Loading...
nl

antwoord of niet?

Natalie1986
Natalie1986 apr 14 '10
Hallo allemaal,

Ik heb een jongen ontmoet waar ik verliefd op ben geworden ( de personal trainer wink). Ik weet dat hij een vriendin heeft, maar ik moest het gewoon kwijt. Ik heb hem een mailtje gestuurd wat ik voor hem voelde en erbij geschreven dat hij hier niet op hoeft te reageren. Aangezien ik alleen maar mijn hart moest luchten, want ik kreeg allemaal tekens vanboven af dat ik het gewoon moest zeggen. Ik hoopte natuurlijk wel dat hij mij een berichtje terug stuurde maar dat heeft hij niet gedaan helaas.
Vannacht voordat ik ging slapen bleef het maar in mijn hoofd rondspoken waarom reageerd hij niet gewoon even netjes.
Ik viel in slaap en droomde het volgende:
Ik droomde dat ik met mijn opa, oma, vader, moeder, broer en beste vriendin aan een tafeltje zaten om wat te drinken het cafeetje was erg donker bruin, alles de tafels, krukken, muren. Ik keek achterom en zag die jongen met zijn stiefvader en moeder. Hij vertelde aan zijn moeder dat hij me echt leuk vond maar zat te twijfelen en niet wist wat hij moest doen aangezien hij al een hele tijd een vriendin heeft. Zijn moeder zei dat hij bij haar moest blijven want ze had haar liever als schoondochter dan mij. Hij zei maar je kent haar ( mij ) niet eens dus kan je er ook niet over oordelen. Ze zei het is jouw keuze maar ik sta er niet achter. Ze kregen ruzie en zei dat hij ook niet achter haar keuze stond door met die ( stief) vader te gaan. Toen gooide hij een stoel naar die man zn hoofd.
Toen schrok ik wakker van heel raar geluid.
Wat betekent dit nou ? is het een antwoord op mijn vraag of niet?

Liefs,
Delen:
admin
admin apr 14 '10
Hmmm, ik vind dat je van mensen die een relatie hebben moet afblijven.
Maar goed je hebt een mail geschreven en geen antwoord gehad, lijkt me duidelijk..
Die droom lijkt me wishfull thinking.
Ik vind het niet zo erg netjes als ik dat zo mag zeggen...
Natalie1986
Natalie1986 apr 14 '10
Daar ben ik het helemaal met je eens, ik ben er ook niet op uit om hem te krijgen. Ik heb het mailtje gestuurd omdat ik het van me af moest schrijven.

voor de rest niks al had ik wel graag antwoord gehad
admin
admin apr 14 '10
Had je dan niet misschien liever gewoon voor jezelf geschreven?
Ik kan me voorstellen dat de situatie voor jou zo niet echt leuker wordt..
admin
admin apr 14 '10
Tuurlijk mag je verliefd worden.. op iedereen, op gelijk wie!
waarom niet?
verliefd worden is een innerlijk proces! een zalig gevoel.. en het doet je openbloeien.
Het betekent dat je verliefd bent geworden op jezelf, want je ziet in deze altijd de weerspiegeling van je eigen mogelijkheden, en zijn.
Daarom, lieve Natalie .. wees verliefd. En als die persoon, daar niet goed mee om weet te gaan, en denkt "ik laat niet echt iets weten" dan kent ie gelijk zijn eigen probleem, komt ie misschien een deel van z'n angst tegen.
Verliefd zijn, betekent niet dat het moet ingevuld worden naar een relatie toe!
Op mij mag iedereen verliefd worden en ik wordt ook regelmatig verliefd op alles en nogwat.. nu is dat vooral op Sky m'n hond! grinlaugh
Cialara
Cialara apr 14 '10
Ik begrijp je volkomen Natalie, gevoelens zijn er en die mag je uiten. Verliefd zijn is zo mooi, precies zoals Bellefleur het ook zegt, vaak een weerspiegeling van je eigen zijn.

Geniet van het gevoel, maar verwacht verder niets van hem...

Liefs Jorine.
Maryssa
Maryssa apr 14 '10
Ik ben het met Bellefleur eens. Verliefdheid mag er zijn het is een heel bijzonder gevoel. Maar het is aan jou de keuze wat je er mee doet. Ik vind het ontzettend dapper dat je jouw gevoelens in een mail naar hem hebt gestuurd. Wat heeft je doen besluiten dat te doen? Merkte je iets in zijn houding naar jou toe dat hij ook wel eens meer kan voelen of was het echt om je hart te luchten? Je hebt in je mail gezet dat hij niet hoeft te antwoorden en het kan inderdaad dat hij niets laat weten. Dat kan een afwijzing in houden maar ook dat hij in de war is en eventueel ook iets voor jou voelt. Wat de reden ook is..koester geen onrealistische verwachtingen.

Ik heb ooit ook gehad rond mn 22e dat ik straalverliefd was op iemand maar ik wist dat hij zijn vriendin nooit zou verlaten. Ik heb ondanks dat ik daar in eerste instantie verdrietig over was toch heel verliefd kunnen zijn zonder dat ik er iets van verwachtte. Binnen dat kader is het prima en kun je zelfs van het gevoel wat de liefde je geeft genieten.

Wat betreft jouw droom..ik denk dat je er zo mee bezig bent dat je erover droomt. Dat het valt onder wensdromen. De tijd zal het leren. Wel gewoon blijven sporten hè?

Liefs Maryssa
Natalie1986
Natalie1986 apr 22 '10
Ik verwacht inderdaad niks van hem voor mij hoeft het ook niet. Ik wilde gewoon mijn eitje kwijt, het is echt niet mijn bedoeling om te stoken of iets in die richting..
Dus ik vind dat ik niks verkeerd gedaan heb! want als ze toch zo'n goede relatie hebben kan niks er tussen komen.

Ik ben al 2 weken niet wezen sporten, maar komt ook doordat ik bezig ben met verhuizing. Zodra ik daarmee klaar ben dan zal het wel weer komen.

Liefs Natalie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki