Loading...
nl

Reizen door de dimensies

Emuca
Emuca jun 10 '10
Maak je al lang dimensiereizen themoon? smile
New Moon
New Moon jun 10 '10
Ja, sinds ik me kan herinneren. smileJij, Angel of Death?
Emuca
Emuca jun 10 '10
Al een hele tijd. smile
Cialara
Cialara jun 10 '10
grinLeuk!
admin
admin nov 7 '10
Origineel bericht van: Zilveren Vleugel
Een gesprek met Hermes

Wat vond u van de lichtpoort die we met uw hulp hebben geopend?
Hermes: Het is heel netjes gedaan. Het is een connectiepunt van het nieuwe bewustzijnsraster. Er zijn wat hulpmiddelen om meerdere van dit soort poorten aan te spreken, want er zijn er ook kleinere van. Dit is een grote poort. Door jullie actie is de energie van het rasternet nu verhoogd en verbeterd, daardoor is de energie ook makkelijker aan te spreken en kan zuiverder worden doorgegeven.

Was de plaats die wij zagen de moskee op de Tempelberg in Jeruzalem?
Hermes: In ‘zielenland’ is er geen naam voor de plaats waar het gebouw staat. Het is dus niet letterlijk de aardse plek die Jeruzalem wordt genoemd. Ofschoon het wel een evenbeeld daarvan is.

Wat was de reden om ons te vragen om dit te doen en wel vanuit zielsenergie?
Hermes: Jullie waren vanuit zielsoogpunt niet beperkt door aardse afstanden en lichamelijke gebreken en gekozen zijn jullie omdat iemand het moet doen, en jullie putten al uit die ziels-energiesoort. Niet alleen op aarde levende zielen kunnen dit, ook zielen van andere plekken, maar er zijn nu op aarde een aantal sterkte zielen die ervoor geschikt zijn. Ook is er voor aardelingen gekozen omdat de energie ook voor de aarde bedoeld is. Ook voor jullie is de energie nog heftig, daarom waren wij er bij om jullie te ondersteunen.

Denkt u dat we hier later nog terugkomen?
Hermes: Misschien, Maar dat is waarschijnlijk niet noodzakelijk. Jullie zullen ook nog andere plekken ontdekken en zien.

Wat is de connectie tussen deze poort en het Nieuwe Atlantis?
Hermes: Het nieuwe Atlantis is een deel van de energie van de nieuwe aarde. Onzichtbaar voor de meeste, maar een onuitputtelijke bron voor degene met open ogen. Vraag je je niet af wie die kleine zielen zijn Zilvervleugel? De kleine zielen die jou daar begeleiden zijn nieuwe menselijke zielen in ontwikkeling die onder andere van jou leren en die de toekomstige bewoners van het Nieuwe Atlantis zullen kunnen zijn.

Denkt u dat alle mensen zullen overstappen op het nieuwe raster van bewustzijn?
Hermes: Niet alle mensen zullen dat doen in dit leven. Ook niet alle in een leven dat heel snel komt. Maar al snel zal de wereld wel streven naar dat bewustzijnsniveau. Het heeft nog wat tijd nodig, en niet alle zielen kunnen hun vermogens op aarde gebruiken. Er zal in jullie leven nog altijd een verschil blijven in bewustzijnsniveaus en de verschillen zullen duidelijker worden. De verschillen tussen de mensen die het nieuwe bewustzijn hebben, en het oude. Het nieuwe bewustzijn wordt herkenbaarder voor elkaar. Nog meer dan het nu al is. Je herkent het nieuwe bewustzijnsniveau en beseft dat je degene, die dat nog niet in zich heeft, nog niet kunt helpen. Niet iedere ziel zal het in dit leven immers aankunnen. Uiteindelijk gaat iedereen over, maar niet direct.

Toen de poort werd gevormd zag Zilveren Spin het woord “Harmonie” of “Harmony” verschijnen, wilt u ons dit uitleggen?
Hermes: “Over die letters wilde ik ook nog wat zeggen, elke (grote) poort heeft een soort naam gekregen, zodat iedereen weet welke poort bedoeld wordt, en welke intentie die poort heeft. De poort die jullie gisteren hebben gemaakt heeft de intentie om harmonie tussen de zielenwereld en de aarde te harmoniseren. Vandaar ook jullie gevoel dat de twee meer samen zijn geworden."

Hoeveel poorten zijn er en welke namen dragen zij?
Hermes: "Er zijn op dit moment 7 grote poorten in totaal en een heel aantal kleine. Naast Harmonie is er, Liefde, Hoop, Vertrouwen, Vrede, Dualiteit en Vergiffenis.

Volgens de geschriften zijn er 12 piramides, zijn er dan ook 12 poorten?
Hermes: “Er zijn 12 piramides ja. En pas 7 poorten.. de andere 5 moeten nog komen. Die moeten nog gemaakt/geactiveerd worden. Daarvan zijn de locaties e.d. al bekend, maar het moet nog wel gebeuren. “

Heeft het activeren van de lichtpoort in zielenland een waarneembaar energetisch effect op aarde, in of rondom de moskee van Jeruzalem ?
Hermes: "Dat is wel de bedoeling."

Op welke wijze kunnen we de mensen/mensheid het beste helpen om contact te leggen met, en op te gaan in het nieuwe bewustzijnsraster?
Hermes: "Over het algemeen kunnen jullie niets anders doen dan de energie van dat raster verspreiden over de wereld. Maar dat is niet niets hoor! Wij kunnen enkel dat, omdat we zielen niet kunnen dwingen over te gaan naar het nieuwe raster."

Drunvalo Melchizedek heeft het in zijn boodschap ook over het bewustzijnsgrid van de nieuwe wereld, en hij heeft ook een boodschap over de flower of life en de Merkaba... wil je ons daar iets meer over vertellen?
Hermes: De bloem die Zilveren Spin beschreef en overeenkomt met de bloem die Witte Maan tekende en overige tekenen van de lotusbloem, is de levensbloem van de nieuwe aarde. Deze is klaar om naar buiten te komen en zal zich dan als het ware over het raster uitleggen. Het gaat dan om verbinden en verbonden worden.

Het planten van die roze roos, op die berg.. was dat ook een poort ?
Hermes: "Dat was een kleine poort"

Wanneer zal het hele raster of grid gereed zijn in onze tijd gezien...?
En wat zullen wij er verder van merken hier beneden op aarde?
Wat zullen Alle mensen er van merken?

Hermes: "het is nog niet bekend wanneer het gehele raster gereed is. Dat hangt af van allerlei factoren. Op aarde zullen jullie het vooral merken aan een zogenoemde opruimen. De natuur die heftiger reageert op invloeden van kleine dingen.
Nog niet alle mensen zullen het merken, maar dat gaat snel veranderen. Want ook zij zullen gaan inzien dat er iets aan het veranderen is."

De poort Dualiteit, betekent dat er altijd dualiteit zal zijn?
Hermes: "ja, er zit dualiteit in alles. Zwart/wit. Man/vrouw. Het universum is gebouwd op dualiteit. Er is geen licht zonder duisternis."

Is Ta-She-Ra El Amun , de hoeder van de piramide boven het middenoosten, dezelfde spirit als Zacharias?
Hermes: “Ja, het is dezelfde spirit.”

Zilveren Spin, Witte Maan en Zilvervleugel bedanken Hermes voor de prachtige taak die ze mochten volbrengen met hem.
Hermes: Ik ben blij met jullie in ons midden.

Er zijn op dit moment 11 van deze "grote" poorten geopend.
De tiende was verbonden met het gebied op aarde:
Antartica en de elfde met de Rocky Mountains.

Mijn zielenland-naam is overigens "zilveren spin"
Raida
Raida dec 13 '10
waauw, wat een prachtige verhalen, ik heb er eigenlijk geen woorden voor, ik word heel hard uitgenodigd om ook een reis te maken met jullie, maar momenteel vind ik gewoon geen goed moment, zou eens een dagje vakantie moeten nemen denk ik wink
Het zijn adembenemende mooie reizen, terwijl ik ze lees, zit je er bijna middenin...

Knuffels
Carrie
Cialara
Cialara dec 13 '10
Ah, maar deze was ook heel bijzonder smile
Raida
Raida dec 13 '10
Vind wel dat jullie die reizen heel duidelijk beleven, ik heb één keer zo een reis gemaakt en ik zag het wel, maar met een "mist" voor de ogen precies, ach ja het was men eerste keer, maar vind het echt knap van jullie!!!
Cialara
Cialara dec 13 '10
Origineel bericht van: Carrie
Vind wel dat jullie die reizen heel duidelijk beleven, ik heb één keer zo een reis gemaakt en ik zag het wel, maar met een "mist" voor de ogen precies, ach ja het was men eerste keer, maar vind het echt knap van jullie!!!

Ik wil daar wel op reageren; we zien het niet echt zoals we hier zien, maar via wat we doorkrijgen in beelden, bewegingen, gevoel, weten en geluid. Omdat we met zijn drieën waren, vingen we alledrie een ander deel van het gebeuren op, en konden we elkaars ervaringen bevestigen, maar ook elkaar helpen om 'erbij' te blijven. Intussen hadden we tegen die tijd ook al een half jaar zo'n drie maal per week een reis gemaakt, en dus ervaring opgedaan.
Ieder heeft zijn eigen talenten in deze reizen. De één kan heel goed lezen, de ander vind allerlei dingen en een derde maakt makkelijk contact met spirits en leidt de anderen er naar toe, en zo zijn er wel meer talenten te noemen. Het is één groot samenwerken op dit gebied. En dan lijkt uit het eindverhaal een heel duidelijk beeld te komen, al is het tijdens de reis wel vaak een aftasten en voelen en aan elkaar doorgeven of vragen, maar die samenwerking in een groep maakt het voor mij eigenlijk wel heel bijzonder, juist door de versterking van de energieën.

Ik ga overigens ook geregeld alleen op pad, maar soms voel ik me dan wel onzeker over wat ik dan zie smile

Liefs Jorine.
Cialara
Cialara dec 13 '10
Origineel bericht van: Lily Beau
Dit heb ik nooit ervaren heel bijzonder dat jullie dit kunnen!
Mooi ook hoe jullie dit beschrijven en neerzetten.

Ik droom weleens 'filmen' en het lijkt ook echt alsof ik een personage erin speel.
Is dit het zelfden? Het gaat bijna altijd om een strijd tegen onrecht en ik ben meestal de held in zo'n film of ik doe zo hard mijn best maar door overmacht dat ik de dupe word bijv. verraad of teveel in aantal gewoon 'overmacht'.

^^ zometeen kom ik Morpheus ook nog tegen!
*Met of zonder rode pil !!!*

Ha ha ha, lol laughja Morpheus zou een goede zijn... nou die ben ik tot nu toe nog nooit tegengekomen, maar je weet maar nooit wink

Wat jij hebt zijn misschien lucide dromen. Misschien moet je eens zo'n droom op het dromendagboek zetten, wellicht dat iemand er een soort van uitleg aan kan geven Lilly Beau!
Raida
Raida dec 14 '10
Ja als je het zo verteld dan lijkt het net of je zit in een film en ziet alles heel duidelijk.
Ik begrijp wel helemaal nu wat je bedoelt, ik dacht al dat mijn reis wel heel wazig was maar daar heb ik me nu wel overgezet.... smile

zou men reisje van een 6-tal jaar ook eens moeten opschrijven...als ik de tijd eens vind crazy
Emuca
Emuca dec 14 '10
Ook al zie je maar een seconde iets, dat kan al heeel veel impact op je hebben. smile
Raida
Raida dec 14 '10
ja dat kan ik me voorstellen!
Serenity
Serenity jan 7 '11
Wat is het doel om te reizen door de dimensies?
Waarom zien wij (maar een paar) beelden van een andere dimensie?

Hoe krijg je control over die beelden/ingevingen?
Hoe kun je er je voordeel uit halen?
Kan je die andere dimensie sturen vanuit deze?
Als dat zo is, wat die 'andere versie' van jezelf (hier) hoort is dat eigenlijk de innerlijke stem van die 'andere versie?'
Emuca
Emuca jan 7 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
Wat is het doel om te reizen door de dimensies?
Waarom zien wij (maar een paar) beelden van een andere dimensie?

Hoe krijg je control over die beelden/ingevingen?
Hoe kun je er je voordeel uit halen?
Kan je die andere dimensie sturen vanuit deze?
Als dat zo is, wat die 'andere versie' van jezelf (hier) hoort is dat eigenlijk de innerlijke stem van die 'andere versie?'

Het doel is om inzicht te krijgen in jezelf, anderen, gebeurtenissen en kennis. Je leert jezelf kennen en je eigen vermogens te ontdekken.

Wij zien beelden van andere dimensies omdat wij ook in die dimensies leven. Met oefening zie je steeds meer.

Controle krijg je door het vaak te doen. Met anderen erbij heb je een grotere controlefactor.

Voordeel haal je er vanzelf uit. Je komt tegen wat je nodig hebt. Je maakt contact met je hogere zelf in andere dimensies en bestuurt hen alsof het je eigen geest is. Want dat is het ook.

Wuuh, die laatste vraag weet ik niet. Ik zie die andere 'emmy'/emuca als mijzelf. Dat is niet mijn innerlijke stem. Dat ben ik. Dat is mijn ziel.

Hopelijk heb ik wat van je vragen kunnen beantwoorden.
Serenity
Serenity jan 7 '11
ja, leuk zeg!
Dank je wel dat geeft me wat duidelijkheid. ^^
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies