Loading...
nl

voorstellen

Elfje21
Elfje21 apr 9 '10
Hey Martje,

Bedankt voor de mooie uitleg. Ik zal eens gaan kijken op je profiel.

Ik heb ook altijd het gevoel gehad dat ik bepaalde wijsheden leek te beschikken, bepaalde dingen al aanvoelde of wist, terwijl ik nog maar een kind was en ik ben nu ook nog jong en bepaalde dingen besef ik nu weer meer dan vroeger, maar bepaalde dingen leek ik altijd al te begrijpen, ook al was ik nog maar een kind.

En ik ging altijd liever om met volwassenen, omdat ik me daar beter bij voelde, maar tegelijkertijd kon ik ook niet tegen volwassenen zeggen dat ik me rijper voelde, want dat zouden ze niet helemaal begrijpen. Hoe rijp ik precies bedoelde, konden ze niet helemaal begrijpen. Het is misschien vreemd dat ik het zeg, maar er waren zelfs dingen die ik leek te weten, die sommige volwassenen nog moesten leren.

En ik heb altijd al anderen willen helpen, als ze iets verkeerds deden, maar dat ging niet altijd omdat ze het niet begrepen. Maar ik heb me ook altijd eenzaam gevoeld, en ik vond nooit echt de juiste mensen om vrienden te maken, of om erover te praten, nu pas stilaan, begin ik er meer inzicht in te krijgen. En ik weet ook dat ik er niet met iedereen over kan praten, omdat niet iedereen het begrijpt of sommigen vinden het raar, denken dat je pas rijper wordt na een bepaalde leeftijd, of door dingen mee te maken en geloven niet dat je zonder iets bepaald mee te maken al dingen kan weten.

Ik dacht soms ook moet ik dan anders gaan zijn, ik wou dat ik net als anderen een kind was dat nog moest leren, dan had ik zulke problemen niet zoals nu, maar ik ben toch blij met wie ik ben, en zou niemand anders willen zijn.

Het is een mooie gedachte dat je dat bewustzijn meeneemt in je volgende levens. En ik denk ook wel dat het zoiets is, want hoe komt het anders dat je met die wijsheden wordt geboren?

Ik kan er ook veel over vertellen, dus als je wil kunnen we wel mailen of erover praten op msn. Ik zal eens gaan kijken bij je profiel, naar het mailadres. Het is leuk om je te leren kennen via dit forum.


Veel liefs,

Elfje21
Amraelh
Amraelh apr 9 '10
Dat vind ik ook Elf, ik vind het leuk je te leren kennen op dit forum,
en leeftijd zegt echt niks over wijsheid.

fijne avond, en tot later
liefs

Martje
admin
admin apr 10 '10
Hoi Martje,

Voel je welkom! Heb al veel gelezen in je voorsteltopic.

Warme groet,
Marjan
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki