Heeeey, Welkom faith.
Ik wil graag je foto lezen. Zeker omdat ik het nog aan het oefenen ben. De reactie van NiMS heb ik nog niet gelezen.
Het kan natuurlijk dat er wat dingetjes fout zijn.
Wat mij als eerste opvalt is dat je van gezelligheid houdt. Je zie veel vrolijkheid in je.
Je vind het leuk om samen iets met vrienden te doen, en je weet ook hoe je een gesprek op gang kunt houden. Je kan erg goed met andere omgaan. Je zal nooit je vrienden laten vallen, tenminste dit zal je niet snel doen.
Ook zie ik dat je heel erg open bent, mooi om te zien
Je bent erg eerlijk en betrouwbaar. Veel mensen zullen jou in vertrouwen nemen. En ik denk ook dat er daarom wel mensen zijn die hun problemen tegen jouw (willen) vertellen. Je kan goed geheimen bewaren, als kost het je soms wel wat moeite.
Schoonheid vind je erg belangrijk. Je wilt er ook altijd goed uit zien (maarjah, wie wilt dat niet).
Volgensmij ben je echt zo'n shoptypje :p . Dat altijd goed met de mode mee wilt gaan.
Als er iets is dan maak je, je niet echt snel zorgen. Je bent totaal NIET arrogant. Je wilt dit ook niet zijn.
Als je ergens mee bezig bent (bijvoorbeeld; werk) dan kun je hier heeeel serieus mee bezig zijn. Buiten dat ben je weer heel gezellig en laat je niet zoveel merken van het serieuze.
Als je boos bent dan kun je van binnen wel erg boos zijn, maar de buitenwereld zal hier niet zo snel iets van merken.
Ok dit is dus wat ik eruit kreeg! khoop dat het een beetje klopt, kben benieuwd wat je ervan vind.
Groetjes,
Wendy's