Loading...
nl

Wie o wie

admin
admin apr 20 '10
Nou dat wordt nog even spannend.
Schijnbaar drijft die wolk nu hun kant op.
Tim moet op tijd thuis zijn zodat we naar Spanje kunnen in mei.
Pap gaat steeds harder achteruit en ik wil hem heel graag nog 1 keer zien.

Gisteren was mijn zoon Tony jarig en vond de buurheks het nodig om MIJN kinderen uit MIJN tuin te sturen vanwege gegiebel en gejoel op de trampoline, ook Arach speelde mee en was vrolijk aan het blaffen.
Dat werd een smerige aso ruzie waarbij ze met zand stond te smijten (picture lief oud dametje met wit haar dat veranderd in een kwaadaardig gnoompje...)
Werkelijk....kinderverjaardagen mogen dus schijnbaar ook al niet..
Met alles houd ik rekening, buuv had last van de houten trap..Kaat koopt vloerbedekking..buuv had last van de wasmachine...Kaat koopt nieuwe wasmachine..buuv had last van de trampo...Kaat laat de kids beperkt springen..wat kan ik nog meer doen?
Nu dreigt ze troep over de schutting te gooien zodat mijn dieren ziek worden.. eek
En dan zeggen ze dat je voor ouderen respect moet hebben...amme hoela..het is gewoon tuig!

Dus...vandaag maar wat later op mijn werk en naar de woningbouw, dit is te gek voor woorden!!

Kan er ook nog wel bij..pff...
Helma
Helma apr 20 '10
Kun je die boze buuv niet de AVADA KADAVRA geven? Of is dat in jullie wijk verboden? Wat een doos zeg! Schiet haar van haar bezemsteel!!!
Nee, ff serieus, dit kun je niet gebruiken, en als ik lees wat je allemaal al gedaan hebt om het haar naar de zin te maken...
Grrrrr, ik kan me goed voorstellen dat je klaar bent met haar, is ze nou helemaal van de p*t gerukt, LOL...
Heeft de woningbouwvereniging zin? Kan die wat doen?

Maarre, die wolk zal toch niet het luchtruim van de hele wereld bedreigen? Echt maf, dit. Spreek je Tim ook af en toe? Of zie je hem op msn?

Vreselijk, zo'n periode van alleen maar overleven...

Dikke klapzoen van mij voor jou xxx
admin
admin apr 20 '10
wat je kan doen is een briefje in de bus steken? en vb schrijven :


whistleUitnodiging!!! whistle

"aanstaande zaterdag is er een tuinfeestje voor de verjaardag van een van m'n kinderen! Er zal wel wat gejoel zijn en veel gelachen, ook de hond viert mee.
je ben hierbij uitgenodigt om een glaasje te komen drinken en mee te genieten.
Het is vanaf 2 uur en duurt tot 5 uur.

veel liefs,
de buren

hihihihi..
admin
admin apr 20 '10
Lieve Karin,

Als je maar weet dat mijn gedachten veel bij je zijn en bij Tim. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon, en de buuv, vreemde reactie hoor!

Mijn kaarsje gaat vanavond weer aan en tot die tijd brandt ie in mijn hart voor je!

Liefs Mar
admin
admin apr 20 '10
Nee niet het hele luchtruim Helma, maar hij wappert wel richting Azie en volgens Tim bestaat er kans dat er daar ook vliegvelden zullen worden gesloten.
Ja ik heb Tim nog gesproken via skype.


Een uitnodiging Belle, hahahaha in een bombrief ja...
Nee met deze mevrouw heb ik al diverse malen gepoogd te praten maar de muur voor der kop is te dik, vanmorgen ben ik bij de woningbouw geweest en morgen om half negen krijg ik een tweede gesprek.
Mopperen is oke, maar bedreigen en met modder gooien gaat me te ver.
Zeker als mijn Tony thuis blijft met buikpijn, door zijn autisme is die aanval van de buurvrouw behoorlijk heftig binnen gekomen bij hem..hij durft de tuin niet meer in.


Lieve Mar..xxx
admin
admin apr 21 '10
Ik wordt nog geen oma, vandaag is de beslissing genomen en het kindje is er niet meer.
Mag ik kaarsjes vragen zodat dit kleintje veilig aankomt?
admin
admin apr 21 '10
ja tuurlijk liefje!
kaarsje wordt dadelijk aangestoken.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 21 '10
Absoluut.
Ze branden! Sterkte voor allen. Dit kleintje keer veilig weer.

Liefs.
admin
admin apr 21 '10
Tuurlijk lieve schat ... ze branden en die in mijn hart brandt 24 uur. -xxx-
Helma
Helma apr 22 '10
Lieve Karin, een kaarsje voor jou en je geliefden!

Knuffel van mij xxx
Natalie1986
Natalie1986 apr 22 '10
sterkte Karin!

Mijn kaarsje brandt ook!!

Liefs Natalie
Cialara
Cialara apr 24 '10
Ik ben een beetje laat, sterkte ermee Karin, voor jou, Tim en Phyllis. Liefsssss Jorine.
admin
admin apr 25 '10
Wat zal het trouwens moeilijk zijn lieve Karin, als Tim dinsdag Phyllis weer moet verlaten ... zat ik zomaar ineens aan te denken. Ik voel dat het sterke persoonlijkheden zijn en ze zullen zich staande houden, maar weet ook zeker dat het niet makkelijk zal zijn.

En nog een week, dan ga je naar je paps en mams. Heb je nog veel contact met hen gehad de afgelopen dagen? Zal een kaarsje aansteken voor jullie

Knufff
admin
admin apr 26 '10
Vandaag vertrekt Tim al...
Het is zeker 16 uur vliegen, met de nodige stops en wachttijden zal het beslist veel langer zijn,dus die is wel even onderweges.
Nee het is zeker niet makkelijk, ik sprak Phyllis gisteren nog en ze had veel verdriet, ze gaat toch door een rouwproces nu..arm kind, je zal zo'n beslissing maar moeten nemen..
Mijn dochter van 12 heeft het er erg zwaar mee.
Mensen zeiden me dat ik niet alles moet vertellen, maar dat gaat niet, mijn kinderen voelen dat ik verdrietig ben en dat er iets is.
Mijn dochter zei letterlijk, mam je mag niets verzwijgen, je moet me alles vertellen, wat moet ik dan?
ik verwacht van mijn kinderen openheid en eerlijkheid, dan zal ik zelf het goede voorbeeld moeten geven toch?
Kijk ik hoef geen details te vertellen en ik maak het allemaal even iets roziger dan het is, maar ik heb wel alles eerlijk verteld.
Moeilijk hoor, laat je kinderen het echte leven zien of laat je ze nog genieten van het onbezorgde kindzijn.

Maar...Tim heeft haar ten huwelijk gevraagd gisteren en ze heeft ja gezegd, dus er zijn gewoon weer lichtpuntjes smile

Met papa gaat het niet beter, hij blijft afvallen en mamma vraagt zich af of ze hem uberhaupt nog in het ziekehuis krijgt voor de volgende chemo.
Maandag 3 mei vertrek ik met de kids, eerste keer dat ze alle vier meegaan besef ik me nu..
Omdat ik met mijn ex samen 6 kids had verdeelden we het altijd, nu ga ik echt voor de eerste keer met alle vier weg.

jammer dat het niet voor een echt vakantie is.
admin
admin apr 26 '10
nee het is niet voor een echte vakantie, das waar Karin.
Toch zullen jullie via de gevoelens en het samen beleven van wat is,
enorm dicht bij elkaar zijn.
Dàt gegeven op zich- los van de oorzaak en de rede - is een enorm prachtig iets.
Je gaat stapje voor stapje, samen er doorheen!
admin
admin apr 26 '10
Ik sluit me volledig aan dit keer bij Bellefleur. Makkelijk zal anders zijn, maar dicht bij elkaar zijn, samen beleven, herinneringen scheppen waarop je kunt bouwen later. Ik weet zeker dat je op een andere manier wellicht, maar ook zult genieten van het samenzijn met je paps en mams.

Dikke knuffel!!!
Lena
Lena apr 26 '10
@karin Moeilijk hoor, laat je kinderen het echte leven zien of laat je ze nog genieten van het onbezorgde kindzijn

dat ik zeker moeilijk karin....
maar heel veel sterkte nogmaals.....
admin
admin apr 27 '10
Tim kan niet vliegen....
De maatschappij (China Airlines) brulde iets van aardbeving door de telefoon naar hem, meer willen ze niet uitleggen maar er vliegt schijnbaar niets tot weinig daar..
Tim dacht dat het ook met Bnagkok te maken kon hebben, het is dus niet duidelijk waarom ze niet vliegen en en wanneer hij wel weg mag..

Toch maar met de bezem gaan halen denk ik.. laugh

admin
admin apr 27 '10
Bangkok.. blush
Cialara
Cialara apr 27 '10
Balen zeg!

en wat een geweldig plaatje winkhi hi hi moest daar erg om lachen.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki