Loading...
nl

Veder, Fotoreading

Veder
Veder apr 12 '10
Goedenavond,

(Was al terecht gekomen op de Engelse site...Dacht misschien wel zo handig het ook hier te plaatsen :-)

Ben zomaar aan komen waaien en omdat ik behoefte heb aan wat inzichten en graag wil weten voor mijzelf of ik op de juiste weg ben, heb ik mijn foto geplaatst.

Heeft iemand de tijd om een reading voor mij te doen?

Ontzettend bedankt alvast.
Daphne

Delen:
Elfje21
Elfje21 apr 13 '10
Hey Veder,

Zelf ben ik nog een beginner bij fotolezen, maar al wel een aantal foto's gelezen. Ik wil wel proberen om je foto te lezen. Maar ik kan er naast zitten, dus als het verkeerd is wat ik zeg, mag je het zeggen.

Ik heb het gevoel dat je iemand bent die haar kwaadheid soms wat te veel in zich houd en het probeert niet te uiten, terwijl het belangrijk is dat je het wel doet als het nodig is. Ben je misschien bang om plots een verkeerde reactie op iemand te maken? Omdat als je kwaad bent, je misschien meteen te kwaad zou overkomen? Als het zo is, wil ik er wel iets meer over vertellen, maar ik weet niet of ik goed zit, dus wacht ik er liever mee.

Ik denk ook dat je iemand bent, die er niet goed tegen kan als mensen negatieve dingen over je beginnen zeggen. Bijvoorbeeld iets dat je niet goed doet of zegt, of te veel negatieve kritiek. Je voelt je dan wat alsof je het weer niet goed doet, terwijl je ergens weet dat je het wel kan. Ik heb ook het gevoel dat je op zo'n moment niet goed weet wat je moet terug antwoorden en dat je soms hakkelt over je woorden. Sorry, als het fout is hoor, het is maar wat ik voel.

Zou het kunnen dat je onlangs iemand verloren bent? Hoeft niet per se een overlijden te zijn, kan ook iemand zijn waar je geen contact meer mee hebt. Of heb je het gevoel dat je iemand aan het verliezen bent? Ik weet niet of het juist is en ken de situatie niet, maar iets zegt mij dat je moet proberen geen verkeerde reactie op die persoon te maken en het contact te proberen houden. Omdat die persoon een goede persoon is en je nog veel kan helpen in de toekomst. Dus goede bedoelingen heeft tegenover jou.

Volgens mij ben je iemand die goed denkt over mensen en die graag iets goed doet voor iemand. En zou het kunnen dat je in het begin wat veel van het goede wilde doen, en nu of een tijd geleden hebt geleerd dat je grenzen moet stellen, omdat mensen anders te veel kunnen profiteren van het goede?

Dit is wat ik nu zowat doorkrijg.

Ik ben benieuwd naar je reactie.

Veel liefs,

Elfje21
Veder
Veder apr 13 '10
Hej Elfje21,

Dank voor je try out wink

Je zit best goed met de dingen die je zegt.
Ik stuur je een privébericht.
Vind dat wat prettiger namelijk, dan is het niet zo openbaar allemaal smile

Daphne
admin
admin apr 14 '10
Dag Veder, even kijken wat je foto mij verteld! grin

- er zijn enkele verwerkings fases aan de gang. Niet alles kan je plaatsen.. soms zeg je het ook letterlijk " ik snap het niet, ik snap het niet" En ik zie zelfs je handen in de lucht gezwaaid. het leven en de gedragingen van mensen verbazen je keer op keer weer.
Je krijgt er soms geen vat op, geen aansluiting bij hoe iemand handelt of doet. Dit maakt jou wel eens lastig.
Gelukkig hoef je dat ook niet te doen! Integendeel, het is niet steeds nodig om mensen te gaan begrijpen. kan best zijn dat ze het zelf niet eens snappen, dusss... laat lekker zitten.

Je bent geen tobber hoor, integendeel.. je bent optimistisch,en open en los, en speels, druk ook een beetje, energiek en actief.
Ik zie iets van een ander land in je..je voelt niet nederlands of belgisch aan.
Iets Keltisch heb je over je, maar geen jonkvrouwgevoel hoor, die haar sjaaltje naar een ridder gooit haha.
Nee, een vrijgevochte vrouw die haar mannetje staat en die geniet van in de vrijheid te leven, in de natuur.
Groen is de kleur die ik voel en zie bij je.. ondanks jouw blauwe trui.
Zo, dit is mijn bijdrage aan de fotolezing!
Liefs van me,
Bellefleur
Veder
Veder apr 14 '10
Tnx Bellefleur,

"ik snap het niet, ik snap het niet"
Helemaal de spijker op zijn kop. Voel me soms machteloos daarin, omdat ik er niks mee kan.
Verbaas me inderdaad regelmatig over het leven en vooral gedragingen van mensen in alle facetten (en zie mijzelf ook, daar niet van).
Ik leer steeds meer het maar te laten en gewoon lekker mijn eigen ding te doen.

Ik ben wel een tobber, maar door mijn positieve houding t.o.v. alles waar ik tegen aan loop komt het eigenlijk altijd op zijn pootjes terecht.
Groen is mijn lievelingskleur, niet belangrijk verder, maar dat is een kleur die mij erg aantrekt in alles, de natuur bijvoorbeeld...

Slaap goed voor straks.
Daphne
admin
admin apr 15 '10
Heb heel goed geslapen, dank je wel! grin
over de kleur groen is er hier nog wat info!

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/67559/1.html

liefs
Bellefleur
Jolisa
Jolisa apr 18 '10
Hoi,

ik denk dat je in je jongere jaren verkeerde keuzes hebt gemaakt en daardoor een zware tijd hebt gehad, dat leven heeft je wel getekend.
gelukkig ben je daar doorheen gekomen en ben je een positief mens en een levensgenieter.
je hent veel levenservaring en die gerbruik je om anderen te helpen.
ik zie veel vrouwelijke energie om je heen , begeleid je soms andere vrouwen die het moeilijk hebben?

je bent een actief type diegraag werkt.
je bent iemand die vernieuwing met zich meebrengt.
je bent in staat om je open te stellen voor genezende energieen.

groetjes jolanda
Maryssa
Maryssa apr 18 '10
Lieve Daphne,

Ik zal eens kijken wat er doorkomt bij jouw foto:

* Als eerste krijg ik een motor te zien. Jij achterop? Helemaal aan het genieten van de snelheid en de kracht van de motor en de wind door je haar.

* Hooikoorts volgens mij heb je daar last van.

* Ik krijg je te zien in het verleden als een wilde meid. Misschien is wild niet de juiste benaming maar moet ik zeggen dat je precies deed waar je zin in had. Veel stappen, veel drankjes aan de bar, rock & roll en relaties die je verdriet hebben gedaan.

* Ja die mannen ....was jij in de veronderstelling dat je niet zo gekwetst kon worden door ze omdat jij vaak de regie had in de relatie? Volgens mij heb je in die periode die ik hierboven beschrijf een heftige liefdesrelatie gehad die je geraakt heeft zowel in de mooie als moeilijke kant ervan. Ik krijg er een niet met en niet zonder elkaar kunnen gevoel bij.

* Loop jij graag op gympjes? Hahaha wat vreemde informatie weer van "boven" maar misschien kun je er wat mee lol

* Heb je wat last van je maag? Ehm en last van je onderkaak aan jouw linkerkant? Is er iets met een kies?

* Als ik mijn hand bij jouw foto houd voel ik heel veel levensenergie. Terwijl ik toch het gevoel heb dat je moe bent. Dat je een periode heel erg hard hebt gewerkt er veel dingen gebeurden en je nu wat moet bijkomen. Familiesfeer...moest je even alle zeilen bijzetten en mensen in beweging zetten? Je bent zowieso iemand die mensen kan enthousiasmeren.

* Werken met jongeren vind ik enorm bij je passen. Jouw natuurlijke vrolijkheid en bijzondere ideeën voor activiteiten komen daarin goed tot zn recht.

* Volgens mij heb je last van je onderrug. Ik weet het even niet zeker of het van jou is omdat ik dit zelf op het moment ook heb.

* Voeding moet ik noemen bij je. Iets meer letten op variatie en verse produkten. Slik misschien een tijdje een multivitamine bij. Ik denk dat je je wat fitter gaat voelen daardoor.

Nou Daphne, dat was mn lezing voor jou. Laat je me even weten wat er klopt en wat niet?

Liefs Maryssa

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420