Hallo allemaal,
Ik heb een jongen ontmoet waar ik verliefd op ben geworden ( de personal trainer ). Ik weet dat hij een vriendin heeft, maar ik moest het gewoon kwijt. Ik heb hem een mailtje gestuurd wat ik voor hem voelde en erbij geschreven dat hij hier niet op hoeft te reageren. Aangezien ik alleen maar mijn hart moest luchten, want ik kreeg allemaal tekens vanboven af dat ik het gewoon moest zeggen. Ik hoopte natuurlijk wel dat hij mij een berichtje terug stuurde maar dat heeft hij niet gedaan helaas.
Vannacht voordat ik ging slapen bleef het maar in mijn hoofd rondspoken waarom reageerd hij niet gewoon even netjes.
Ik viel in slaap en droomde het volgende:
Ik droomde dat ik met mijn opa, oma, vader, moeder, broer en beste vriendin aan een tafeltje zaten om wat te drinken het cafeetje was erg donker bruin, alles de tafels, krukken, muren. Ik keek achterom en zag die jongen met zijn stiefvader en moeder. Hij vertelde aan zijn moeder dat hij me echt leuk vond maar zat te twijfelen en niet wist wat hij moest doen aangezien hij al een hele tijd een vriendin heeft. Zijn moeder zei dat hij bij haar moest blijven want ze had haar liever als schoondochter dan mij. Hij zei maar je kent haar ( mij ) niet eens dus kan je er ook niet over oordelen. Ze zei het is jouw keuze maar ik sta er niet achter. Ze kregen ruzie en zei dat hij ook niet achter haar keuze stond door met die ( stief) vader te gaan. Toen gooide hij een stoel naar die man zn hoofd.
Toen schrok ik wakker van heel raar geluid.
Wat betekent dit nou ? is het een antwoord op mijn vraag of niet?
Liefs,