Reactie lezing Thomas:
Heel erg bedankt en ik ben blij dat je het met plezier hebt gedaan!
Kijken en zien:
Ik zit vaak met zinnig verstand naar mezelf te luisteren wat ik andere vertel.. en dan denk ik pfff waar haal je dat toch allemaal vandaan en waarom luister je dan ook niet eens naar jezelf..
Er zijn inderdaad dingen die nog geen plek hebben waar ik dagelijks mee in me hoofd loop maar dat is ook vooral omdat ik overal alles van wil weten wat er achter zit en waarom en waarna waardoor ik eigenlijk altijd op zoek blijf naar antwoorden die je niet krijgt. Ik ben aan het proberen dat los te laten .. hoewel dat nog neit echt lukt.
Kwikzilver!!..; Helemaal waar! wat anders kan ik er niet van maken.. ik weet dat dit niet goed is.. maar tja..
Pantser; klopt, ik beschuldig mezelf er dan ook vaak van dat ik weer zo stom ben geweest iemand toe te laten die me dan toch weer pijn heeft gedaan. en dat conflict tussen weten en willen.. jah nu juist heel erg;)
Heksenspel; tranen in me ogen... ook dit klopt inderdaad ik ben mezelf er inderdaad ook heel erg bewust van.. op dit moment doe ik het dagelijks bij 1 iemand.. en nog steeds het gevoel die gene niette kunnen bereiken .. en dan komt dat innerlijke conflict weer;)
Geen katje .. maar wel een schatje? :p
Entertainer; klopt ik zing graag schrijf erg veel van me af wat dan inderdaad wel eens een liedje of meestal een gedicht vormt. en iets dat doorgaat als mic? mmh nee neem dan wel gewoon de mic die ik hier heb
maar dat alleen als er niemand is.. want die plankenkoorts jah heeel erg! er zijn maar HEEL weinig mensen die mij ooit echt hebben gehoord..
Energie; dat voel ik inderdaad dat ik dat heb .. en heeel soms heb ik een klein momentje dat ik dat niet voor me onverwerkte dingen gebruik maar juist om lol te hebben.. dat voelt goed.. maar met dat ik dat besef zuigt het onbegrepene het alweer weg.. die muur.. hoe breek je die?
Zielscontact; kan ik je ook alleen maar weer gelijk in geven.
ik voel inderdaad met bepaalde mensen echt heel duidelijk dat ik zielscontact heb. en daar probeer ik ze dan vaak door te helpen.
je eigen gevoel kan daarin erg gevaarlijk zijn en je verleiden..
die eenzaamheid die ontstaat inderdaad..
en de stilte.. daar kan ik absoluut niet tegen.. waar ik ben is het nooit stil.. ik sta op met muziek en ga er mee slapen en dat draait ook de hele nacht door.. ik word flip lichtelijk als ik niets hoor....en ja .. vaak heb ik het idee dat mensen mij als iemand zien die ik totaal niet ben maar dat ligt natuurlijk ook aan mijn eigen houding.
Thomas, heel erg bedankt voor je lezing.. hier kan ik wel wat mee!
dank je wel
met veel liefs
Heyokah