Loading...
nl

Foto lezen overleden moeder / nieuwe foto

Helena
Helena apr 17 '10
Wie wil deze foto van mijn overleden moeder lezen, ik heb er nu een andere foto opgezet.
Ik heb veel verdriet om het verlies van mijn moeder.
Wie wil reageren???
Groetjes Leny
Delen:
admin
admin apr 17 '10
Ik zal het proberen, lieffie!
Er is iets aan haar dat ik op de een of andere manier herken.
als ik in haar ogen kijk..lijk ik iets van mezelf te zien, das heel vreemd. ook iets van m'n vader en vaders kant..de mond, de ogen, de vorm van het gezich en zelfs de kin. Behalve de neus.

Maarja, mijn voorvaderen zijn nederlanders.. en zijn uiteindelijk naar Belgie gekomen.
Dus het is niet verwonderlijk wanneer ik op een dag een gelijkenis op een foto zie van de familie.

Mooi, maakt het wel klein beetje gevoeliger voor me om lezen..
Ik heb de hele tijd naar haar ogen gekeken. Die zijn vele jonger dan zij zelf is..Ze leek te weten wat er ging gebeuren, onbewust/bewust.

Hoe lang is het geleden dat ze is gestorven?
Moment ik pm je even.. dat is beter. Ik wil er met jou over praten..

liefs,
Bellefleur.


admin
admin mei 10 '10
Ik zal voor je kijken Leny,

Ik zie dat je moeder nu nog in een stadium is van herstel in de sferen, is ze plotseling overleden? ze is nog een beetje aan het genezen van het overgaan ik voel een soort van paniek bij het overgaan is dit van jouw gevoel of is dit van haar?
Je hoeft je geen zorgen te maken want ze word geholpen door speciaal daarvoor noem ze maar engelen of licht wezens die haar zullen begeleiden naar het geestelijke leven.
Soms duurd het even voordat ze alles op een rijtje hebben staan en ik zie dat je moeder daar nog in zit in dat proces.
Wanneer er rust is gekomen en ze dit leven heeft geevolueerd dan zal ze bij je komen en je laten weten dat sterven niet het einde is, maar juist een nieuw begin, een nieuwe geboorte in het geestelijke leven.
Je zult haar nu missen maar weet dat ze niet echt weg is alleen niet tastbaar voor ons.

Even een persoonlijke vraag, ken je de boeken van Jozef Rulof?
En dan bedoel ik een blik in het hiernamaals.
Daar zul je veel aan hebben denk ik op dit moment.

Ik hoop dat ik je een klein beetje hoop heb gegeven in je verdriet en dat je een beetje ruimte en lucht krijgt voor jezelf om dit te verwerken.

liefs van Bea
suzanne30e
suzanne30e mei 26 '10
Hoi Leny ik zal het proberen

Ik krijg door dat je je ergens druk om maakt kan dit zo zijn en dat het niet nodig is om je er zo druk om te maken het komt allemaal goed lieverd. ook krijg ik een naam Marian door weet verder niet wie dit is. een oma misschien? zou het kunnen dat je iets aan je been hebt last ervan hebt?
Had jou moeder last van haar keel of zelfs een aandoening van haar keel?
Heb jij ooit een klein zwart knuffel hondje gehad? krijg een zwart hondje te zien.
ze mist je ook maar zou graag zien dat je het een plekje ging geven. voel je soms dat ze bij je is? een geruststellend gevoel ineens? dat is je moeder. dus ze is wel bij je.
Ook krijg ik een schommel te zien met een klein meisje erop misschien jij vroeger schommelde je veel?
en dan stond je moeder daarbij te kijken en hadden jullie veel lol.
Laatste is wat is er morgen krijg al de hele tijd dat ik naar haar foto kijk krijg ik morgen door?

nou ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen en als er iets niet goed is hoor ik dat graag.

groetjes Suzanne.
Helena
Helena aug 23 '10
Bedankt voor je reactie, krijg er een beetje kippevel van hoe dicht je er bij zit.
Marian is een vriendin van mij en wij hadden vroeger een schommel in de gang hangen waar ik als klein meisje veel op schommelde.
Alleen dat morgen kan ik niet helemaal plaatsen.
Sorry dat ik zo laat reageer maar ik heb deze site een tijdje niet bezocht!
Groetjes Leny!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki