Loading...
nl

voorstellen

Amraelh
Amraelh apr 8 '10
Hallo allemaal,

Nieuw hier, vreemd nog, even rondsnuffelen. Ben hier terrecht gekomen door de informatie over de engelenmens.
Ga het nog allemaal beetje in me opnemen.
Mijn dagelijkse naam is Martje, ben 45, moeder van een dochter. Werk partime in de zorg, daarnaast geef ik een chackra cursus, readingen en healingen. Ben al zo lang als ik leef bezig met spiritualiteit, en het waarom van dingen.
Wil je meer over me weten, kijk dan op www.vlindermozaik.nl

Liefs Martje
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '10
Welkom Martje.

Ben jij zelf ook een engelmens?
Anke
Anke apr 8 '10
Ik zag op je site:
"Ik heb ook ontdekt dat er altijd hulp is.
Het enige wat je hoeft te doen is vragen, en echt oprecht willen weten
Antwoorden zijn er altijd en in elk moment."

Aaaah, zo waar!!!

Welkom ook van mij laugh
Amraelh
Amraelh apr 8 '10
Dankjewel Anke en Nims.
Nims ik kom natuurlijk niet voor niks op die pagina s terrecht omdat ik een aantal wezenlijke vragen heb.
En anke, leuk dat je juist dat stukje aanhaalt!
Ik ga jouw vraag later beantwoorden Nims

liefs Martje
Anke
Anke apr 8 '10
Waarom vind je dat leuk, kun je er iets meer over vertellen? wink
Amraelh
Amraelh apr 8 '10
Ik heb me altijd een beetje vreemd en anders gevoeld dan anderen, terwijl ik tegelijkertijd alles van anderen in mezelf kon herkennen, zelfs een stukje identiteitsverlies ervaarde zodra ik contact kwam met anderen. zo rond mijn achtiende ontdekte ik dat ik alles kon zijn wat ik voelde in anderen, maar dat het erom ging waarop ik me aansloot. Dat dat mijn indivudualiteit bepaalde, de keuze die ik maakte. Ook wist ik dingen, die ik niet geleerd had in dit leven, hoe bepaalde kosmische wetten werkten, hoe het grotere geheel van dingen in elkaar zat. Boodschappen die ik later kreeg, hadden bijna allemaal te maken met dat ik het licht niet van buiten naar binnen mocht halen, maar dat het andersom werktte voor mij, ik het van binnen naar buiten moest brengen,dat ik in mijn eigen centrum moest staan
vanuit transparantie. Ik lees hier dingen, die ik herken.
Er zijn nog steeds momenten in mijn leven dat ik te maken heb met dat zelfverlies, als enerergieen van andere mensen een sterk emotioneel beroep op me doen, das wat me op zoek deed gaan, naar een stukje bevestiging. Omdat ik twijfelde aan de juistheid van mijn beslissingen. Soms vind ik het niet makkelijk om te vertrouwen op wat ik van binnen voel.
Martje
admin
admin apr 8 '10
Hoi, Martje,
Wees welkom! je voelt enorm goed.. heerlijk!!
Natalie1986
Natalie1986 apr 8 '10
Hoooi Amraelh

Welkom op merudi, hopelijk heb je het hier naar je zin en zul je alle antwoorden vinden die je nodig hebt in je spirituele groei.

Liefs Natalie
gast
gast apr 8 '10
Welkom smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 8 '10
Origineel bericht van: NiMS
Welkom Martje.

Ben jij zelf ook een engelmens?


Julien, waarom vraag je dat?
Amraelh
Amraelh apr 8 '10
Dankjewel allemaal!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '10
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Origineel bericht van: NiMS
Welkom Martje.

Ben jij zelf ook een engelmens?


Julien, waarom vraag je dat?

Omdat ze in het begin verteld dat ze informatie over engelmensen aan het opzoeken was, dus ik vroeg me af waarom ze daarnaar op zoek was.
Helma
Helma apr 9 '10
van harte welkom Martje!

Oei, oei, wat herkenbaar! Altijd als een kameleon jezelf aanpassen aan de situatie, aanpassen aan de anderen: het lijkt mijn verhaal wel. Totdat je er vroeg of laat achterkomt dat die 'rol' niet bij je past en je anderen moet laten schrikken. Tenminste, zo gebeurde het mij wel. Fijn dat je er bent, Martje!

Fijn, dat er weer eens iemand binnenwandelt van mijn generatie!
Amraelh
Amraelh apr 9 '10
laughwink
Beschermengel
Beschermengel apr 9 '10



Welkom Amraelh smile

Elfje21
Elfje21 apr 9 '10
Hey Martje,

Welkom op dit forum! Hopelijk vind je hier wat je zoekt.

Ik wilde ook even zeggen... het is de eerste keer dat ik zoiets lees van iemand anders, wat je vertelt over je anders voelen en wat er gebeurd in contact met anderen en ook over die boodschappen die je leek te kennen van kindsaf. Zo voel ik me ook en ik heb er nooit aanuit gekunnen waarom het precies zo was. Het is leuk om te weten dat er nog iemand is die dat heeft.

Zou je er misschien nog iets meer over willen vertellen en hoe je er mee bent omgegaan? Misschien dat het me kan helpen.

Je mag ook altijd privéberichten sturen hoor, als je wil.

Veel liefs,

Elfje21
Cialara
Cialara apr 9 '10


Hoi Martje,
Ik heb je website bekeken en vond het heel bijzonder allemaal, en ik wens je veel plezier hier op het forum smile

Groetjes
Jorine
Amraelh
Amraelh apr 9 '10
Hoi elfje,

Ik geloof dat er op dit moment veel mensen zijn op aarde die veel weten in zich hebben. Al vele levens eerder hebben geleefd, en daar al een groot stuk spirituele ontwikkeling hebben doorgemaakt. Of uit een ander sterrestelsel komen, die verder ontwikkeld is dan hier op aarde nu. Als ziel neem je dat met je mee als je hier geboren wordt.Bewustzijn gaat nooit verloren, kennis wel. Dus als je voordat je aan dit leven begon ergens anders dat weten hebt opgedaan, dan is dat niet weg, zelfs al ben je nog een klein kind. Ik geloof ook dat de aarde in een overgangstijd zit zoals je misschien al wel gelezen of gehoord hebt. Dus al die zielen hebben volgens mij aan de andere kant afgesproken om juist in deze tijd nu hier op aarde te zijn.
Maar,... dan kom je natuurlijk wel op een aarde waarin heel veel omgangsvormen, regels, sociale afspraken, scholen, werk, maatschappij anders zijn als wat jij weet dat goed zou zijn, waarin je voor jouw gevoel meer jezelf kan zijn. En dat geeft een conflict. Want hoe leg je uit, waarom je je zo voelt, waarom je dit weet, zeker als je niet alles meer zelf weet, maar gewoon diep van binnen weet dat het zo is?

Ik heb heel lang niet gepraat hierover, omdat ik wel voelde dat het in mijn omgeving niet begrepen of verstaan zou worden.
Ik heb me dus als kind, en als tiener, jong volwassene erg eenzaam gevoeld. Ik heb me geprobeert aan te passen, wat niet lukte winken gelukkig maar.
Het is geweldig dat er in deze tijd forums zoals dit bestaan, waar je je verhaal, je ervaringen kwijt kunt, zonder raar of vreemd te worden gevonden.
Ik ben zelf een opleiding gaan doen, intuitieve ontwikkeling, healing, reading, en lichtwerker. Dat was voor mij een ingang om dingen te openen in mezelf, maar vooral ook om vertrouwen te krijgen, en om gelijkgestemde mensen tegen te komen. Daar leerde ik ook naar energie te kijken, van mezelf en anderen vanuit een neutrale plek in mezelf.
Het is niet zo dat het dan altijd lukt, soms kom je gewoon je grenzen daarin nog tegen, maar het zijn handvaten, en die kunnen echt helpen om snel in de gaten te krijgen hoe iets op energie nivo werkt. Ik zou er heel veel over kunnen vertellen, maar je mag me ook mailen of toevoegen op msn. Staat in mijn profiel geloof ik, als dat niet zo is, geef maar een gil

liefs Martje
Amraelh
Amraelh apr 9 '10
Dankjewel Jorinne, en bedankt ook voor je mooie plaatje smile
Anke
Anke apr 9 '10
Ah wat mooi uitgelegd. Super! laugh
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki