Loading...
nl

Foto lezen

Faith
Faith dec 18 '06
Hallo,

Dit bericht is eigenlijk meer gericht naar Thomas... Ik heb van mijn vriendin Heyokah gelezen hoe jij haar foto hebt gelezen. En nu wilde ik je vragen of je mijn foto misschien ook wilde lezen.

Dus bij deze... Zou je voor mij mijn foto's willen lezen?

Liefs Faith.

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=GWHA66WD[/img]
Delen:
Heyokah
Heyokah dec 18 '06
Hallo Faith.. het is je gelukt zoals ik zie;)

ben benieuwd naar wat ze hier over je te zeggen hebben ... ik zou je ook gelezen hebben als ik je niet al persoonlijk kende.. en onze zielen elkaar niet zo goed aanvoelde.. hihi u know ;)

misti mabo!!

liefs Heyokah
Thomas A
Thomas A dec 18 '06
dat is prima Faith, doe ik morgen of anders woensdag

Thomas
Faith
Faith dec 18 '06
Ja het is me gelukt...!! :Den Heyokah.. idd.. die zielen van ons is gewoon 1 ziel!!! Is geen andere verklaring voor!!!

KoesKoes... Mi tambe stima bo!
Faith
Faith dec 18 '06
Alvast bedankt Thomas...!!!

Liefs Faith.
Heyokah
Heyokah dec 18 '06
mmhh ik denk het Fatih..

God made us best friends.. coz he knew that oure mom's couldn't handle us as sister twins;)

koeskoes M.M Heyokah
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '06
Aangezien ik hem niet mag lezen laat ik de eer aan thomas ;).

Wat ik wel denk is dat jij en Heyokah zusjes waren in een vorig leven :). Je weet wel wat ik bedoel als je dit leest.
Faith
Faith dec 19 '06
Heey...

Sorry Nims zo bedoelde ik het niet! Ook jij mag mijn foto lezen. Maar wilde ook heel graag dat Thomas zou doen. Het is altijd leuk om het van verschillende mensen te horen.

En ja ik weet wat je bedoeld met dat Heyokah en ik zusjes waren in het vorige leven!!! :D

Liefs Faith
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '06
Goed ik zal ook nog een poging wagen dus. Ook onder voorbehoud ;).

Je bent een open persoon die nogal snel "aanrakerig" is. Knuffelen ben je niet vies van. Je lacht heel vaak en bent eigenlijk altijd vrolijk.

Huilen is voor jou best moeilijk. Je bent wel emotioneel, maar echt in contact met je diepe gevoelens sta je niet.

Ik zie wel dat je heel sterk bent. Je hebt jezelf dus ook volledig in de hand. Iemand verrast je niet zo snel.

Je vind je uiterlijk best belangrijk, en vind het ook belangrijk om er netjes en verzorgd uit te zien. Ik denk toch wel dat iedere spiegel waar je voorbij loopt, een blikje van je zal ontvangen.

Je bent heel gezellig en houdt van mensen om je heen. Jij bent vaak degene die het feestje op gang helpt, of draaiende houdt. Een lege dansvloer heb jij zo vol :).

Je merkt de laatste tijd dat je wat meer verantwoordelijkheid moet krijgen. Toch heb ik het idee dat je dit eigenlijk niet zo heel graag wilt.

Ik vind je open houding erg goed om te zien. Je bent heel eerlijk, maar daardoor soms nog wel iets te vlug met je tong, en zeg je dingen die je achteraf misschien beter had kunnen inhouden.

Goed dit was hem. Ik ben benieuwd naar je reactie.
Wendy's
Wendy's dec 20 '06
Heeeey, Welkom faith.
Ik wil graag je foto lezen. Zeker omdat ik het nog aan het oefenen ben. De reactie van NiMS heb ik nog niet gelezen.
Het kan natuurlijk dat er wat dingetjes fout zijn.

Wat mij als eerste opvalt is dat je van gezelligheid houdt. Je zie veel vrolijkheid in je.
Je vind het leuk om samen iets met vrienden te doen, en je weet ook hoe je een gesprek op gang kunt houden. Je kan erg goed met andere omgaan. Je zal nooit je vrienden laten vallen, tenminste dit zal je niet snel doen.

Ook zie ik dat je heel erg open bent, mooi om te zien :)

Je bent erg eerlijk en betrouwbaar. Veel mensen zullen jou in vertrouwen nemen. En ik denk ook dat er daarom wel mensen zijn die hun problemen tegen jouw (willen) vertellen. Je kan goed geheimen bewaren, als kost het je soms wel wat moeite.

Schoonheid vind je erg belangrijk. Je wilt er ook altijd goed uit zien (maarjah, wie wilt dat niet).
Volgensmij ben je echt zo'n shoptypje :p . Dat altijd goed met de mode mee wilt gaan. :)

Als er iets is dan maak je, je niet echt snel zorgen. Je bent totaal NIET arrogant. Je wilt dit ook niet zijn.

Als je ergens mee bezig bent (bijvoorbeeld; werk) dan kun je hier heeeel serieus mee bezig zijn. Buiten dat ben je weer heel gezellig en laat je niet zoveel merken van het serieuze.

Als je boos bent dan kun je van binnen wel erg boos zijn, maar de buitenwereld zal hier niet zo snel iets van merken.

Ok dit is dus wat ik eruit kreeg! khoop dat het een beetje klopt, kben benieuwd wat je ervan vind.

Groetjes,
Wendy's
Faith
Faith dec 20 '06
Haai Nims... :)

First of all Thnx...

Bijna alles klopt!!! Ongelovelijk ... Vooral het laatste stukje... mijn tong zegt idd iets te snel soms. Maar ik hou ervan om eerlijk te zijn.

Het enige wat dus niet klopt is die spiegel!! Ik heb een hekel aan die dingen!!! Het is omdat het af en toe even moet.. maar niet alle spiegels hoor.. als ik eenmaal gekeken heb kijk ik niet snel nog een keer.

En dat van dat verantwoordelijkheid klopt ook helemaal, Ik weet dat ik het moet doen en doe dan ook mijn best om mijzelf ertoe te dwingen. Ik heb er idd niet zo heel erg veel zin.

Heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto. :)
Faith
Faith dec 20 '06
Hallo Wendy,

Open en eerlijk klopt!!! als ik boos ben zou ik dat idd niet zo snel laten zien. Shoppen hou ik helemaal niet van!!! Het moet allemaal niet te lang duren. Mijn vrienden zijn mij heel belangrijk en vindt het altijd leuk om wat met ze samen te doen!. Je hebt met veel dingen dus ook wel gelijk!

Bedankt voor het lezen van mijn foto! En heel veel succes ermee.

Liefs Faith.
Wendy's
Wendy's dec 20 '06
dankuu :D

en graag gedaan..,
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 20 '06
Graag gedaan :). Ben blij te horen dat het zo goed klopt. Jij ook mijn complimenten Wendy's :). Je doet het heel goed!
Thomas A
Thomas A dec 20 '06
Vroeg me nog even af om wat jij een fotolezing zou willen; immers je hebt bijna alles om goed bij jezelf te rade te kunnen gaan.

Jij bent

Liefde

Verlangens

Je ziel

Jij bent; behulpzaam, gewetensvol, liefdevol, humoristisch, gevoelig, zelfbewust, eerlijk, warmhartig!!!!!!..

Liefde; Je bent je bewust dat je een ander veel te geven hebt en zult je niet snel aan een ander overgeven. Je wilt het gevoel hebben gezien te worden en gerespecteerd te worden. Risico's in de liefde zul jij niet snel nemen. Zelfkennis en bescherming helpt je hierbij. Daarbij komt ook nog dat als jij de ware ontmoet, er ook 100% voor gaat e er geen restricties meer zijn!!!.

Verlangens; dit is eigenlijk het enige punt dat diep in je leeft en op invulling wacht. Toch blijf jij ook hier rustig onder. Je laat je niet neerhalen door gevoelens van dat je iets mist; hebt enkel wensen dat dingen ooit op je pad komen. Er is dan ook geen grote disharmonie in jouw leven en de dingen die belangrijk zijn voor jou zullen zich vanzelf aandienen. Je zult oogsten dat wat je zaait en jij zult de schoonheid van het bestaan op een dag met beide armen aan mogen pakken.

Je ziel; Daar kun je goed mee overleggen en in grote lijnen leef jij in harmonie met jezelf en daardoor met je omgeving. Je kunt er zelfs mee omgaan dat anderen steekjes laten vallen en dit vanuit be-grijpen met rust laten. Dat is niet iedereen gegeven en gevoelens van rancune liggen helaas meer voor de hand. Niet bij jou en je hebt in je omgeving een helende werking door jouw begripvolle levenshouding. Je weet dat je niet alleen bent en kent het gevoel van “geholpen” worden maar al te goed. Veel zul je straks met anderen gaan delen en ik zie jou nog wel voor een groep mensen staan die naar jou luisteren!!!!!..

Je hebt het mooiste wat eigenlijk iedereen zou mogen ontwaken in zich; het weten dat je bij jezelf terecht kan als er wat is en stil kunt zijn in de stilte!!!!!!!

Met respect

Thomas

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske