Loading...
nl

Nychje, Zou iemand mijn foto willen lezen?

Nychje
Nychje mrt 31 '10
Was zo onder de indruk van de vorige reading een paar maanden geleden,Tijdens de vorige reading is een soort van voorspelling gemaakt en deze is uitgekomen!

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1630

Kijk uit naar de reactie's

Alvast heel erg bedankt!

Liefs Denise

Delen:
admin
admin apr 1 '10
Hoi Denise,

Wat was die voorspelling dan? shocked
Nychje
Nychje apr 1 '10
Hallo Robbert,

Je had mijn foto toen ook gelezen en je schreef het volgende ;

Dan zie ik een man die tegen de onderkant van de kin van deze meid tikt en zegt kop op. Hij geeft de indruk van "Laat het verleden voor wat het is en ga verder met de andere mooie dingen die het leven biedt, samen met mij".

De situatie die je beschreven had heeft zich idd voorgedaan, ik dacht er pas de dag er na aan. Ik stond versteld kan ik je zeggen! Had er nog aan gedacht om je dit nog te laten weten, maar is er niet meer van gekomen, maar bij deze dan.

Liefs Denise
admin
admin apr 1 '10
Lieve Nychje,

Na twee maanden kunnen we als foto lezers zo weinig veranderingen waarnemen. Je kan bij foto lezingen liever een half jaar tot een jaar ertussen laten. Je laatste foto lezing is van nog géén twee maand geleden...
Fijn dat Robbert je zo heeft kunnen helpen de vorige keer!!

Liefs
Marjan
Lin
Lin apr 3 '10
Origineel bericht van: Nychje
Was zo onder de indruk van de vorige reading een paar maanden geleden,Tijdens de vorige reading is een soort van voorspelling gemaakt en deze is uitgekomen!

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1630

Kijk uit naar de reactie's

Alvast heel erg bedankt!

Hoi Denise,
ik ken je nog niet en heb je foto gelezen blanco zoals je er nu op staat.
Het eerste wat me opvalt is dat je een denker bent, je overdenkt te veel.
Het voelt ook aan als of dingen niet spontaan bij jou kunnen verlopen omdat dan het houvast weg is van het verlies van controle.
Anderzijds voel je aan dat je heel erg georganiseert bent, tot in de puntjes en details.
Als het niet gaat zoals het in je hoofd hebt raak je wat in paniek.
Al heb ik wel het idee dat je er inmiddels bewust ervan bent en een andere manier aan het zoeken bent zodat het hooi op je vork iets dragelijker word.

Heb ook het gevoel dat je met kontakten leggen bezig bent, zowel zakelijk als prive. Dat je meer jezelf laat zien,waardoor mensen jou opmerken.

Heb het idee dat je op kantoor werkt en veel moet regelen en daar uiterst geschikt voor bent. Net als een vis in het water.

Heb het gevoel of je regelmatig steken in je zij voelt , vooral rechts .
Net of je dan even jezelf voorbij hebt gelopen. En niet aanjezelf gedacht hebt.

Heb het gevoel dat er nog vele emoties en woorden vast zitten (oud zeer), want voel een bepaalde druk op je borstkast en m'n keel blokkeert.
Het er een keer uitshreeuwen letterlijk kan een hele hoop los maken maar ook ruimte maken in je hoofd en in je hart. Waardoor andere dingen ook meer naar je toekomen waar jij naar verlangt. Want eigenlijk heb jezelf de sleutels vast die jou gelukkig maken.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Linda

Farah
Farah apr 4 '10
Hoi denise,

k wil het wel even graag voor je doen.

Eerste wat ik zie,

Je hebt behoorlijk geel op je neus, op je vooorhoofd.
Wat iemand tegen jou zegt, is heel erg heftig hoe het bij je in komt, je bent erg gevoelig.

Erg veel verdriet, alsof je constant aan het huilen heb.
Maar andere kant heb je ook wel weer iets sluws in je, is niet per definitie slecht he.
Voel veel kracht, van ik ga doorzetten, laat mij niet klein maken, als je ergens voor vecht.

Je bent weliswaar ook een gesloten mens, je wil niet dat men jou kent.
Je openstellen heb je erg veel moeite mee.

Heb jij een dochter? Ik heb sterk gevoel alsof je druk maakt om een vrouw.

Dit is het even, hopelijk heb je er wat aan, hoor graag van je wat wel of niet klopt.

Dit is voor mij even heel wat anders, foto lezen normaliter doe ik het via handen, echt face 2 face heb ik veel meer contact.
Vind dus even een uitdaging.

Veel liefs en bedankt dat ik je mocht lezen.
admin
admin apr 6 '10
Lieve Denise,

Het zou wel fijn zijn voor Linda en Farah, als je zou reageren op hun lezingen smile

Liefs
Marjan

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske