Vind wel dat jullie die reizen heel duidelijk beleven, ik heb één keer zo een reis gemaakt en ik zag het wel, maar met een "mist" voor de ogen precies, ach ja het was men eerste keer, maar vind het echt knap van jullie!!!
Ik wil daar wel op reageren; we zien het niet echt zoals we hier zien, maar via wat we doorkrijgen in beelden, bewegingen, gevoel, weten en geluid. Omdat we met zijn drieën waren, vingen we alledrie een ander deel van het gebeuren op, en konden we elkaars ervaringen bevestigen, maar ook elkaar helpen om 'erbij' te blijven. Intussen hadden we tegen die tijd ook al een half jaar zo'n drie maal per week een reis gemaakt, en dus ervaring opgedaan.
Ieder heeft zijn eigen talenten in deze reizen. De één kan heel goed lezen, de ander vind allerlei dingen en een derde maakt makkelijk contact met spirits en leidt de anderen er naar toe, en zo zijn er wel meer talenten te noemen. Het is één groot samenwerken op dit gebied. En dan lijkt uit het eindverhaal een heel duidelijk beeld te komen, al is het tijdens de reis wel vaak een aftasten en voelen en aan elkaar doorgeven of vragen, maar die samenwerking in een groep maakt het voor mij eigenlijk wel heel bijzonder, juist door de versterking van de energieën.
Ik ga overigens ook geregeld alleen op pad, maar soms voel ik me dan wel onzeker over wat ik dan zie
Liefs Jorine.