Wat je ook kiest in zo'n geval, zwaar is het altijd.
Ik heb het zelf met de oudste en ook bij mijn tweede kind meegemaakt, dus ik weet precies hoe ze zich voelt.
Ik woonde niet in een ander land, maar ben tweemaal gedumpt in het begin van een zwangerschap, is niet helemaal hetzelfde maar de beslissing houden of niet daar ben ik wel mee bekend.
Ik zal haar keuze beslist respecteren Syl, al zal het een hele bittere pil worden.
Ik zelf zou het nooit kunnen, maar dat wil niet zeggen dat een ander deze keuze niet zal en kan maken.
Heel diep in mijn hart besef ik, dat het voor hun een hoop ellende zal schelen.
Phyllis is een enorm lief meisje en ze zit in mijn hart, ik zal haar nooit veroordelen.
Ja Helma, je weet nooit wat juist is als je voor de beslissing staat.
Daarom is het ook zo moeilijk.
Ik kan me hier niet in vastbijten, ik moet die twee loslaten en ze zelf hun keuze laten maken.
Phyllis weet dat ze hier terecht kan en dat we haar en Tim uit alle macht financieel willen en kunnen ondersteunen, woonruimte is er, meer kan ik niet doen.
Maarr...het blijft mijn eerste kleinkind, een kind en dat is een moeilijk voor mij te verteren snappie?
Wat fijn dat ik hier kan spuien, morgen ga ik voor het eerst sinds lange tijd weer naar de kerk, ik merk dat ik enorme behoefte aan steun heb en dan in dit geval zoek ik het in de kerk.
Een hele lieve collega van mij gaat daar altijd heen met haar man en ik heb haar gevraagd of ik mee mag.
Ik ga alles proberen om dit verdriet met de meest mooie energie te omringen.
Want als Phyllis de keuze maakt om de zwangerschap te beëindigen kan ze alle hulp gebruiken, en wij ook..