Hi allemaal!
Vanaf jongs afaan gebeuren er in mijn omgeving ontzettend veel rare dingen. Vroeger op de basisschool was het voor mij heel normaal dat er op mijn slaapkamer boeken omvielen. In de supermarkten vielen regelmatig dingen waar ik langs liep uit de rekken en ik werd in de klas gezien als "anders" terwijl ik me niet anders gedroeg dan anderen. Ook was ik me uitermate bewust van "koude windvlaagjes" bijv. langs mijn knieën en hoorde ik slepende voetstappen s'avonds op mijn balkon. Als ik compleet ontspannen ben hoor ik in mijn hoofd wat andere mensen willen zeggen en stel ik daar een vraag over waarop mensen reageren: heh daar wilde ik het net over hebben! Op de middelbare school werd alles een tikkeltje erger. In die tijd zaten er veel spinnen in mijn omgeving, waarvan 1 soort (een grote zwarte met harige poten mij 1x letterlijk achtervolgt heeft in mijn kamer en op een andere dag zat die opeens op mijn arm! Ook in mijn klamboe zaten er zo goed als iedere avond 8 spinnen.. Weet iemand of dit een betekenis heeft of puur toeval is..?
Toen verhuisden we naar een ander huis. Ik nam de kamer op me met de minst prettige sfeer, om andere familieleden te ontlasten. In het huis is het altijd overal warm, behalve op mijn kamer, daar is het ijskoud. Mijn kamer grenst aan een balkon. De eerste tijd hoorde ik weer voetstappen, en een soort gezaag en getimmer in de muur midden in de nacht. Mijn zusje hoorde dit ook. In de woonkamer onder mijn kamer was ik op een dag de inleiding van "in de zevende hemel" aan het lezen maar kon het niet goed zien. Boven mij ging een spotje heel fel schijnen. Hee zegt mn zusje, suus die lamp boven je gaat aan! Op het balkon zag ik aan de andere kant van het water lichtbollen cirkelen boven een lantaarnpaal. Eerst geloofde ik niet wat ik zag, maar het was toch echt zo. Er hing een hele rustige sfeer en ik was niet bang. Ik ben toch wel benieuwd hoe dit te verklaren is.. weet iemand dit?
Ik heb aan mijn moeder gevraagd of ze mijn bed niet in een bepaalde hoek van de kamer wilde zetten omdat het daar niet prettig is. Op een moment had ze dat toch gedaan. Ik ging daar slapen en op de tweede avond werd er aan de achterkant van mijn ijzeren spijlen bed gerammeld. Ik deed het ligt aan zag niets en ging weer slapen. De 4e avond werd er aan de voorkant boven mijn hoofd gerammeld. De volgende dag heb ik mijn bed verplaatst. Ook hoorde ik op een morgen een hele harde knal en alle ruiten trilde er bijna uit (soort vliegtuig door de geluidsbarriere geluid) en bij het ontbijt besprak ik dit ook. Niemand had iets gehoord.
Op school werd ik door meisjes (terwijl ik niet lelijk ben) altijd gezien als "anders" ze wisten niet wat ze tegen me hadden maar ze mochten me op een bepaalde manier niet. Ik hoorde nergens echt bij, maar kon met iedereen opschieten. Mijn beste vriendinnetje verbrak de vriendschap omdat ze zich overschaduwt voelde. Ze zei dat altijd als ik ergens kwam alles om mij ging draaien, terwijl ik dat juist niet zo voelde en ik heb hier dan ook veel verdriet van gehad, omdat ik niet begreep waarom ze zich overschaduwt voelde door mij.
Van leraren en leraressen kreeg ik vaak te horen dat ik een bijzondere leerling was. Ook hielpen ze mij graag, en zelfs het vak waar ik de grootste moeite mee had, noemde die lerares mij een "ruwe diamant". wat ze daarmee bedoelde heb ik niet gevraagd.
Na de middelbare school ging ik naar de universiteit. ik ging naar een studiekamp en zelfs na 3 jaar stappen er mensen op me af om mij te vertellen dat ik op dat kamp was. Wat ook heel naar is is dat anderen in mijn omgeving letterlijk omlaag gehaald worden als er een vergelijking word gemaakt. Bijv. ik had mentor uur samen met mijn mentorgroep en die mentor ging iedereen vertellen wat er later van mensen terecht zou komen. Hij zei over mij dat ik het heel ver zou schoppen misschien nogwel het verst van allemaal. Tegen dat meisje naast mij zei hij minachtend dat ze huisvrouw ging worden. Ik vond het heel naar.
In mijn studentenhuis viel ik al snel buiten de groep. Het enige meisje met wie ik het goed kon vinden en naar wie ik erg toetrok bleek later ook hetzelfde mee te maken als ik.
Op mijn studentenvereniging zei een meisje ook altijd, suus overal waar jij komt lijkt het net alsof er een spot op jou gericht staat. In no time kende iedereen mij, het was echt bizar. Ik leerde ook een meisje kennen die achteraf ook hypersenitief is. Als ik met haar in de buurt ben gebeuren er nog meer dingen die fysiek te zien zijn dan normaal. Als zij alleen is gebeurd dit niet. Hoe kan dit?
Er gaan regelmatig tv's aan en uit, er heeft zelfs een avond een blauwe letter G op de muur gestaan boven haar laptop s'avonds, wat de eerste letter is van haar naam. Op vakantie met haar vielen regelmatig dingen. Toen ik een x naar de wc ging schoof een complete kaarsenhouder van een tafel waar ik langsliep. Er is ook een complete verkeerspaal omgevallen met blok en al waar wij langsliepen.
In mijn studentenkamer was alles ook niet bepaald rustig. De afwas in mijn kast verschoof regelmatig en toen dat meisje bleef logeren omdat het onweerde viel mijn boeddhabeeldje (wat ik gebruik als bescherming) met een harde knal op de grond, ik hoorde een vrouw door de slagregen gillen buiten.
Ik ben nu verhuisd naar een ander huis, omdat mijn huisgenoten me te anders voelden en ze probeerden me omlaag te halen door te zeggen dat ik als derde was gekozen op de kijkavond. Zij durfden niet bij mij naar binnen te lopen tenzij ze bedwelmd waren door de alcohol. Dan kwamen ze me dingen vertellen.
Per toeval kwam ik op deze site. Het was avond en ik moest opeens heel hard huilen toen ik alle punten die werden genoemd allemaal herkende. Er was opeens een soort bevestiging dat er wel degelijk iets te verklaren valt.
Nu heb ik de laatste tijd iets heel raars. Ik heb inmiddels 2 maanden een relatie met een jongen met wie ik al 1,5 jaar bevriend was. Ik heb daarvoor nog met andere mensen gedate en hem in die tijd niet echt gezien als potentieel. Totdat ik 2 maanden geleden bedacht dat ik het ergens toch wel erg zou vinden als hij een vriendin kreeg. Het rare is dat sinds dat ik met hem ben, ik compleet overhoop lig. Ik sta extreem open voor alles en iedereen in mijn omgeving en zodra iemand al naar me kijkt of een connectie met me maakt ga ik BLOZEN en krijg ik het extreem warm!! Wat is er aan de hand?
Ook mijn vriendje zegt dat ik net als een godin ben en laatst zat hij te vertellen dat hij het bijna niet durfde te zeggen maar dat hij me vereerd?! verliefdheid is 1 ding maar ik weet niet zo goed of dit normaal is. Ook mensen waarvan ik dacht dat ze me niet mochten blijkt dat ze me later aan andere mensen promoten als het knapste meisje wat onder de studenten rondloopt. Ik ben echt niet zo knap en vraag er niet om om in het middelpunt te staan.
ahet probleem is nu dat ik bij mijn ouders in die kamer niet kan slapen zonder licht aan met muziek aan en met veel moeite lukt het dan rond een uurtje of 4. ik moet onder 4 dekens slapen en dan heb ik zelfs nog extreem koude voeten zelfs met sokken aan. Ook vliegen continue dingen in brand. Dit baart me zorgen. Ik belde laatst naar huis en mijn vader zei toen. als je niet had gebeld hadden we niet ontdekt dat er een complete kaarsenstandaard op de houten tafel in de fik was gevlogen. vervolgens is nu een boek op de piano gaan branden en bij mijn vader stond een pannenlap in de fik. Vandaag belde ik naar huis en eerst kreeg ik te horen dat de lijn was afgesloten. Vervolgens kreeg ik ze te pakken, maar toen leek het net of de lijn ook in brand stond. Ik hoorde een heleboel geknetter en mijn moeder hoorde dit ook met tussendoor nog piepjes. Mijn moeder zei toen ookal dat ik versoorde magnetische krachten had op dit moment. Ik heb vaker last van verstoorde telefoongesprekken met stemmen die veranderen in een soort ailien achtige stemmen en piepjes en andere dingen. Nu is er zoals ik al zei een verandering aan het plaatsvinden met iedere connectie die ik maak voel ik extreem veel waardoor ik het constant dus heel warm heb.
Wat is dit en hoe kan dit en wat gebeurd er met me..?? Hebben jullie misschien tips voor mij?
Liefs Suus