Hoi elfje,
Ik geloof dat er op dit moment veel mensen zijn op aarde die veel weten in zich hebben. Al vele levens eerder hebben geleefd, en daar al een groot stuk spirituele ontwikkeling hebben doorgemaakt. Of uit een ander sterrestelsel komen, die verder ontwikkeld is dan hier op aarde nu. Als ziel neem je dat met je mee als je hier geboren wordt.Bewustzijn gaat nooit verloren, kennis wel. Dus als je voordat je aan dit leven begon ergens anders dat weten hebt opgedaan, dan is dat niet weg, zelfs al ben je nog een klein kind. Ik geloof ook dat de aarde in een overgangstijd zit zoals je misschien al wel gelezen of gehoord hebt. Dus al die zielen hebben volgens mij aan de andere kant afgesproken om juist in deze tijd nu hier op aarde te zijn.
Maar,... dan kom je natuurlijk wel op een aarde waarin heel veel omgangsvormen, regels, sociale afspraken, scholen, werk, maatschappij anders zijn als wat jij weet dat goed zou zijn, waarin je voor jouw gevoel meer jezelf kan zijn. En dat geeft een conflict. Want hoe leg je uit, waarom je je zo voelt, waarom je dit weet, zeker als je niet alles meer zelf weet, maar gewoon diep van binnen weet dat het zo is?
Ik heb heel lang niet gepraat hierover, omdat ik wel voelde dat het in mijn omgeving niet begrepen of verstaan zou worden.
Ik heb me dus als kind, en als tiener, jong volwassene erg eenzaam gevoeld. Ik heb me geprobeert aan te passen, wat niet lukte
en gelukkig maar.
Het is geweldig dat er in deze tijd forums zoals dit bestaan, waar je je verhaal, je ervaringen kwijt kunt, zonder raar of vreemd te worden gevonden.
Ik ben zelf een opleiding gaan doen, intuitieve ontwikkeling, healing, reading, en lichtwerker. Dat was voor mij een ingang om dingen te openen in mezelf, maar vooral ook om vertrouwen te krijgen, en om gelijkgestemde mensen tegen te komen. Daar leerde ik ook naar energie te kijken, van mezelf en anderen vanuit een neutrale plek in mezelf.
Het is niet zo dat het dan altijd lukt, soms kom je gewoon je grenzen daarin nog tegen, maar het zijn handvaten, en die kunnen echt helpen om snel in de gaten te krijgen hoe iets op energie nivo werkt. Ik zou er heel veel over kunnen vertellen, maar je mag me ook mailen of toevoegen op msn. Staat in mijn profiel geloof ik, als dat niet zo is, geef maar een gil
liefs Martje