Loading...
nl

Benieuwd

HarryS
HarryS apr 17 '10
Op zoek naar meer informatie over fotolezen ben ik hier terecht gekomen. Ik lees zelf foto's en daarnaast werk ik ook met Runestenen. Wil je er meer over weten vraag maar rustig. Zal op zijn tijd reakties plaatsen bij Fotolezen laugh
Delen:
admin
admin apr 17 '10
Hoi Harry,

Voel je welkom!

Warme groet,
Marjan
admin
admin apr 17 '10
Hartellijk welkom,
Ik heb me ooit ook verdiept in de runen, in een ver verleden!
heel boeiend, en je mag er altijd een topic over openen,
Cialara
Cialara apr 17 '10


Hoi Welkom bij Merudi
Ik ben erg benieuwd wat je met de runestenen doet smile
Veel plezier hier bij het forum.

Liefs Jorine
Elfje21
Elfje21 apr 17 '10
Hey HarryS,

Wellkom op het forum! Leuk van die runen! Het spreekt mij ook wel aan. Wil het misschien ook wel leren.

Veel liefs,

Elfje21
HarryS
HarryS apr 17 '10
Leuk om te horen dat er meer mensen van de Runen weten. Soms lijkt het wel een uitgestorven kunst.
Ik zie het dan ook als een taak om meer bekendheid aan de runen te geven. Ook via onze eigen site, maar in de toekomst misschien ook lezingen en workshops.
En het is altijd leuk en leerzaam om er met anderen over te praten, dus mensen, shoot smile
HarryS
HarryS apr 17 '10
De Runen gebruik ik bij leggingen (lijkend op de tarot)
Ik gebruik ze voor richting op korte vragen, en ook bij verduidelijking bij het foto lezen. Eigenlijk overal bij dus
Marenubium
Marenubium apr 17 '10
Hey Harry, Welkom smile

Leuk te zien idd dat nog meer mensen geinteresseerd zijn in Runen!
Hier gebruik(te) ik ze ook, maar ben uiteindelijk overgestapt op de Totemdieren Tarot/Medicijnkaarten. Dat spreekt me wat meer aan, en is voor mij wat helderder (of wellicht simpeler ahah). Of misschien omdat ik ook wat meer met dieren heb.

Welke site heb je?
En gebruik je houten Runen of gemaakt van andere materialen? Of maakt dat voor jou niet echt uit?
Interessant Harry, ik ben benieuwd naar jouw verdere aanvullingen op dit forum smile
HarryS
HarryS apr 18 '10
Onze site is www.shopping-eze.nl en komt nog voort uit een eerdere site die we gehad hebben.

Ik ben begonnen met een glazen setje uit de winkel, tegenwoordig maak ik mijn eigen setjes van hout. Gebruik eigenlijk alleen nog maar hout. Behalve voor amuletten, daar wil ik ook nog wel eens steen of iets dergelijks voor gebruiken. Maar hout blijft toch mijn favoriet.
En ieder zijn ding natuurlijk. Niets is fout in mijn mening, zolang je het maar met je hart en gevoel doet, toch? Het moet wel bij je passen.
admin
admin apr 18 '10
Welkom Harry :-)
HarryS
HarryS apr 18 '10
Origineel bericht van: Bart
Welkom Harry :-)


dank je smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 19 '10
Welkom Harrys op merudi. Leuk om kennis te maken met wat nieuws! Misschien is het leuk om onder het forum "informatie en kennis" wat algemene informatie over Runen neer te zetten zodat de kennis hierover weer meer wordt verspreidt smile.
irm20
irm20 apr 20 '10
Hartelijk welkom Harry,
op dit mooi forum,

groetjes

irm
Natalie1986
Natalie1986 apr 22 '10
Hoi Harry,

welkom op merudi!

Leuk je werkt met runen? misschien is het inderdaad wel leuk als je er een keer meer over verteld.
Ik heb ook runenstenen maar weet niet goed hoe ik die moet gebruiken hehe..

Liefs Natalie
HarryS
HarryS apr 22 '10
Is inmiddels een stukje geplaatst onder 'informatie en kennis'
Beschermengel
Beschermengel apr 23 '10

HarryS.... smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki