Loading...
nl

Annepanne, Fotolezen, recente foto :D

Aislin
Aislin mrt 29 '10
hai,

Ik heb nu twee recente foto's van afgelopen weekend.
Kan iemand hier iets mee?

Groetjes! & bedankt.

(op verzoek van Annepanne dd. 21-04-2010 foto's verwijderd door Maryssa)
Delen:
Aislin
Aislin apr 5 '10
Is er niemand die iets kan zeggen?? frown
susie14
susie14 apr 5 '10
Ben nu een beetje moe na het werken met Pasen ,als het wat rustiger is zal ik het voor je proberen.
admin
admin apr 6 '10
Dag lieve Annepanne,

Ik vind het erg snel dat je weer om een fotolezing vraagt. Dus degene die het normaal gesproken wel doen, hebben je lezing de vorige keer ook gezien neem ik aan en die voelen zich op dit moment nog niet aangesproken. Ik denk dat je een half jaar tot een jaar zou moeten wachten voor een nieuwe lezing, wil er daadwerkelijk ook wat nieuws uitkomen.
Maar dit is wel mijn persoonlijke interpretatie op het vragen om fotolezingen binnen een half jaar ... smile

Liefs
Marjan
Elfje21
Elfje21 apr 9 '10
Hey Annepanne,

Ik heb je foto nog niet gelezen vorige keer, dus ik wil wel eens proberen.

Ik ben nog een beginner op het vlak van fotolezen, heb al enkele foto's gelezen, maar nog niet veel. Dus het kan er altijd naast zijn.

Ik heb het gevoel dat je wel houdt van momenten waarop je alleen met jezelf kan zijn, en de nodige rust kunt vinden. Je bent volgens mij ook iemand met veel respect voor anderen. Zou het kunnen dat je wanneer je kwaad bent en tegelijkertijd verdriet hebt om iets, je je gevoelens soms opkropt? Dat je het dan niet zo goed kan uiten? Of misschien niet wil?
Als dat het geval is, wil ik er nog iets meer over zeggen, maar ik weet nu niet of ik juist zit, dus zeg ik er liever niet te veel over.

Zou het kunnen dat je soms wat hard lijkt over te komen, terwijl je dat eigenlijk niet zo bedoelt?

Je bent volgens mij ook iemand die zich niet zomaar laat doen door anderen en wel goed voor zichzelf kan opkomen.

Soms kom je sterk over, maar ben je van binnen wat onzeker of bang of heb je verdriet. Dit breng ik een beetje in verband met wat ik wat meer naar boven had geschreven.

Ik heb het gevoel dat je momenteel wat slecht gezind bent over iets, er is iets waar je niet helemaal tevreden over bent, zou dat kunnen? Je vindt dat het moet veranderen, maar dat gaat niet meer?

Dat is zo een beetje wat ik voel.
Ik ben benieuwd naar je reactie.

Veel liefs,

Elfje21
Aislin
Aislin apr 10 '10
Heey!
Bedank voor de lezing!

Het klopt allemaal goed!
Op dat moment van die foto's was ik misschien wat minder tevreden over mijn leven zeg maar..ben een lange tijd uit de running geweest en ik probeer alles weer op te pakken, wat ik wel moeilijk vind maar waar ik ook echt naar verlang, weer een normaal leven zeg maar.

Ik kan boosheid idd niet goed uiten. Vroeger als kind wel heel erg, maar nu niet meer.. wat ik graag wel weer zou willen kunnen.

Echt bedankt
!
liefs, Anne
susie14
susie14 apr 10 '10
Hai Annepanne,

Heb je foto's nu al een aantal keren gezien en iedere keer moet ik aan een zwangerschap denken.....misschien is dat hartstikke fout..

Ik zie iemand die zich niet graag bloot geeft, je hebt moeite met emoties tonen. Dit heb je in ieder geval niet bij diegene die de foto;s heeft mgemaakt...das iemand waarbij je je op je gemak voelt.

Onzekerheid, introvert...op zichzelf. Daarentegen weet je toch precies wat je wil en laat je je niet zo snel van je plannen afhalen.
Op een bepaalde manier voel ik ook eenzaamheid, als of je je verloren voelt of hebrt gevoeld...en dan gaat mijn gevoel naa rje ouders. Heb je geen ouders meer of heb je weinig of geen contact meer met ze?

Het woord verandering komt heel duidelijk naar voren. alsof je een nieuwe start kunt gaan maken waar je heel erg blij mee bent.
Je hebt een aantal dingen een beetje een plaatsje kunnen geven in je leven en probeert het achter je te laten. Je bent nog niet daar waar je graag wil zijn...maar je bent op de goede weg! En zo voel je dat zelf ook.

Mensen zullen jouw vertrouwen moeten winnen. door minder leuke ervaringen, ben je van nature wat wantrouwend geworden.
Ik heb daarbij het gevoel dat dit komt omdat je je ooit een de steek gelaten hebt gevoeld. Op de een of andere manier stond je ergens alleen voor wat niet de bedoeling was..

Meer kan ik er nu even niet uithalen. Kan ook niet helemaal door je heen komen, dat lukt me niet. Ik hoop da tje er iet suit kunt halen...

groetjes sieske
Elfje21
Elfje21 apr 11 '10
Hey Annepanne,

Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Als je nog vragen hebt, mag je ze altijd stellen.

Verder wens ik je het beste toe!

Veel liefs,

Elfje21
Aislin
Aislin apr 12 '10
Bedankt voor jullie reacties!
Sies, ik heb je een berichtje gestuurd. Heb je die ontvangen?
susie14
susie14 apr 13 '10
yeps heb ik ontvangen...zag ik net grin.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki