Ik wil je foto wel even lezen. Het kan zijn dat ik sommige dingen verkeerd (anders) onder woorden breng, maar het wel zo bedoel. De lezing van NIMS heb ik nog niet gelezen.
Ik zie iemand die van gezelligheid houd, iemand waarmee je goed kan kletsen in de kroeg. haha, ben je een brabander??
Je weet precies met wie je wel of niet het beste om kunt gaan.
Je hebt een positieve kijk op het leven. Je vind het erg belangrijk elke dag van het leven te genieten, en probeerd hier ook elke dag van te genieten. Een echte levensgenieter.
Je bent een betrouwbaar persoon, en ik denk ook dat veel mensen jouw in vertrouwen zullen nemen.
Met de liefde zit het ook wel goed volgensmij, daar hoef jij je niet druk over te maken.
Als je foutjes maakt (over dingen of mensen) dan baal je er wel van. Je probeerd je fouten dan te verbeteren zover mogelijk is. Anders zet je de fouten opzij, probeer je ze te vergeten en ga je gewoon weer verder.
Ik krijg ook zo'n zenuwengevoel, ik denk dat je af en toe wel zenuwachtig kan zijn als je iets moet doen (of als er iets moet gebeuren).
Je kan goed met kinderen omgaan. (maar misschien dat ik zo'n gevoel krijg, omdat er allemaal kinderen op de foto staan). Ik weet natuurlijk niet of je een vrouw en kinderen hebt, maar ik denk het wel. Ik zie liefde voor het gezin. Nu gebruik ik wel het woordje 'gezin' maar het kan ook 'familie' zijn.
Ik krijg een tegenstrijdig gevoel over 'trots zijn'. Ik weet niet precies hoe ik dit op moet schrijven, maar af en toe kun je wel trots op jezelf zijn.
Ik zie ook dat je een gevoeligpersoon bent.
Het was wel een kleine foto, dus een beetje lastig om te lezen. maar ik heb in ieder geval mijn best gedaan.
Ik hoop dat ik goed zit.
Groetjes,
Wendy's!