Hey Annepanne,
Ik heb je foto nog niet gelezen vorige keer, dus ik wil wel eens proberen.
Ik ben nog een beginner op het vlak van fotolezen, heb al enkele foto's gelezen, maar nog niet veel. Dus het kan er altijd naast zijn.
Ik heb het gevoel dat je wel houdt van momenten waarop je alleen met jezelf kan zijn, en de nodige rust kunt vinden. Je bent volgens mij ook iemand met veel respect voor anderen. Zou het kunnen dat je wanneer je kwaad bent en tegelijkertijd verdriet hebt om iets, je je gevoelens soms opkropt? Dat je het dan niet zo goed kan uiten? Of misschien niet wil?
Als dat het geval is, wil ik er nog iets meer over zeggen, maar ik weet nu niet of ik juist zit, dus zeg ik er liever niet te veel over.
Zou het kunnen dat je soms wat hard lijkt over te komen, terwijl je dat eigenlijk niet zo bedoelt?
Je bent volgens mij ook iemand die zich niet zomaar laat doen door anderen en wel goed voor zichzelf kan opkomen.
Soms kom je sterk over, maar ben je van binnen wat onzeker of bang of heb je verdriet. Dit breng ik een beetje in verband met wat ik wat meer naar boven had geschreven.
Ik heb het gevoel dat je momenteel wat slecht gezind bent over iets, er is iets waar je niet helemaal tevreden over bent, zou dat kunnen? Je vindt dat het moet veranderen, maar dat gaat niet meer?
Dat is zo een beetje wat ik voel.
Ik ben benieuwd naar je reactie.
Veel liefs,
Elfje21