Was zo onder de indruk van de vorige reading een paar maanden geleden,Tijdens de vorige reading is een soort van voorspelling gemaakt en deze is uitgekomen!
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1630
Kijk uit naar de reactie's
Alvast heel erg bedankt!
Hoi Denise,
ik ken je nog niet en heb je foto gelezen blanco zoals je er nu op staat.
Het eerste wat me opvalt is dat je een denker bent, je overdenkt te veel.
Het voelt ook aan als of dingen niet spontaan bij jou kunnen verlopen omdat dan het houvast weg is van het verlies van controle.
Anderzijds voel je aan dat je heel erg georganiseert bent, tot in de puntjes en details.
Als het niet gaat zoals het in je hoofd hebt raak je wat in paniek.
Al heb ik wel het idee dat je er inmiddels bewust ervan bent en een andere manier aan het zoeken bent zodat het hooi op je vork iets dragelijker word.
Heb ook het gevoel dat je met kontakten leggen bezig bent, zowel zakelijk als prive. Dat je meer jezelf laat zien,waardoor mensen jou opmerken.
Heb het idee dat je op kantoor werkt en veel moet regelen en daar uiterst geschikt voor bent. Net als een vis in het water.
Heb het gevoel of je regelmatig steken in je zij voelt , vooral rechts .
Net of je dan even jezelf voorbij hebt gelopen. En niet aanjezelf gedacht hebt.
Heb het gevoel dat er nog vele emoties en woorden vast zitten (oud zeer), want voel een bepaalde druk op je borstkast en m'n keel blokkeert.
Het er een keer uitshreeuwen letterlijk kan een hele hoop los maken maar ook ruimte maken in je hoofd en in je hart. Waardoor andere dingen ook meer naar je toekomen waar jij naar verlangt. Want eigenlijk heb jezelf de sleutels vast die jou gelukkig maken.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Liefs Linda