dit juist een goede eigenschap van me zelf.
ben inderdaad in voor een geintje maak best wel veel lol kan vaak raak uit de hoek komen en ben echt een gezeldschaps mens.
Daar integen kan ik ook ontzettend genieten van de tijd dat ik bij vrouw en kinderen thuis ben ben ontzettend gelukkig met hun en heb echt alles voor ze over.
Ook kan ik enorm genieten van het zonnetje met een muziekje er bij ben ik in mijn nopjes.
Ja is erg moeilijk over je zelf te praten maar zo ongeveer steek ik in elkaar.
Hebben jullie nog vragen hoor ik dit wel en erg bedankt voor het lezen van mijn foto vond het een erg interessante ervaaring.

Groetjes Theo
Wendy's
Wendy's jan 9 '07
Heeey Theo,

Ik heb je foto graag gelezen, en bedankt voor het uitleggen van hoe je in elkaar zit :).

Zou je misschien een quote van mijn lezing kunnen maken :o. Met opmerkingen erbij of het klopt enzo, dan weet ik zelf ook waar ik me in kan verbeteren. Ik ben namelijk nog in de leer ;).

Ik hoor het wel, groetjes van wenn.
Thomas A
Thomas A jan 9 '07
Hoi Theo

Waardoor had je gehoopt op meer fotolezingen?

Is de magie niet voldoende ontsluierd of getest?

In je reactie na 3 lezingen geef je een sterk naar buiten beeld weer, weinig is er te lezen over je binnenwereld; hetgeen je beweegt; bezielt!!!!!.

Thomas

Ps Wist je dat alle hulp aan anderen een eigen belang is? Zelfs moeder Theresa zal dat beamen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 16 '07
Hoi Theo,

Ik ben inderdaad benieuwd naar wat je had verwacht. Ook ben ik benieuwd naar de motivatie om je hier aan te melden en om een lezing te vragen. Wie weet krijgen we nog een reactie :).
Thomas A
Thomas A jan 16 '07
Het is maar zeer de vraag of het ego van Theo dit wel toestaat..............

Iemand die naar diepzinnigheid op zoek is en met een zo oppervlakkig beeld van zichzelf komt, zegt eigenlijk wel genoeg, toch?

thomas

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420