Loading...
nl

Bart, Nieuwsgierig :-)

admin
admin apr 12 '10
Als iemand mijn foto zou willen lezen? Dank !

Link foto Bart
Delen:
Marenubium
Marenubium apr 12 '10
Heb je ook een nieuwere foto smile
admin
admin apr 12 '10
Deze heb ik vanavond gemaakt, misschien iets te donker ? smile
Marenubium
Marenubium apr 12 '10
GOD zeg! Ik heb je al eens gelezen, op 28-01, pipo laugh
En de *nieuwe* foto is niet zichtbaar btw...
Irgendwo...hopelijk vindt je nu wel jouw antwoorden, of datgene waar je naar op zoek bent wink
admin
admin apr 12 '10
De link werkt wel bij mij zoals ik kan zien. Ja, ik heb mijn foto wel "eens" eerder geplaatst inderdaad smileDaarom het kopje: "nieuwsgierig" .. nieuwe info is nooit slecht toch smileDank !
Marenubium
Marenubium apr 12 '10
Ou est le foto dan?
*er is geen link zichtbaar hier*
Geprobeerd met Firefox, Google Chrome en IE...
Emuca
Emuca apr 12 '10

Marenubium
Marenubium apr 12 '10
bahaaaaart...das de ouwe foto weeeah....
Haha
admin
admin apr 12 '10
Nee smileDeze is vanavond gemaakt, echt waar !! D

Dank voor het plaatsen AOD!
Marenubium
Marenubium apr 12 '10

Nah, das dan weer een andere foto inderdaad smile
Maar nog steeds dezelfde, alleen nu in koeleur!
admin
admin apr 12 '10
Ja, dit is een andere, ook van vanavond smileIk geef de moed op wink
admin
admin apr 12 '10
NAH Bart hoe kan het nou???? Dat jij steeds dezelfde blijft????
(oeps sorry,joligheid)
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 13 '10
Ik zie wel verschil hoor. Het valt me op dat er een heleboel rust in jezelf is gekomen. Alsof je steeds dichter tot jezelf aan het komen bent. In de eerste foto's zag ik een zoektocht, maar die zoektocht is nu vooral een doelgerichte weg geworden.

Mooi om te zien!
Marenubium
Marenubium apr 13 '10
Hihi...nu ja, het heeft veel overeenkomsten met de oude foto van januari. En niet opgeven hoor Bart laugh

Wat NiMS zegt, zit wel wat in; er waart een soort van kalmte nu over je. Daarnaast heb je verteld dat je een Vissen bent, en nu met de kleurenfoto klopt dat plaatje gewoon. Mensen kunnen niet snel vat op je krijgen, alsof je ergens 'ongrijpbaar' bent. Jouw belevingswereld is complexer dan die van anderen, en gedachten gaan snel sneller snelst. (Maar erg hard ren je er trouwens niet meer achteraan!) Dan is het ook wat lastig om te omschrijven/uit te leggen waar je aan denkt of wat je precies voelt. Misschien zeg je dan ook niet zoveel. Dat is soms wel eens lastig voor de mensen om je heen, maar/en dat zorgt er dus ook wel voor dat ze niet echt 'grip' op je kunnen krijgen. Naar je naasten toe is het misschien prettiger om ze wat meer bij jouw belevingswereld te betrekken.

Je bent ook wel iemand die trouwens kan komen en gaan wanneer hij dat wilt. Je kan van het ene op het andere moment onderdeel uitmaken van iemands leven, en van het ene op het andere moment kun je ook weer weg zijn. Zonder wrok of boosheid, maar gewoon omdat het IS. Je houdt er niet zo van om voor eeuwig en altijd maar dezelfde mensen om je heen te hebben, want dat veroorzaakt soms wel eens een sleur. Dat is niet zo aan jou besteed smileJij hebt als geen ander door wanneer het gewoon tijd is om te gaan, en dan gaat er een vrije geest.

Daarbij ben je iemand die losgelaten moet worden, en heb je een hekel aan opgelegde beperkingen/getrek aan je. Als dat teveel gebeurt dan ben je ook gewoon weer weg. Klaar. Hoewel je wel erg goed samen kunt zijn met iemand, en vooral veel wilt en kunt delen, maar dan moet je wel gewoon jouw ding kunnen blijven doen, en moet de ander jouw ongrijpbare natuur en vrije geest accepteren en ook begrijpen. Haha...sommige mensen zijn in staat zich dan te 'vormen' naar de ander ten behoeve van de relatie enzo, maar jij hebt dat absoluut niet (nu ja, tot op zekere hoogte dan). Jij beseft gewoon dat zoiets echt niet ten behoeve is van iets of iemand, maar alleen maar een beperking is van jezelf. Je doet dan ook niet 'mee' aan dit soort 'maatschappelijk verantwoorde zaken':P
Njah, volgens mij heb je op dat vlak behoorlijk voor je kiezen gehad.

Je mening uiten is voor jou niet zo belangrijk, want wat is daar nou het nut van? Lol... Je uit je mening wel als daar specifiek om gevraagd wordt, maar dan heb jij er zelf al lang over nagedacht en weet je het heel duidelijk naar voren te brengen. Ik denk dat veel mensen dan ook waarde hechten aan jouw mening/woorden, en misschien zelfs wel eens naar je toekomen om advies.

Ook bemoei je je niet zoveel met zaken, maar denk je er wel het jouwe van. Wat ik al eens eerder heb verteld, jouw ideeën kun je wel heel goed overbrengen op anderen, en met vol enthousiasme en passie. Nog steeds zie ik je voor me als een leraar, en je bent heel goed in staat teams te vormen en die aan het werk te zetten smile

Het lijkt wel alsof je nu inderdaad wat meer vrede over je heen hebt gekregen, alsof je nu eindelijk je weggetje hebt gevonden. Ik weet niet of je dit van jezelf weet, maar jouw lijntje naar boven toe is sterker geworden, je bent wat meer gaan vertrouwen, en je kunt zaken wat meer loslaten. Dat voelt beter aan dan krampachtig vasthouden en alles proberen met ratio op te lossen, of jezelf voorbij te rennen, toch laugh

Tja, het voelt prettig aan, en evenwichtig. Nog steeds wel eigenlijk. Maar het vluchtige, gedrevene/gevleugelde wat soms wel kon omslaan in enige obsessie, dat voel ik althans niet meer. Gedreven ben je nog steeds, maar eerder voelde ik een bepaalde focus/gevleugeldheid, wat ik nu dan obsessie noem, en die is er niet meer. Cool smile

Bij deze Bart, hopelijk heb je er wat aan!

Grtz,
Eva
admin
admin apr 13 '10
Ik vind het niet zo kloppen, Bart.. dat je alweer je foto laat lezen, zo snel achter elkaar.
Het is niet fair tov diegene waartegen wordt gezegd dat ze een half jaar of op z'n minst enkele maanden, moeten wachten..
alvorens ze hier weer gelezen worden.
Ten tweede vind ik het logisch dat de lijn wordt doorgetrokken naar iedereen,
en geen onderscheidt is tussen Merudianen en/of bezoekers die hun foto's een extra keertje meer willen laten lezen.
Velen zitten in een veranderingsfaze en gaan als een trein, en tuurlijk jij ook, vriend..
dat weet ik ook.
Daarom lees ik je graag binnen zes maanden namelijk eind oktober!

veel liefs van mij, like always
Bellefleur
Marenubium
Marenubium apr 13 '10
Oi moet ie weer een nieuwe foto maken tongue
HAHAHA BART, dat is mie wat voor een niet-ijdeltuit als jij!
*krijgt nu al medelijden met je*

Belle heeft hierin gewoon absoluut gelijk, maar goed, ik had het je immers beloofd.
Vandaar mijn lezing.
admin
admin apr 13 '10
Belle, het is inderdaad nog niet zo lang geleden dat ik mijn foto heb laten lezen. Daarnaast stond het ook open of iemand zou kunnen reageren of niet. Ik was me er niet van bewust, en heb ook niet gelezen dat tegen anderen werd gezegd dat ze zo lang moesten wachten, want ik vind echt niet van mezelf dat ik voorrang op anderen heb. Daarom ben ik ook blij dat Marenubium mijn foto heeft gelezen. Ik zal de geplaatste foto's weghalen, zodat degenen die het eerst kwamen, ook het eerst malen. Goed om het even aangegeven te hebben!

@Nims: Mooi gezegd, dank je !

@Mare: Dank ! Ik zal zo spoedig mogelijk op je mooie, uitgebreiden lezing reageren !
admin
admin apr 13 '10
Hihi...nu ja, het heeft veel overeenkomsten met de oude foto van januari. En niet opgeven hoor Bart laugh

Ik geef niet op, afgesproken Mare smile

Wat NiMS zegt, zit wel wat in; er waart een soort van kalmte nu over je. Daarnaast heb je verteld dat je een Vissen bent, en nu met de kleurenfoto klopt dat plaatje gewoon. Mensen kunnen niet snel vat op je krijgen, alsof je ergens 'ongrijpbaar' bent. Jouw belevingswereld is complexer dan die van anderen, en gedachten gaan snel sneller snelst. (Maar erg hard ren je er trouwens niet meer achteraan!) Dan is het ook wat lastig om te omschrijven/uit te leggen waar je aan denkt of wat je precies voelt.

Inderdaad, hier ben ik me bewust van geworden, en als ik dan iets uitleg wordt het soms anders opgevat dan dat ik bedoel.

Misschien zeg je dan ook niet zoveel.

Dat is dan wel het gevolg ervan, maar ik voel me er prettig bij.

Dat is soms wel eens lastig voor de mensen om je heen, maar/en dat zorgt er dus ook wel voor dat ze niet echt 'grip' op je kunnen krijgen.

Daar werk ik aan. Ongrijpbaar zijn heeft voordelen, maar ook nadelen, omdat ze je niet kunnen peilen, weet men eigenlijk niet goed wie je bent, en kunnen daar dan ook niet op reageren. Dan mis je toch wel de echtere contacten.

Naar je naasten toe is het misschien prettiger om ze wat meer bij jouw belevingswereld te betrekken.

Klopt!

Je bent ook wel iemand die trouwens kan komen en gaan wanneer hij dat wilt. Je kan van het ene op het andere moment onderdeel uitmaken van iemands leven, en van het ene op het andere moment kun je ook weer weg zijn. Zonder wrok of boosheid, maar gewoon omdat het IS. Je houdt er niet zo van om voor eeuwig en altijd maar dezelfde mensen om je heen te hebben, want dat veroorzaakt soms wel eens een sleur. Dat is niet zo aan jou besteed smileJij hebt als geen ander door wanneer het gewoon tijd is om te gaan, en dan gaat er een vrije geest.

Is het niet fijn smile

Daarbij ben je iemand die losgelaten moet worden, en heb je een hekel aan opgelegde beperkingen/getrek aan je. Als dat teveel gebeurt dan ben je ook gewoon weer weg. Klaar. Hoewel je wel erg goed samen kunt zijn met iemand, en vooral veel wilt en kunt delen, maar dan moet je wel gewoon jouw ding kunnen blijven doen, en moet de ander jouw ongrijpbare natuur en vrije geest accepteren en ook begrijpen.

Zo waar.

Haha...sommige mensen zijn in staat zich dan te 'vormen' naar de ander ten behoeve van de relatie enzo, maar jij hebt dat absoluut niet (nu ja, tot op zekere hoogte dan). Jij beseft gewoon dat zoiets echt niet ten behoeve is van iets of iemand, maar alleen maar een beperking is van jezelf. Je doet dan ook niet 'mee' aan dit soort 'maatschappelijk verantwoorde zaken':P
Njah, volgens mij heb je op dat vlak behoorlijk voor je kiezen gehad.

Mooi uitgelegd! Sommigen vinden het egoïstisch, maar ik ben er niet om een ander alleen maar te plezieren. Door schade en schande inderdaad Mare wink

Je mening uiten is voor jou niet zo belangrijk, want wat is daar nou het nut van? Lol... Je uit je mening wel als daar specifiek om gevraagd wordt, maar dan heb jij er zelf al lang over nagedacht en weet je het heel duidelijk naar voren te brengen.

Ja !

Ik denk dat veel mensen dan ook waarde hechten aan jouw mening/woorden, en misschien zelfs wel eens naar je toekomen om advies.

Ik heb inderdaad wel een "luisterend oortje", en er wordt gemakkelijk iets aan me verteld. Vind ik ook wel prettig eerlijk gezegd.

Ook bemoei je je niet zoveel met zaken, maar denk je er wel het jouwe van. Wat ik al eens eerder heb verteld, jouw ideeën kun je wel heel goed overbrengen op anderen, en met vol enthousiasme en passie. Nog steeds zie ik je voor me als een leraar, en je bent heel goed in staat teams te vormen en die aan het werk te zetten smile

Jawel smile

Het lijkt wel alsof je nu inderdaad wat meer vrede over je heen hebt gekregen, alsof je nu eindelijk je weggetje hebt gevonden. Ik weet niet of je dit van jezelf weet, maar jouw lijntje naar boven toe is sterker geworden, je bent wat meer gaan vertrouwen, en je kunt zaken wat meer loslaten. Dat voelt beter aan dan krampachtig vasthouden en alles proberen met ratio op te lossen, of jezelf voorbij te rennen, toch laugh

Prachtig gezegd. Het is zeker een stuk prettiger. Dat andere is zo vermoeiend ! Ben er zelf ook blij meer dat ik veel meer vrede heb, en niet zo onrustig!

Tja, het voelt prettig aan, en evenwichtig. Nog steeds wel eigenlijk. Maar het vluchtige, gedrevene/gevleugelde wat soms wel kon omslaan in enige obsessie, dat voel ik althans niet meer. Gedreven ben je nog steeds, maar eerder voelde ik een bepaalde focus/gevleugeldheid, wat ik nu dan obsessie noem, en die is er niet meer. Cool smile

Erg cool smile

Bij deze Bart, hopelijk heb je er wat aan!

Zeker weten, mag ik je heel erg bedanken !!

Grtz,
Eva

Grtz terug,
Bart

Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies