Loading...
nl

Opzoek naar andwoorden...

droopy
droopy dec 16 '06
Hallo,

Hierbij ook mijn foto, ik ben erg benieuwd wat jullie in mij zien. Bedankt alvast voor de lezing!

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '06
Hierbij mijn lezing, ook deze is onder voorbehoud. Helaas een kleine foto, dus niet zo duidelijk, toch zal ik proberen zoveel mogelijk te lezen.

Ik zie een gezellige persoon waar je goed een biertje mee kunt drinken.

Je bent goedaardig, en kijkt vooral naar het goede in de mens. Hierdoor ben je wel een makkelijke prooi voor mensen die misbruik maken van je goedheid. Ze denken nogal snel, dat doet droopy (ik weet je echte naam niet) wel even voor ons.

Je bent goed van vertrouwen, maar helaas heeft dat niet altijd even goed uitgepakt.

Nog niet zo heel lang ben je je gaan afvragen of er meer is tussen hemel en aarde. Ik ben daarom ook erg benieuwd hoe dit nu ineens is gekomen, en helemaal hoe het komt dat je hier terecht bent gekomen.

Je bent enorm betrouwbaar en ook heel lief voor je omgeving. Toch zou je ook wat liever voor jezelf moeten zijn, en wat meer je eigen persoontje naar boven moeten laten komen.

Ik heb nogal het gevoel dat je jezelf nog niet zo goed kent om te weten wat je nu eigenlijk precies wilt bereiken en vooral ook met wie. Ik weet niet precies hoe het zit met je relatie op dit moment, maar ik heb het idee dat als je nu een relatie hebt, je je hier wel zorgen over maakt.

Ik krijg ook de indruk dat je wel graag aardig gevonden wilt worden, en daarbij ook niet echt op de voorgrond wilt treden. Je bent zeg maar de stille jongen in de bar die geniet van wat er gebeurd, maar er niet echt deel aan neemt.

Goed, dit was hem. Ben erg benieuwd of het nog een btje klopt.
Wendy's
Wendy's dec 18 '06
Ik wil je foto wel even lezen. Het kan zijn dat ik sommige dingen verkeerd (anders) onder woorden breng, maar het wel zo bedoel. De lezing van NIMS heb ik nog niet gelezen.

Ik zie iemand die van gezelligheid houd, iemand waarmee je goed kan kletsen in de kroeg. haha, ben je een brabander?? ;)
Je weet precies met wie je wel of niet het beste om kunt gaan.

Je hebt een positieve kijk op het leven. Je vind het erg belangrijk elke dag van het leven te genieten, en probeerd hier ook elke dag van te genieten. Een echte levensgenieter.

Je bent een betrouwbaar persoon, en ik denk ook dat veel mensen jouw in vertrouwen zullen nemen.
Met de liefde zit het ook wel goed volgensmij, daar hoef jij je niet druk over te maken. :)

Als je foutjes maakt (over dingen of mensen) dan baal je er wel van. Je probeerd je fouten dan te verbeteren zover mogelijk is. Anders zet je de fouten opzij, probeer je ze te vergeten en ga je gewoon weer verder.

Ik krijg ook zo'n zenuwengevoel, ik denk dat je af en toe wel zenuwachtig kan zijn als je iets moet doen (of als er iets moet gebeuren).

Je kan goed met kinderen omgaan. (maar misschien dat ik zo'n gevoel krijg, omdat er allemaal kinderen op de foto staan). Ik weet natuurlijk niet of je een vrouw en kinderen hebt, maar ik denk het wel. Ik zie liefde voor het gezin. Nu gebruik ik wel het woordje 'gezin' maar het kan ook 'familie' zijn.

Ik krijg een tegenstrijdig gevoel over 'trots zijn'. Ik weet niet precies hoe ik dit op moet schrijven, maar af en toe kun je wel trots op jezelf zijn.

Ik zie ook dat je een gevoeligpersoon bent.

Het was wel een kleine foto, dus een beetje lastig om te lezen. maar ik heb in ieder geval mijn best gedaan. :)

Ik hoop dat ik goed zit.

Groetjes,
Wendy's!
Heyokah
Heyokah dec 18 '06
Nims en Wndys ik wil jullie even complimenteren.. jullie doen het goed;)

ik krijg erg veel emoties door bij de foto..

moest dit even kwijt ;)

liefs Heyokah
Thomas A
Thomas A dec 18 '06
Ik schaar mij vrijwel geheel achter de lezing van mijn NiMS en Wendy.

Toevoeging wil ik maken over de ziel van Droopy.
er zijn innerlijke conflicten bij jou Droopy. Je bent zachtaardig en vredelievend, tenminste in eerste instantie. Je kunt heel moeilijk met onrecht overweg en vindt het lastig om daar een goede stellingname in te nemen wanneer jij daar persoonlijk mee te maken krijgt. Dit heeft in het verleden ook problemen gegeven. Toch zul jij zelfs zover komen dat jij in conflict situaties zelfs bemiddelaar leert zijn.
Je bent verder een onomwonden mens die grotendeels vanuit de ziel in het leven staat en van jou hoeft het ook beslist niet ingewikkelder dan het is.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '06
Ik ben benieuwd naar zijn reactie ook, want ik heb hem al een tijdje niet gezien. Droopy?
Wendy's
Wendy's dec 19 '06
Jah, ik ben ook echt benieuwd naar zijn reactie!!
vooral omdat ik nog maar een paar fotos gelezen heb. Ik ben kei benieuwd of ik goed zit, en wat droopy van de lezingen vind. haha..
Wendy's
Wendy's dec 26 '06
Volgensmij komttie niet meer terug :(
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 26 '06
Nee daar lijkt het op. Misschien even tijd voor een PM :). Zal ik wel even sturen.
Ayasha
Ayasha dec 27 '06
Misschien heeft hij er gewoon geen zin meer in?
droopy
droopy dec 27 '06
Oké,

Zoals ik in het topic: voorstellen al vertelde heb ik een erg druk en bezet leven. Ik zal even de lezingen toelichten.

Nims: Naar mijn gevoel lees jij gezichtsuitdrukkingen. De meeste dingen kloppen wel. Alleen was het in de periode dat de foto is gemaakt correct. Er is in de tussentijd alweer een hoop verranderd. Erg knap dat je het zo kan. Spiritualiteid is echter al wel een isseu sinds ik kind ben. Weten waar mensen overleiden, wat er gebeurt is in huizen en helaas heb ik daar nog geen een keer naast gezeten. Zo gister met kerst het alweer bewezen. Ik had door dat er iemand sexueel misbruikt wordt die ik niet kon, en meteen werd er bevestiging gegeven dat ze het vermoeden daarvan al hadden.

Wendy's: De meeste dingen kloppen. Jij leest op gevoel, luisterd meer naar het stemmetje in je hoofd. Als jij je leven ook meer laat leiden door dat stemmetje komt het wel goed met jou persoonlijk ook. Ik ben geen brabander, maar ben al zeg ik het zelf erg leuk met kinderen en vind kinderen ook heerlijk. Mede omdat ik dit zelf in mijn heb gemist. Kinderen heb ik nog niet, omdat ik zeker wil zijn dat ik hun een mooie toekomst kan bieden.

Thomas: Jij slaat de spijker op zijn kop. Onrecht is inderdaad nummer 1 om mij op de kast te krijgen. En als er onrecht naar iemand wordt aangedaan ben ik de eerste die het uit de wereld wil helpen. Jou lezingen heb ik begrepen liegen er niet om, en is ontwikkeld tot een gave, die je moet koesteren. Zo weet je precies wie of wat je in je leven kunt toelaten.
Wendy's
Wendy's dec 27 '06
Heeey droopy,

Bedankt voor je reactie! kheb de foto graag gelezen. En inderdaad lees ik op gevoel, en schrijf ik op waar ik aan moet denken. Als ik ergens aan moet denken dan 'MOET' ik het opschrijven, anders schieten er mij geen andere dingen te binnen.
Ik ben wel benieuwd waar ik niet goed mee zat ;)

Wendy's!!
droopy
droopy dec 27 '06
Eigenlijk één dingetje en dat is nu niet iets om naar huis te schrijven, maar meer een bewijzen van spreken verhaal. De kroeg zal je mij niet vinden ;)drink geen alcohol en op zich hou ik niet van drukte of mensen onder invloed ^_^ de rest is idd correct.
Thomas A
Thomas A dec 28 '06
Q Droopy; Thomas: Jou lezingen heb ik begrepen liegen er niet om, en is ontwikkeld tot een gave, die je moet koesteren. Zo weet je precies wie of wat je in je leven kunt toelaten.

Ik kan een ieder zien, maar hoe dichterbij, hoe moeilijker en mijzelf dus ook het moeilijkst. Maar ik ben lerende.............

Thanks

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 30 '06
Droopy bedankt voor je antwoord! Misschien zou je toch eens een keertje in goed gezelschap een pintje moet wegdrinken ;). Maar een sappie is ook lekker hoor. Tging me om de gezelligheid.

Ik lees idd de gezichtsuitdrukkingen, was me nog niet helemaal opgevallen. Dus vind het knap dat je dit eruit haalt.

Misschien als je wat meer tijd hebt, kun je ook bijdragen aan merudi, met je scherpe analyses :). Misschien al gezegd ergens, maar hoe ben je hier eigenlijk terecht gekomen?
droopy
droopy jan 2 '07
Ben hier terecht gekomen via een kennis. Even kijken wat het was en vindt het wel interresant. Bijdrage wordt moeilijk, gezien tijd en mijn gaves. Ik zie, hoor en voel soms meer dan ik wil ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 2 '07
Ook vrije tijd kan je plannen ;). Het is ook maar net wat je het belangrijkste vind. Ik snap heel goed dat je voor sommige dingen geen tijd hebt. Soms denk ik ook wel eens, hmz, is er alweer een week voorbij? Waar blijft die tijd toch.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki