Loading...
nl

tekenen

Beschermengel
Beschermengel apr 8 '10


Ik zie het kleine meisje als mezelf wat een lange moeilijke maar toch mooie weg te gaan heeft met veel bergen en dalen maar vanaf het begin al veel liefde ontvangt en steun krijgt uit die andere wereld (de vlinders) en uiteindelijk als ze alles begrepen heeft het er heel kleurrijk uit gaat zien.

Dus ja Hemelwandelaar..ik zie het verleden erin ..het heden en de toekomst! smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 8 '10
Ja, herkenbaar.

Voor mezelf, over een tijdje laat ik weer een tekening maken want ik ben nog reizigend.

Voor mijn gevoel ben jij afgedaald, dwz stabiel.

En voor Anke, je bent briljant en lichtgevend!

Kus.
Beschermengel
Beschermengel apr 9 '10


Ja ik voel me redelijk stabiel.. smilemaar heeft wel zowat 58 jaar geduurd eer ik zo ver was hoor.. smileje hebt het goed gevoeld!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 9 '10
Wow wat mooi zeg! Ik vind dat je een hele mooie eigen stijl hebt. Hij spreekt me heel erg aan. Hoe lang ben je bezig met zo'n tekening?
Anke
Anke apr 9 '10
Ligt er een beetje aan, maar gemiddeld zo'n vijf uur.
Eerst probeer ik me een beetje in te leven, dan maak ik een schets en vervolgens werk ik de tekening uit. Het totale proces duurt ongeveer een dag smile

het vinden van een eigen stijl vond ik lastig, maar het begint te komen inderdaad.
Thanks laugh
Cialara
Cialara apr 9 '10
Dat is best wel veel tijd dan die je erin steekt Anne smile

Ik vind ze geweldig, en zo mooi om de symboliek ervan te zien en te lezen hoe die geinterpreteerd wordt... geweldig laugh
Anke
Anke apr 9 '10
Mjah, ik probeer datgene wat ik doe toch wel echt goed te doen. Zeker wanneer het andere mensen en hun gevoelens betreft. Dan geef ik dat wat ik in me heb en dat kan niet altijd in vijf minuutjes smile
Pegasus
Pegasus apr 10 '10
Anne, wat een prachtige tekeningen.
Voor mij gaat er van jouw tekeningen heel veel warmte en licht uit. Het brengt een soort vrolijkheid en speelsheid te weeg. Mooi om te zien!
Anke
Anke apr 10 '10
Haha, ik heb ineens een nieuwe naam laugh

Maarre, dank laugh
En Jorine, ook dankjewel voor je bijdrage aan mijn profiel! Ben er erg blij mee!
Anke
Anke apr 12 '10
En nog een tekening die ik met jullie allemaal mag delen. (En hierna ben jij aan de beurt, AoD laugh)

Emuca
Emuca apr 12 '10
Ik vind die ook al zo geniaal! Zo tof!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 13 '10
Ja echt heel mooi!
admin
admin apr 13 '10
Super mooi Anke laugh
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 13 '10
Zit hier met een enorme big smile! Prachtig!
admin
admin jun 13 '10
Origineel bericht van: Anke
En nog een tekening die ik met jullie allemaal mag delen. (En hierna ben jij aan de beurt, AoD laugh)


Anke,
Ik hou van jouw tekeningen(stijl), wat Geweldig mooi. echt naar m,n Hart.
Beschermengel
Beschermengel jun 14 '10


Ja schattig he! ...ik heb ook een tekening van Anke en hij hangt prachtig in mijn slaapkamer, je word er zo vrolijk van als je er naar kijkt.. smile
Anke
Anke jun 14 '10
Dankjewel Sofie! smile
Anke
Anke jul 16 '10


Een schets die ik niet voor iemand van dit forum heb gemaakt, maar die ik toch wel in dit topic vind passen.

Ik ben ontzettend dankbaar dat ik op deze manier voor mensen mag tekenen. Dat ik deze gave heb mogen ontvangen en dat ik dit talent mag blijven ontwikkelen.
De mensen voor wie ik een tekening maak, worden een tekening rijker... maar ik word iedere keer een ervaring rijker. Het is zo mooi om mensen te mogen zien en in hun spiegel te kijken.
Ik ben er eventjes stil van.
Islandlady
Islandlady jul 16 '10
Wat mooi weer Anke!
Lin
Lin jul 19 '10
Wow wat prachtig !!! Ze zullen het ook zeer goed doen als muurschilderingen . Werkelijk prachtig !!!

Liefs Linda
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki