Loading...
nl

Ik heb me lekker uitgeleefd met verf enzo....

Cialara
Cialara apr 13 '10
Af en toe dan knalt het van binnen, dan moeten er wilde kleuren op grote doeken gegooid worden, om er dan vervolgens toch weer iets van te gaan maken en lekker te rommelen met allerlei rommel. Letterlijk, met wat spul dat ik heb gevonden op het strand, oude stempels, touw en zand laugh

Wat een feest is dat toch...

Het is nog niet af, want ik wil de schelp nog wel wat netter gaan schilderen maaaaaaaaaaaaarrrrrr....

Jullie mogen het tussen resultaat wel eventjes zien wink

Delen:
gast
gast apr 13 '10
Mooi hoor. En leuk zo met dat drijf hout erbij laugh
Cialara
Cialara apr 13 '10
ha ha ha, ja dat was even knutselen... dat drijfhout wink
Veder
Veder apr 13 '10
Ik vind m helemaal super!
Anke
Anke apr 13 '10
Ik vind het hout en die kringeltjes erg mooi. De schelp ben ik benieuwd naar, hoe die er uit gaat zien wanneer die af is smile
Maryssa
Maryssa apr 13 '10
Wat mooi Jorine! Ik vind de kleuren die je gebruikt hebt prachtig; het geeft samen met het onderwerp een zomers gevoel. Het drijfhout geeft een heel bijzonder accent aan je schilderij.Yep ik zou hem zo ophangen hier smile
Cialara
Cialara apr 20 '10
Emuca
Emuca apr 20 '10
Wow! De kleuren zijn fantastisch! laugh
Cialara
Cialara apr 20 '10
ha ha ha, nog even een anekdote...

Vorige week had ik er prachtig drijfhout op hangen, zoals op de vorige foto wel te zien was. Maar toen ik het schilderde was het nog vrij vochtig. Nu, een week later is het opgedroogd en .... gekrompen! De helft kleiner laughdus ik moet het drijfhout ff opnieuw in de touwtjes hangen smile
admin
admin apr 20 '10
ik krijg altijd *goesting* (vlaams woord voor zin) om ook te schilderen als ik dat zie hoor.
Prachtige kleuren..
Anke
Anke apr 20 '10
Hihi, grappig van dat drijfhout laugh

Maarre, mooie kleuren inderdaad! Heel sprekend zo smile
Cialara
Cialara nov 17 '10
Ik ben al weer een paar weken bezig met een nieuw werk van mijn hand... Eerst was het een ring van licht, vervolgens kwam er een windhoos doorheen zetten en weer later vond ik kalmte en rust in de boeddha, die eerst heel grof verscheen, maar allengs zachter en milder werd... Is zo'n proces in een schilderij vergelijkbaar met je eigen proces en dingen waar je doorheen gaat? Ik denk soms van wel....





gast
gast nov 17 '10
Mooi om het proces zo te zien.
Mimosa
Mimosa nov 17 '10
Wat mooi om te zien hoe zo'n schilderij in ontwikkeling is. Het is echt heel mooi geworden.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki