Loading...
nl

Wie wil deze foto van mijn overleden moeder lezen?

Helena
Helena apr 11 '10
Wie zou deze foto willen lezen?
Ik heb veel verdriet om het verlies van mijn beide ouders.
Delen:
Elfje21
Elfje21 apr 11 '10
Hey Helena,

Ik ben zelf nog maar een beginner op het vlak van fotolezen, maar ik zou het wel eens willen proberen morgen als je dat zou willen. Zeg het maar of dat goed is voor je, want ik weet niet of je dat zou willen, omdat ik een beginner ben.

Weet jij misschien hoe je een foto op de site zet, want ik probeerde het net met een foto van mij, maar ik weet niet hoe ik die op de site kan krijgen. Kan het ook zonder url?

Mag ik eens iets vragen? Toen ik naar de foto van je moeder keek, krijg ik het beeld van een bruine houten kast door die tegen een muur staat. Zegt dat je iets? Zou het kunnen dat je op zo een kast foto's van je moeder hebt staan? Of zit ik er helemaal naast? Je mag het me zeggen hoor.

Veel liefs,

Elfje21
Helena
Helena apr 11 '10
Hai Elfje,
Ja dat zou ik zeker wel willen.
Ikzelf heb een bruine houten manou kast en daar staat een foto van mijn moeder op dus dat heb je helemaal goed.
Ik heb mijn foto's op Picassa staan en als ik hieronder bij bestandsbeheer klik dan kan ik de foto uploaden, ik kom eigenlijk dan automatisch in de map met foto's.
Succes met het foto laden!
Groetjes Leny
Elfje21
Elfje21 apr 12 '10
Hey Leny,

Bedankt voor de informatie. Ik ben blij dat ik dat van die kast goed had. Nog een vraagje: is dat een vrij donkerbruine kast? Want dat gevoel had ik. En hebben jullie toevallig een soort van stenen vloer? Ik zeg maar wat in me opkomt, het kan verkeerd zijn.

Ik zal als ik eens tijd heb een van de dagen de foto van je moeder lezen.

Veel liefs,

Elfje21
Helena
Helena apr 12 '10
Hai Elfje,
Ja inderdaad een donkerbruine kast, alleen de vloer is niet van steen maar een groene parketachtige (vinyl) vloer.
Goed van die kast zeg!
Groetjes Leny
Elfje21
Elfje21 apr 12 '10
Hey Leny,