Loading...
nl

Elfje21, Wil iemand graag mijn foto lezen?

Elfje21
Elfje21 apr 23 '10
Hey allemaal,

Zijn er nog mensen die mijn foto willen lezen? Ik ben wel benieuwd!

Veel liefs,

Elfje21
Natalie1986
Natalie1986 apr 30 '10
Hoi Elfje,

Het eerste wat in mij opkomt is hekserij! Ben jij toevallig een heks? Het is net alsof ik je rituelen zie doen.
Je hebt een hele sterke persoonlijkheid je bent niet snel te beinvloeden als jij ergens voor staat ga je er helemaal voor.
Je kan totaal niet tegen onrecht en staat er ook helemaal achter. Het is net alsof je ook opkomt voor dierenrechten een dierenactivist dus.
Ik krijg ook opeens last van mijn buik
Elfje21
Elfje21 mei 4 '10
Hey Nathalie,

Bedankt voor het willen lezen van mijn foto.

Ik ben zelf geen heks, maar vind hekserij heel interessant, en heb eraan getwijfeld of ik wiccan zou worden. Ik weet het nog steeds niet. Ook rituelen doe ik normaal gezien niet, maar heb wel interesse om het eens te proberen.

Het klopt dat ik een heel sterke persoonlijkheid heb. Soms verschiet ik van mijn eigen kracht, dan denk ik dat ik me zo sterk kan houden.

Onrecht daar kan ik inderdaad helemaal niet tegen. En ik hou veel van dieren, dus wil ze graag helpen, ook het milieu trouwens. Maar ik ga nog even wachten tot ik een vast inkomen heb, om dat te doen.

Het klopt wel dat ik niet snel te beïnvloeden ben. Vooral wanneer ik weet wat juist is en wat niet, of wat ik echt wil en wat niet, dan blijf ik daarbij.

Ik heb niet meteen last van mijn buik, maar heb wel een tijdje last van constipatie gehad. Misschien is het dat wat je voelt?

Je hebt een heel goede lezing gedaan.

Veel liefs en nogmaals bedankt,

Elfje21
Elfje21
Elfje21 mei 13 '10
Hey,

Is er nog iemand die mijn foto wil proberen te lezen?

Ik heb het namelijk wat moeilijk op het moment en weet niet of je dat kunt zien op de foto of iemand misschien iets doorkrijgt over de situatie?

Veel liefs,

Elfje21
HarryS
HarryS mei 13 '10
Was er niet al iets in het berichtje wat ik je gestuurd heb toen met runen?
Elfje21
Elfje21 mei 17 '10
Hey HarryS,

Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Kan je misschien iets duidelijker zijn?

Ik heb je wel een mailtje terug gestuurd, maar daar heb ik nog geen antwoord op gekregen, wilde nog vragen of je het al ontvangen had?

Liefs,

Elfje21
admin
admin mei 17 '10
Hallo Elfje,

Ik ben al een paar maal langs je gekomen en iets hield me tegen om je te lezen, simpel om het feit dat ik je niets kan vertellen wat je niet al weet, je bent een mooi afgerond geheel.
Je bent een bijzonder mooi mens en bent ongelooflijk integer en puur.
Houd dit altijd vast in je leven en het behoed je voor vele vormen van lijden.
Je bent net een pasgeboren kind puur en oprecht maar bovenal met een gouden hart.
Ik zie een fijne bescherming van een hogere dimensie, er zal zich terzijner tijd vanzelf alles aandienen, op de juiste tijd en de juiste plaats, je leven word heel duidelijk bestuurd door het bovenaardse, dus volg je hart daarin zul je altijd de goede weg weten te vinden.

wees liefde en licht....liefs van Bea
Elfje21
Elfje21 mei 20 '10
Hey Bea,

Bedankt voor je lieve woorden! Ik ben er heel blij mee.

Ik geloof zelf erg in mijn beschermengel(en) en in een hogere kracht. Ik heb zelf ook soms het gevoel dat ik bescherming krijg van het hogere.

Wat bedoel je precies met "er zal zich terzijner tijd vanzelf alles aandienen, op de juiste tijd en de juiste plaats"

Veel liefs,

Elfje21
admin
admin mei 20 '10
Hallo Elfje,

Ik bedoel ermee dat er vanzelf dingen gebeuren die nodig zijn om je verder te helpen, daar zorgen je gidsen voor.
Dus je hoeft je eigenlijk nergens zorgen over te maken het gaat allemaal op de juiste tijd.

liefs van Bea
Elfje21
Elfje21 mei 22 '10
Hey Bea,

Ik geloof zelf dat alles wat er gebeurd wel een rede heeft en ook in het lot. Het is heel leuk te horen dat mijn gidsen me op de juiste momenten zullen verder helpen. Ik heb ook wel soms het gevoel dat dat zo is, maar ik had een beetje de hoop daarin verloren.

Veel liefs,

Elfje21
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy