Beste theo,
Hier mijn fotolezing
. Natuurlijk kan het zo zijn dat ik niet met alles goed zit, dan zou ik dit graag horen. Ik ben erg benieuwd, want ik denk wel dat ik er veel uit kan halen
.
Ten eerste zie ik dat je erg rustig kan zijn. Volgensmij heb je een bepaald ritme in je leven, en dit is rustgevend voor jouw. Je weet wanneer je wat moet gaan doen. Je leven ligt zeg maar op een rechte lijn zonder kronkels (zonder chaos). Er kan natuurlijk wel wat chaos zijn, maar ik denk niet dat je je daar dan veel van aan zult trekken. Je kan dit allemaal goed inplannen (wanneer je wat gaat doen).
Je hebt goede bedoelingen naar andere mensen. Als je kan probeer je ze wel te helpen. Ik denk niet dat je iedereen zal helpen, dit ligt eraan of je iets voor ze kan doen en wat het is.
Verder zie ik een eerlijk en sterk persoon. Je kan soms best wel eens emotioneel worden. Hoe het met je gevoeligheid is kan ik moeilijk zien. Ik denk dat je wel gevoelig bent voor bepaalde dingen, maar dat je dit niet aan de rest toont.
Ik heb het gevoel dat je goed een bepaalde band met mensen/vrienden kunt opbouwen en leggen.
Ook zie ik iets mysterieus in je. Je kan sommige dingen goed voor je houden. Het lijkt wel een beetje geheimzinnig. Maar toch ben je open naar de rest, waardoor het mysterieuze niet zo snel naar voren komt. Wel denk ik dat je over je eigen gevoelens gesloten bent.
Ik zie een beetje een ententainer in jou!
. Je hebt een eigen humor, en mensen kunnen hier om lachen. Je kan onder gezelligheid wel eens grapjes maken :p .
Maar in tegenstelling heb ik ook het gevoel alsof je stil en terughoudend kan zijn.
Ik voel een hogerbewust zijn in je.
Je weet goed hoe je dingen het beste kunt vertellen en vragen, zodat het goed overkomt. Je bent erg beleefd en netjes. Je weet goed waar je meebezig bent, en dit zorgd ervoor dat je alles precies doet zoals je het wilt hebben. Hierdoor komen nauwelijks misverstanden voor.
Je weet ook hoe je problemen en situaties moet oplossen. Eigelijk ben je gewoon best slim :p .
Ook hou je gewoon lekker van gezelligheid.
Je bent erg bezig met het leven. Alsof je wilt weten wat er allemaal meer is.
Je houdt er niet zo van om lang te wachten voordat er iets gebeurd, toch zie ik ook wel geduld in je. Als het maar niet te lang duurt, dan vindt je het wel goed.
Je kan erg serieus zijn, en je kan goed je meningen uiten en wat je vindt naar de rest. Maar toch heb ik het gevoel dat jouw serieuse kant helemaal verdwijnt onder gezelligheid of andere sferen.
Oke, dit was dan mijn lezing. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik vond hem moeilijker dan ik dacht. Waarschijnlijk komt dit omdat je je gevoelens of andere dingen goed voor je weet te houden als het nodig is.
Toch ben ik benieuwd hoe je op dit forum gekomen bent
. En waarvoor, waar je naar opzoek bent.
Groetjes,
Wendy