Loading...
nl

ben benieuwd

hestia
hestia dec 28 '06
ben benieuwd wat jullie voelen,horen of zien bij mijn foto,
alvast bedankt
Delen:
Wendy's
Wendy's dec 29 '06
Heeeey Hestia,
Ik zal binnenkort je foto lezen. Waarschijnlijk morgen al!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 29 '06
Hoi Hestia, ik zal het eens proberen. Ook deze is weer onder voorbehoud, en zoals altijd ben ik benieuwd naar je reactie.

Ik zie een hele warme persoonlijkheid die veel om mensen geeft. Ik zie ook dat je een aantal zware tegenslagen hebt meegemaakt die je kijk op het leven een beetje zwaarmoedig hebben gemaakt.

Je zoekt hoop in de mensen / dingen om je heen.

Je gelooft niet in het toeval. Hoewel je wel bijgelovig bent. Ik heb het idee dat je wat ritueeltjes hebt opgebouwd.

Je bent heel erg eerlijk, en rechtdoorzee. Toch wordt daar geen misbruik van gemaakt, omdat jij heel goed doorhebt als iemand dat wilt doen. Jij kan wat dat betreft heel goed mensen inschatten.

Je bent heel gevoelig, en ik denk zelf enigzins empatisch. Jij hebt daarom waarschijnlijk ook moeite met drukke ruimtes, of zelf ziekenhuizen.

Misschien heb je je wel eens afgevraagd waarom je de kriebels krijgt van ziekenhuizen, maar ik denk dat dat komt vanwege je empatische gaves.

Je bent heel netjes op jezelf, en je omgeving. Is dat omdat je niet wilt opvallen, en absoluut structuur nodig hebt?

Kan jij je ook zo iriteren aan schilderijen die scheef hangen? Niet dat ik dat uit jou lees hoor, maar die tik heb ik zelf, en ik zie dat alles in je kamer mooi recht hangt ;).

Tot slot nog een opmerking: Ik ben blij dat jij de wereld ook wilt veranderen :).

Groetjes Julien. Ben benieuwd of er nog wat van klopt :).
hestia
hestia dec 29 '06
hoi julian,nou het klopt helemaal hoor!!
ennuhhh schilderijtjes of foto lijsten die schreef hangen pfffff daar kan ik helemaal panisch van worden haahahahah erg he!!
en ja ben ook steeds bezig met opruimen en schonmaken begin s'morgens en sì¡vonds ben ik nog een beetje bezig,tja kan ook niet anders heb heb 4 kinderen en een hond,dan blijf je bezig ;)
en een vreselijke tijd achter de rug klopt helemaal zal het ook een keer vertellen,dan gaan jullie oren klapperen!!!
dank je wel voor het lezen ;)
Wendy's
Wendy's dec 29 '06
Beste Hestia,
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan lezen. Ik ben nog lerend, dus waarschijnlijk zal niet alles kloppen. Het kan zijn dat ik misschien wat zelfde of tegenstrijdige dingetjes noem als NiMS, dat komt omdat ik zijn lezing nog niet gelezen heb, anders dan word ik daardoor beinvloed.

Ik zie wat onzekerheid. Onzekerheid over jouw en familie. Ik weet niet waar die onzekerheid vandaan komt. Waarschijnlijk is die onzekerheid door een of andere gebeurtenis gekomen.

Je hebt echt moed. Je zal zeker iets blijven volhouden. Ik zie doorzettingskracht. Je houdt er totaal niet van om snel op te geven, en probeerd het opgeven te voorkomen. Je bent er meestal wel overtuigd van dat iets kan en zal lukken.

Ook zie ik verdriet in je ogen. Oud verdriet wat misschien nog niet helemaal is verwerkt. Probeer het verdriet los te laten.

Volgensmij ben je erg creatief :D, en vooral in het maken van dingetjes. Ik krijg 'handigheid' door. Ik denk dat het met je creativiteit te maken heeft.

Ik zie vertrouwen en eerlijkheid. Zelf ben je erg eerlijk tegenover andere mensen, ook ben je open naar andere. Je weet goed dat je niet iedereen kan vertrouwen, daarom probeer je de volgens jouw onbetrouwbare mensen te voorkomen. Of jah, niet zo zeer dat je die mensen probeerd te voorkomen, maar de onbetrouwbare informatie.

Ik zie iets negatiefs, iets negatiefs wat van binnen zit (rottig gevoel). De buitenwereld zal hier niet zo veel van merken (omdat je jezelf positief en open presenteerd). Ik weet niet wat het precies is, misschien depressie of een druk die op je staat, of maak je je ergens zorgen over? Misschien heeft het met je oude verdriet te maken? Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet :(. Dus ik ga naar het volgende.

Wat ik ook zie is een beetje gevoeligheid. Dus je bent niet echt super gevoelig, maar toch wel een beetje. Volgensmij ben je ook een sterk persoon.

Meer krijg ik er niet uit. Dus ik laat het hierbij. Nu maar hopen dat het een beetje klopt ;). Wat raar is, is dat ik nu koppijn heb na het lezen van jouw foto . Anders heb ik dat nooit bij een lezing. Ik weet ook niet of het door jouw lezing komt. Maarjah, het zal zo wel over zijn.. en ik heb graag je foto gelezen hoor!

Groetjes,
Wendy's!!
JulienMoorrees
Goede lezing Wendy!

En hestia bedankt voor je reactie. Je hebt gelijk dat ik onder de indruk ben van wat je hebt meegemaakt. Zo verschrikkelijk had ik het niet verwacht.
hestia
hestia dec 29 '06
dank ej wel wendy's,
tja wat je lezing beteft je zit erg goed hoor,
en denk dat ik mijn gevoelige kant goed kan onderdrukken want in princiepekan ik huilen om een scheet zeg maar ;)
maar als ik verdriet heb en echt een potje wil janken ga ik onder de douche staan zodat mijn kinderen nergens eenw eet van hebben,
en oud zeer,meis klopt helemaal,heb inderdaad problemen met mijn moeder en zus mijn moeder beheerste mijn leven en daar heb ik sinds een korte tijd een stop achter gezet dus ook daar zat je helemaal geod hoor!!
en je hoofdpijn....................................ik heb vaak migraine dus zal dat wel zijn,hoop dat je hoofdpijn over is,
dank je wel voor je lezing ;)

rn nims,dankje wel voor je reactie en moet zeggen dat ik blij ben dat wendy;s me de link van deze forum heeft gegeven ben blij dat ik hier terecht ben gekomen :o
liefs
Wendy's
Wendy's dec 29 '06
Alsjeblieft, jij bedankt voor je reactie.

En de hoofdpijn is al een heeeeeel stuk minder hoor! :)
JulienMoorrees
 Quote:
Origineel van Wendy's:

En de hoofdpijn is al een heeeeeel stuk minder hoor! :)
;)
Wendy's
Wendy's dec 29 '06
Trouwends, mooi dat je er blij mee bent dat je op dit forum bent beland! Er zal misschien wel een reden achter zitten, waarom je hier bent gekomen.

en NiMS jij ook bedankt dat je mijn lezing goed vind :p De jouwe is ook goed hoor!!!
JulienMoorrees
 Quote:
Origineel van hestia:

rn nims,dankje wel voor je reactie en moet zeggen dat ik blij ben dat wendy;s me de link van deze forum heeft gegeven ben blij dat ik hier terecht ben gekomen :o
liefs
Goed te horen! Dit is nou precies de reden waarom ik deze website en forum ben begonnen. Zodat mensen het gevoel hebben geholpen te worden. Dat kan niet zonder iedereen die hier op dit forum zit. Iedereen bedankt hiervoor!
hestia
hestia dec 30 '06
 Quote:
Origineel van NiMS:
 Quote:
Origineel van hestia:

liefs
Goed te horen! Dit is nou precies de reden waarom ik deze website en forum ben begonnen. Zodat mensen het gevoel hebben geholpen te worden. Dat kan niet zonder iedereen die hier op dit forum zit. Iedereen bedankt hiervoor!
helemaal mee eens hoor nims........ :D
iedereen bedankt om deze forum te maken wat het is :D
liefs
Wendy's
Wendy's dec 30 '06
 Quote:
De buitenwereld zal hier niet zo veel van merken (omdat je jezelf positief en open presenteerd).
 Quote:
en denk dat ik mijn gevoelige kant goed kan onderdrukken...... maar als ik verdriet heb en echt een potje wil janken ga ik onder de douche staan zodat mijn kinderen nergens eenw eet van hebben,
:) Had ik het toch wel een beetje goed ;), alleen dan hoorde het dus ook bij de gevoeligheid te staan.

Quote:
en je hoofdpijn....................................ik heb vaak migraine dus zal dat wel zijn.
Zou misschien wel kunnen dat ik je migraine voelde. Ik heb nog nooit zoiets gevoeld bij een lezing. Anders zou ik niet weten waar het vandaan zou moeten komen!
hestia
hestia dec 30 '06
nou wendy's ik vondt het meer dan redelijk goed hoor ;)
liefs,

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420