Beste Hestia,
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan lezen. Ik ben nog lerend, dus waarschijnlijk zal niet alles kloppen. Het kan zijn dat ik misschien wat zelfde of tegenstrijdige dingetjes noem als NiMS, dat komt omdat ik zijn lezing nog niet gelezen heb, anders dan word ik daardoor beinvloed.
Ik zie wat onzekerheid. Onzekerheid over jouw en familie. Ik weet niet waar die onzekerheid vandaan komt. Waarschijnlijk is die onzekerheid door een of andere gebeurtenis gekomen.
Je hebt echt moed. Je zal zeker iets blijven volhouden. Ik zie doorzettingskracht. Je houdt er totaal niet van om snel op te geven, en probeerd het opgeven te voorkomen. Je bent er meestal wel overtuigd van dat iets kan en zal lukken.
Ook zie ik verdriet in je ogen. Oud verdriet wat misschien nog niet helemaal is verwerkt. Probeer het verdriet los te laten.
Volgensmij ben je erg creatief
, en vooral in het maken van dingetjes. Ik krijg 'handigheid' door. Ik denk dat het met je creativiteit te maken heeft.
Ik zie vertrouwen en eerlijkheid. Zelf ben je erg eerlijk tegenover andere mensen, ook ben je open naar andere. Je weet goed dat je niet iedereen kan vertrouwen, daarom probeer je de volgens jouw onbetrouwbare mensen te voorkomen. Of jah, niet zo zeer dat je die mensen probeerd te voorkomen, maar de onbetrouwbare informatie.
Ik zie iets negatiefs, iets negatiefs wat van binnen zit (rottig gevoel). De buitenwereld zal hier niet zo veel van merken (omdat je jezelf positief en open presenteerd). Ik weet niet wat het precies is, misschien depressie of een druk die op je staat, of maak je je ergens zorgen over? Misschien heeft het met je oude verdriet te maken? Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet
. Dus ik ga naar het volgende.
Wat ik ook zie is een beetje gevoeligheid. Dus je bent niet echt super gevoelig, maar toch wel een beetje. Volgensmij ben je ook een sterk persoon.
Meer krijg ik er niet uit. Dus ik laat het hierbij. Nu maar hopen dat het een beetje klopt
. Wat raar is, is dat ik nu koppijn heb na het lezen van jouw foto
. Anders heb ik dat nooit bij een lezing. Ik weet ook niet of het door jouw lezing komt. Maarjah, het zal zo wel over zijn.. en ik heb graag je foto gelezen hoor!
Groetjes,
Wendy's!!