Loading...
nl

bizarre veranderingen en gebeurtenissen

Lily
Lily apr 8 '10
Hi allemaal!

Vanaf jongs afaan gebeuren er in mijn omgeving ontzettend veel rare dingen. Vroeger op de basisschool was het voor mij heel normaal dat er op mijn slaapkamer boeken omvielen. In de supermarkten vielen regelmatig dingen waar ik langs liep uit de rekken en ik werd in de klas gezien als "anders" terwijl ik me niet anders gedroeg dan anderen. Ook was ik me uitermate bewust van "koude windvlaagjes" bijv. langs mijn knieën en hoorde ik slepende voetstappen s'avonds op mijn balkon. Als ik compleet ontspannen ben hoor ik in mijn hoofd wat andere mensen willen zeggen en stel ik daar een vraag over waarop mensen reageren: heh daar wilde ik het net over hebben! Op de middelbare school werd alles een tikkeltje erger. In die tijd zaten er veel spinnen in mijn omgeving, waarvan 1 soort (een grote zwarte met harige poten mij 1x letterlijk achtervolgt heeft in mijn kamer en op een andere dag zat die opeens op mijn arm! Ook in mijn klamboe zaten er zo goed als iedere avond 8 spinnen.. Weet iemand of dit een betekenis heeft of puur toeval is..?
Toen verhuisden we naar een ander huis. Ik nam de kamer op me met de minst prettige sfeer, om andere familieleden te ontlasten. In het huis is het altijd overal warm, behalve op mijn kamer, daar is het ijskoud. Mijn kamer grenst aan een balkon. De eerste tijd hoorde ik weer voetstappen, en een soort gezaag en getimmer in de muur midden in de nacht. Mijn zusje hoorde dit ook. In de woonkamer onder mijn kamer was ik op een dag de inleiding van "in de zevende hemel" aan het lezen maar kon het niet goed zien. Boven mij ging een spotje heel fel schijnen. Hee zegt mn zusje, suus die lamp boven je gaat aan! Op het balkon zag ik aan de andere kant van het water lichtbollen cirkelen boven een lantaarnpaal. Eerst geloofde ik niet wat ik zag, maar het was toch echt zo. Er hing een hele rustige sfeer en ik was niet bang. Ik ben toch wel benieuwd hoe dit te verklaren is.. weet iemand dit?
Ik heb aan mijn moeder gevraagd of ze mijn bed niet in een bepaalde hoek van de kamer wilde zetten omdat het daar niet prettig is. Op een moment had ze dat toch gedaan. Ik ging daar slapen en op de tweede avond werd er aan de achterkant van mijn ijzeren spijlen bed gerammeld. Ik deed het ligt aan zag niets en ging weer slapen. De 4e avond werd er aan de voorkant boven mijn hoofd gerammeld. De volgende dag heb ik mijn bed verplaatst. Ook hoorde ik op een morgen een hele harde knal en alle ruiten trilde er bijna uit (soort vliegtuig door de geluidsbarriere geluid) en bij het ontbijt besprak ik dit ook. Niemand had iets gehoord.
Op school werd ik door meisjes (terwijl ik niet lelijk ben) altijd gezien als "anders" ze wisten niet wat ze tegen me hadden maar ze mochten me op een bepaalde manier niet. Ik hoorde nergens echt bij, maar kon met iedereen opschieten. Mijn beste vriendinnetje verbrak de vriendschap omdat ze zich overschaduwt voelde. Ze zei dat altijd als ik ergens kwam alles om mij ging draaien, terwijl ik dat juist niet zo voelde en ik heb hier dan ook veel verdriet van gehad, omdat ik niet begreep waarom ze zich overschaduwt voelde door mij.
Van leraren en leraressen kreeg ik vaak te horen dat ik een bijzondere leerling was. Ook hielpen ze mij graag, en zelfs het vak waar ik de grootste moeite mee had, noemde die lerares mij een "ruwe diamant". wat ze daarmee bedoelde heb ik niet gevraagd.
Na de middelbare school ging ik naar de universiteit. ik ging naar een studiekamp en zelfs na 3 jaar stappen er mensen op me af om mij te vertellen dat ik op dat kamp was. Wat ook heel naar is is dat anderen in mijn omgeving letterlijk omlaag gehaald worden als er een vergelijking word gemaakt. Bijv. ik had mentor uur samen met mijn mentorgroep en die mentor ging iedereen vertellen wat er later van mensen terecht zou komen. Hij zei over mij dat ik het heel ver zou schoppen misschien nogwel het verst van allemaal. Tegen dat meisje naast mij zei hij minachtend dat ze huisvrouw ging worden. Ik vond het heel naar.
In mijn studentenhuis viel ik al snel buiten de groep. Het enige meisje met wie ik het goed kon vinden en naar wie ik erg toetrok bleek later ook hetzelfde mee te maken als ik.
Op mijn studentenvereniging zei een meisje ook altijd, suus overal waar jij komt lijkt het net alsof er een spot op jou gericht staat. In no time kende iedereen mij, het was echt bizar. Ik leerde ook een meisje kennen die achteraf ook hypersenitief is. Als ik met haar in de buurt ben gebeuren er nog meer dingen die fysiek te zien zijn dan normaal. Als zij alleen is gebeurd dit niet. Hoe kan dit?
Er gaan regelmatig tv's aan en uit, er heeft zelfs een avond een blauwe letter G op de muur gestaan boven haar laptop s'avonds, wat de eerste letter is van haar naam. Op vakantie met haar vielen regelmatig dingen. Toen ik een x naar de wc ging schoof een complete kaarsenhouder van een tafel waar ik langsliep. Er is ook een complete verkeerspaal omgevallen met blok en al waar wij langsliepen.
In mijn studentenkamer was alles ook niet bepaald rustig. De afwas in mijn kast verschoof regelmatig en toen dat meisje bleef logeren omdat het onweerde viel mijn boeddhabeeldje (wat ik gebruik als bescherming) met een harde knal op de grond, ik hoorde een vrouw door de slagregen gillen buiten.
Ik ben nu verhuisd naar een ander huis, omdat mijn huisgenoten me te anders voelden en ze probeerden me omlaag te halen door te zeggen dat ik als derde was gekozen op de kijkavond. Zij durfden niet bij mij naar binnen te lopen tenzij ze bedwelmd waren door de alcohol. Dan kwamen ze me dingen vertellen.
Per toeval kwam ik op deze site. Het was avond en ik moest opeens heel hard huilen toen ik alle punten die werden genoemd allemaal herkende. Er was opeens een soort bevestiging dat er wel degelijk iets te verklaren valt.
Nu heb ik de laatste tijd iets heel raars. Ik heb inmiddels 2 maanden een relatie met een jongen met wie ik al 1,5 jaar bevriend was. Ik heb daarvoor nog met andere mensen gedate en hem in die tijd niet echt gezien als potentieel. Totdat ik 2 maanden geleden bedacht dat ik het ergens toch wel erg zou vinden als hij een vriendin kreeg. Het rare is dat sinds dat ik met hem ben, ik compleet overhoop lig. Ik sta extreem open voor alles en iedereen in mijn omgeving en zodra iemand al naar me kijkt of een connectie met me maakt ga ik BLOZEN en krijg ik het extreem warm!! Wat is er aan de hand?
Ook mijn vriendje zegt dat ik net als een godin ben en laatst zat hij te vertellen dat hij het bijna niet durfde te zeggen maar dat hij me vereerd?! verliefdheid is 1 ding maar ik weet niet zo goed of dit normaal is. Ook mensen waarvan ik dacht dat ze me niet mochten blijkt dat ze me later aan andere mensen promoten als het knapste meisje wat onder de studenten rondloopt. Ik ben echt niet zo knap en vraag er niet om om in het middelpunt te staan.
ahet probleem is nu dat ik bij mijn ouders in die kamer niet kan slapen zonder licht aan met muziek aan en met veel moeite lukt het dan rond een uurtje of 4. ik moet onder 4 dekens slapen en dan heb ik zelfs nog extreem koude voeten zelfs met sokken aan. Ook vliegen continue dingen in brand. Dit baart me zorgen. Ik belde laatst naar huis en mijn vader zei toen. als je niet had gebeld hadden we niet ontdekt dat er een complete kaarsenstandaard op de houten tafel in de fik was gevlogen. vervolgens is nu een boek op de piano gaan branden en bij mijn vader stond een pannenlap in de fik. Vandaag belde ik naar huis en eerst kreeg ik te horen dat de lijn was afgesloten. Vervolgens kreeg ik ze te pakken, maar toen leek het net of de lijn ook in brand stond. Ik hoorde een heleboel geknetter en mijn moeder hoorde dit ook met tussendoor nog piepjes. Mijn moeder zei toen ookal dat ik versoorde magnetische krachten had op dit moment. Ik heb vaker last van verstoorde telefoongesprekken met stemmen die veranderen in een soort ailien achtige stemmen en piepjes en andere dingen. Nu is er zoals ik al zei een verandering aan het plaatsvinden met iedere connectie die ik maak voel ik extreem veel waardoor ik het constant dus heel warm heb.
Wat is dit en hoe kan dit en wat gebeurd er met me..?? Hebben jullie misschien tips voor mij?

Liefs Suus
Delen:
admin
admin apr 8 '10
boeiend!! en dank je wel voor je schrijven...

Zou je je foto willen laten zien? Ik zie graag een gezicht bij je verhaal. desnoods per pb, als je wil.

Je bent helderziend, hoog-sensitief, inuitief, hypergevoelig, telepatisch enz, maar dat is nog niet bewust.
Als deze vermogens, niet in de juiste banen zijn geleid, of geen echt doel hebben, dan springen ze in actie naar alle kanten.

Je kan het vergelijken met een sproeikop van een douche.
Staat ie op zijn staander, of heb je ze in je hand vast, kan de sproeikop zijn werk doen.. en je heerlijk afsproeien.
Hangt ie daar maar te bengelen, of lig ie op de grond, dan sproeit ie zomaar ergens of zelfs begint ie in het rond te draaien als de druk te sterk is.. ongekontroleert.
Vandaar dat het goed is dat je je een tijd verdiept in jouw vermogen, in jouw kracht, en je ze aanziet als "het hoort bij jou en ik kan hier iets gericht mee doen"

Ik denk dat het ook gaat om onverwerkte trauma's uit vorige levens,die je steeds achtervolgen.

Daardoor ga je ook linken leggen met situatie's, heb je energie steeds bij je die deze koude veroorzaakt, kunnen entiteiten makkelijk bij je nestelen, of wordt je ze gewaar , ben je vatbaar voor invloeden van buitenaf, leg je linken met gebeurtenissen, trek je situatie's aan.. enz, enz..



Liefs
Bellefleur
Anke
Anke apr 8 '10
Ah, dat voorbeeld van die douchekop vind ik een hele mooie, Belle!

Ik denk ook dat je veel in je hebt dat nog niet helemaal zijn weg kan vinden en daardoor er aan alle kanten uit komt.

Doe je wel eens lichamelijke oefeningen en ademhalingsoefeningen?
Je bent je bewust van alle paranormale verschijnselen, maar ben je je ook al bewust van je eigen lichaam... botten, spieren, bloedstroom, etc. Hoe dat aanvoelt?
Je hogere chakra's staan wagenwijd open, maar je lagere zijn volgens mij nog niet echt ontwikkeld?

Naja, dit komt even bij mij op.

Maarre, wat een bijzonder leven eigenlijk! En zo eenzaam ook, terwijl je zo graag contact maakt.
Knuf!
Lily
Lily apr 8 '10
Dankjewel voor het snelle commentaar! Goede vergelijking zo voelt het ook.


Mijn probleem is dat ik op dit moment niet weet hoe ik ze in de juiste banen kan leiden. Mijn handen en voeten zijn nu al een hele week aan het tintelen (net of je op een extreem hoog gebouw staat en naar beneden kijkt) en de plaats waar mijn hartchakra zit staat al een hele week nu extreem open en doet een beetje pijn. Ik kan hem niet sluiten en als mensen op dit moment contact met me maken dan krijg ik het heel warm en begin ik dus te blozen. Heeft dat ook te maken met die chakra? En hoe kan ik hem controleren danwel sluiten? Mijn kruinchakra voel ik ook al de hele tijd. Ik krijg ook vaak te horen dat ik heel veel energie heb. Ik neem ook makkelijk stemmingen over. Mijn vriendje had gister te veel gedronken en ik werd misselijk terwijl hij als een blok in slaap viel. Ik heb daarna geprobeerd zijn energie doormiddel van handoplegging aan te vullen en zijn opkomende kater weg te nemen. De volgende morgen was hij vroeg wakker en had nergens last van. Ook word ik altijd intens moe als hij heel moe is.
Is reiki een goede manier om mijn 'krachten' meer te controleren?
En hoe kan ik me beschermen tegen dingen uit het verleden?

Ik ben heel bang dat als ik weet hoe ik op volle sterkte met mijn krachten om heb leren gaan nog meer mensen afschrik dan dat ik nu al doe..

ps. waar kunnen bestanden worden toegevoegd in een PB?

Anke
Anke apr 8 '10
Juist wanneer je met je krachten om leert gaan, zul je mensen minder afschrikken... en ook jezelf. Je leven zal je minder overkomen, je zult het bewuster door kunnen maken.

Reiki lijkt me in deze niet de oplossing, of bedoel je dat je het zelf wilt leren?
Lichamelijke oefeningen (bio-energetisch) lijken mij persoonlijk meer op zijn plek. Maar alleen als je daar de rust voor kunt vinden. Alleen maar oefeningen doen, zonder je aandacht erbij, heeft geen zin.
Lily
Lily apr 8 '10

Grappig dat je over mijn onderste chakra's begint. Eerlijk gezegd denk ik inderdaad daar geen of zo goed als geen connectie mee te hebben. Mijn bovenste chakra's van de vierde tot en met de zevende voel ik meer dan duidelijk zitten.
Ik fitness regelmatig om energie kwijt te kunnen en rustig te worden. Daarnaast deed ik pilates om het bewustzijn van je lichaam te stimuleren.
Ik heb ook een tijdje zumba gedaan. Toen ik daarmee begon merkte ik inderdaad dat mijn geest en lichaam totaal geen aansluiting met elkaar hadden als ik de danspasjes na moest doen. Dit lukte amper, terwijl ik met 13 jarige leeftijd nog naar de dansacademie kon.
Ik luister nu wel beter naar mijn lichaam maar heb het idee dat ik nog steeds een 'stukje boven de grond' aan het zweven ben. Laatst was ik bijv. van een hele steile trap gevallen, van de allerbovenste tree. Ik had niets, want ik voelde niets dacht ik. Totdat ik zag dat ik enorme schaafwonden op mijn arm had en de volgende dag was ik helemaal bont en blauw.
Wat ook bizar is, is de laatste keer dat ik de weg kwijt was, ik was opweg naar een rechtswinkel, kwam ik een vrouw tegen die naar mijn idee in een klooster heeft gewoond (mischien in een vorig leven) en ik besloot dat ik haar de weg moest vragen omdat ik het idee had dat ze een connectie met de rechtswinkel had. Ze woonde 1 meter verderop en nodigde me uit om in haar huis het uit te zoeken, want ze moest wel weten waar het was. Ik voelde dat ik haar kon vertrouwen. Later bleek dat ze advocaat was die weleens lezingen gaf aan de rechtswinkel op haar advocatenkantoor. Eenmaal binnen was het eerste waar ik tegenaanliep een bidtafel met een bijbel opengeslagen. Ze woonde alleen. Achteraf vonden mensen het naief dat ik zomaar met haar mee naar huis was gelopen. Daar heb ik het wel eens moeilijk mee.
Anke
Anke apr 8 '10
Fitness, zumba en pilates zijn uiteraard wel goed, maar toch heel anders dan bio-energetische oefeningen. Het gaat niet alleen om het fysieke, maar ook om het contact met je chakra's. En leren omgaan met de link tussen gevoel en lichaam.

Verder heb ik het idee dat je je wat minder aan mag trekken van wat je omgeving van je vindt en dat je een duidelijker beeld mag gaan krijgen van wat jij van jezelf vindt.
Natalie1986
Natalie1986 apr 8 '10
mag ik vragen hoe oud je bent? kan je geen spiritueel begeleider nemen, (als dat bestaat ) die je helpt met je spirituele groei want jij bent echt sterk!!
Met dit soort onderwerpen heb je echt een goede begeleider nodig, maar is meestal wel erg prijzig.

Liefs Natalie
admin
admin apr 8 '10
Origineel bericht van: suzanne111

Ik ben heel bang dat als ik weet hoe ik op volle sterkte met mijn krachten om heb leren gaan nog meer mensen afschrik dan dat ik nu al doe..


Ik hoop dat de angst die je voelt, jezelf niet tegenhoudt, daarin te ontwikkelen.
Want, als je weet hoe op volle sterkte met je krachten om te gaan, zal je ook geleerd hebben ze te doseren, in de juiste vorm te gieten, en op de juiste momenten te gebruiken... zodat mensen niet zullen afschrikken.
Vertrouw daarin en daarop! grin
Lily
Lily apr 8 '10
Dankjewel voor de goede tips! Aan bio-energetische oefeningen heb ik nooit gedacht. Is yoga ook een stap in de juiste richting?

Ik ga weer proberen meer mezelf te zijn.
Lily
Lily apr 8 '10
Ik ben 21 jaar op dit moment. Een spiritueel begeleider is een goed idee en het bestaat! Maar ik weet niet precies of dat werkt en ben inderdaad bang dat het iets te duur is aangezien ik een arme student ben tongue. Ik ging samen met een vriendin naar een handlezer die ook reiki deed en in plaats van mij te lezen dmv handoplegging las ik haar. Ik wist waar ze vandaan kwam ect en vertelde haar dat ook tussen de foute gissingen die zij bij mij deed. Bij de vriendin waarmee ik mee was gegaan had ze wel alles goed tot het kleinste pijntje in haar linkerpols.. echt bizar die dag..
Lily
Lily apr 8 '10
Ik zal het vanaf nu proberen verder te ontwikkelen, hoewel ik het wel enigzins eng vind, ben ik heel blij dat ik weet dat ik hier terechtkan en jullie hier mij niet raar of anders vinden smile
Anke
Anke apr 9 '10
Yoga is er in verschillende vormen, dus je zou even kunnen kijken op internet wat je het meeste aanspreekt. Ik zou in ieder geval kiezen voor een vorm waarbij de oefeningen voor de lagere chakra's meer naar voren komen, dan de hogere chakra's. Bijvoorbeeld Hatha Yogha. En vertrouw bij het kiezen op je gevoel. Hou duidelijk voor ogen wat je wil bereiken en wie daar dan bij past.
Natalie1986
Natalie1986 apr 9 '10
Zal inderdaad wel heel duur zijn! Kan je dan niet aan je eigen engelen vragen om hulp bij je spirituele ontwikkeling? Als je ze het vraagt kunnen ze ook mensen op je pad sturen die je verder helpen! voor jou ook gewoon betaalbaar.

Liefs Natalie
Amraelh
Amraelh apr 9 '10
Hallo Suzanne,
Aarden, gegrond zijn heeft te maken met het recht om te zijn wie je bent, je veilig voelen bij jezelf, en bij jezelf kunnen blijven als er veel indrukken op je af komen. En zeker als ik lees hoe super gevoelig jij bent, is dat inderdaad heel belangrijk. Het geeft je rust als je goed geaard bent, en een soort onverstoorbaarheid. Je voelt dan makkelijker wat goed voor jou is, en je kunt dan ook makkelijker je keuzes maken als het gaat om je spirituele ontwikkeling, wat bij je past en wat niet.
Yoga en andere energetische oefeningen die helpen jouw energie in jouw lichaam te voelen zijn dan inderdaad heel goed.
Maar je kunt zelf ook al heel veel doen. Bewuste aandacht doet veel! Dingen die je gewoon met je dagelijkse leven kunt verweven.
Heel effectief en simpel, als je echt onrustig bent is om gewoon met je buik op de grond te gaan liggen, diep te ademen, en heel bewust probeert te voelen waar je lichaam kontakt maakt met de grond. Je kunt de aarde vragen je te helpen rust en vertrouwen te vinden. Buiten zijn, in de bossen, tegen een boom aan zitten.
Bewust je voeten neerzetten wanneer je loopt, ze laten afrollen, echt kontakt voelen met de grond. Dansen om je eigen as. Je stelt je dan een energielijn voor die van boven naar beneden loopt, en de grond in gaat, en daaromheen beweeg je. Je kunt dan ook letten op dat je beweegt door je knieeen, richting grond, met je heupen beweegt, het middengebied, borstkas en schouders, en je hoofd beweegt. Daarmee breng je de hogere energieen in evenwicht met de aarde energieeen. Als dat je helpt of bij je past, kun je er kleuren bij visualiseren, of beelden. Wat belangrijk is is dat het jouw dans is, voor jezelf, je mag de buitenwereld dan even buitensluiten.
Aanrakingen zijn fijn, je eigen voeten masseren, of iemand anders dat vragen te doen. Een reikibehandeling is ook heel fijn, maar t is belangrijk dat je degene volledig vertrouwt die dat bij je doet, en ook toe te laten dat het voor jou is.
Je hebt natuurlijk geweldige kwaliteiten, en je zult daar heel veel goeds mee kunnen doen, maar juist daarom is het ook belangrijk dat er een plek voor jou is, dat je mag ontvangen en je veilig mag voelen

Liefs Martje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki