Loading...
nl

Voor de vrouwen onder ons...

Anke
Anke apr 1 '10
... en bedenk even dat dit onder het subforum "minder serieus" valt wink

Heb je 's avonds ook wel eens zoiets van: "ik zou willen dat ik alvast mijn haar kan borstelen, mijn make-up kan opdoen en mijn werkkleding aan. Dan kan ik morgen net een beetje langer blijven liggen en kan ik zo naar mijn werk."

Nu voel ik me nog redelijk fris en fruitig, maar ik weet al dat ik morgen echt geen zin heb om mijn bed uit te komen en me bezig te houden met mijn haar en make-upsels.

Of komen hier alleen maar vrouwen die iedere ochtend al wakker zijn wanneer de vogeltjes beginnen te fluiten?
Delen:
admin
admin apr 1 '10
nee, Anke dat heb ik niet!
ik hou van vroeg opstaan (6 uur)..doch als ik kan blijf ik evengraag languit in m'n bed liggen.
grin
Cialara
Cialara apr 1 '10
Oh ha ha ha

Ik draag zelden make-up, alleen naar feestjes smile
Maar ik hou zeker van uitslapen... kan me daar wel in vinden laugh
admin
admin apr 2 '10
Ik draag geen make-up. Ben in de ochtenduurtjes altijd zó klaar met mezelf smile
Maar uitslapen ..... mmmmm dat doe ik heel vaak .....

Liefs Marjan
Helma
Helma apr 2 '10
Zonder make-up ga ik echt de deur niet uit, al jaren niet.
En uitslapen vind ik heerlijk, en dat lukt me best. helaas is daar altijd de wekker die het leuker vindt als ik opsta grin
Maryssa
Maryssa apr 2 '10
Hahah Anke! laugh

Ik moet bij jouw topic ineens denken aan die film The White Masai waarin een Zwitserse verliefd wordt op een Masai krijger. Die krijgers leggen hun hoofd als ze gaan slapen op een soort van houten houder zodat hun kapsel goed blijft!! Hahaha gat in de markt! Maar echt lekker ligt het niet laugh

Ehm tja ik wil gewoon dat mn haar en make-up goed zitten als ik de deur uitga. Dat kost tijd maar is het me waard. Ik zit lekkerder in mn vel als ik er verzorgd bijloop en dan straal ik dat ook uit.

Ooooow slapen is heerlijk; liefst zo lang mogelijk!
admin
admin apr 2 '10
Als moeder van vier wordt je vanzelf snel smile
Ik sta om 7 uur op doordeweeks, oorlogskleuren zitten er in 5 minuten op en omdat ik lang steil haar heb (errug makkelijk) is het kam erdoor en wegwezen.
Uitslapen ja das een van de beste uitvindingen van de eeuw, lol
Anke
Anke apr 2 '10
Op zich heb ik ook niet lang nodig voor mijn haar en make-up, maar toch... zelfs 5 minuutjes langer blijven liggen vind ik al heerlijk laugh

Die film heb ik trouwens volgens mij wel eens gezien. *graaft in geheugen*

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki