Hihi...nu ja, het heeft veel overeenkomsten met de oude foto van januari. En niet opgeven hoor Bart
Ik geef niet op, afgesproken Mare
Wat NiMS zegt, zit wel wat in; er waart een soort van kalmte nu over je. Daarnaast heb je verteld dat je een Vissen bent, en nu met de kleurenfoto klopt dat plaatje gewoon. Mensen kunnen niet snel vat op je krijgen, alsof je ergens 'ongrijpbaar' bent. Jouw belevingswereld is complexer dan die van anderen, en gedachten gaan snel sneller snelst. (Maar erg hard ren je er trouwens niet meer achteraan!) Dan is het ook wat lastig om te omschrijven/uit te leggen waar je aan denkt of wat je precies voelt.
Inderdaad, hier ben ik me bewust van geworden, en als ik dan iets uitleg wordt het soms anders opgevat dan dat ik bedoel.
Misschien zeg je dan ook niet zoveel.
Dat is dan wel het gevolg ervan, maar ik voel me er prettig bij.
Dat is soms wel eens lastig voor de mensen om je heen, maar/en dat zorgt er dus ook wel voor dat ze niet echt 'grip' op je kunnen krijgen.
Daar werk ik aan. Ongrijpbaar zijn heeft voordelen, maar ook nadelen, omdat ze je niet kunnen peilen, weet men eigenlijk niet goed wie je bent, en kunnen daar dan ook niet op reageren. Dan mis je toch wel de echtere contacten.
Naar je naasten toe is het misschien prettiger om ze wat meer bij jouw belevingswereld te betrekken.
Klopt!
Je bent ook wel iemand die trouwens kan komen en gaan wanneer hij dat wilt. Je kan van het ene op het andere moment onderdeel uitmaken van iemands leven, en van het ene op het andere moment kun je ook weer weg zijn. Zonder wrok of boosheid, maar gewoon omdat het IS. Je houdt er niet zo van om voor eeuwig en altijd maar dezelfde mensen om je heen te hebben, want dat veroorzaakt soms wel eens een sleur. Dat is niet zo aan jou besteed
Jij hebt als geen ander door wanneer het gewoon tijd is om te gaan, en dan gaat er een vrije geest.
Is het niet fijn
Daarbij ben je iemand die losgelaten moet worden, en heb je een hekel aan opgelegde beperkingen/getrek aan je. Als dat teveel gebeurt dan ben je ook gewoon weer weg. Klaar. Hoewel je wel erg goed samen kunt zijn met iemand, en vooral veel wilt en kunt delen, maar dan moet je wel gewoon jouw ding kunnen blijven doen, en moet de ander jouw ongrijpbare natuur en vrije geest accepteren en ook begrijpen.
Zo waar.
Haha...sommige mensen zijn in staat zich dan te 'vormen' naar de ander ten behoeve van de relatie enzo, maar jij hebt dat absoluut niet (nu ja, tot op zekere hoogte dan). Jij beseft gewoon dat zoiets echt niet ten behoeve is van iets of iemand, maar alleen maar een beperking is van jezelf. Je doet dan ook niet 'mee' aan dit soort 'maatschappelijk verantwoorde zaken':P
Njah, volgens mij heb je op dat vlak behoorlijk voor je kiezen gehad.
Mooi uitgelegd! Sommigen vinden het egoïstisch, maar ik ben er niet om een ander alleen maar te plezieren. Door schade en schande inderdaad Mare
Je mening uiten is voor jou niet zo belangrijk, want wat is daar nou het nut van? Lol... Je uit je mening wel als daar specifiek om gevraagd wordt, maar dan heb jij er zelf al lang over nagedacht en weet je het heel duidelijk naar voren te brengen.
Ja !
Ik denk dat veel mensen dan ook waarde hechten aan jouw mening/woorden, en misschien zelfs wel eens naar je toekomen om advies.
Ik heb inderdaad wel een "luisterend oortje", en er wordt gemakkelijk iets aan me verteld. Vind ik ook wel prettig eerlijk gezegd.
Ook bemoei je je niet zoveel met zaken, maar denk je er wel het jouwe van. Wat ik al eens eerder heb verteld, jouw ideeën kun je wel heel goed overbrengen op anderen, en met vol enthousiasme en passie. Nog steeds zie ik je voor me als een leraar, en je bent heel goed in staat teams te vormen en die aan het werk te zetten
Jawel
Het lijkt wel alsof je nu inderdaad wat meer vrede over je heen hebt gekregen, alsof je nu eindelijk je weggetje hebt gevonden. Ik weet niet of je dit van jezelf weet, maar jouw lijntje naar boven toe is sterker geworden, je bent wat meer gaan vertrouwen, en je kunt zaken wat meer loslaten. Dat voelt beter aan dan krampachtig vasthouden en alles proberen met ratio op te lossen, of jezelf voorbij te rennen, toch
Prachtig gezegd. Het is zeker een stuk prettiger. Dat andere is zo vermoeiend ! Ben er zelf ook blij meer dat ik veel meer vrede heb, en niet zo onrustig!
Tja, het voelt prettig aan, en evenwichtig. Nog steeds wel eigenlijk. Maar het vluchtige, gedrevene/gevleugelde wat soms wel kon omslaan in enige obsessie, dat voel ik althans niet meer. Gedreven ben je nog steeds, maar eerder voelde ik een bepaalde focus/gevleugeldheid, wat ik nu dan obsessie noem, en die is er niet meer. Cool
Erg cool
Bij deze Bart, hopelijk heb je er wat aan!
Zeker weten, mag ik je heel erg bedanken !!
Grtz,
Eva
Grtz terug,
Bart