Loading...
nl

Mhh ik ben erg benieuwd naar wat anderen in mij zien;) give it a shot!

Thomas A
Thomas A dec 18 '06
Met het zwart is verder niks, maar toen jij over "door hebben" begon dacht ik aan zwart, that's all.

De kat? De achterdeur heeft een poosje open gestaan, ze schoot zo langs m'n voeten de tuin in......... ik roep haar straks wel binnen want het wordt koud vannacht.

liefs

Thomas
Heyokah
Heyokah dec 18 '06
SMILE... hahaha ;)dank je wel thomas!!

liefs heyokah
yannick
yannick dec 19 '06
ik zal een korte aura lezing geven;) zoals ik belooft heb.
Van thomas heb je een mooie lezing gehad, en daar heb je genoeg aan ;)

Veel nieuwetijd-mensen hebben een indigo aura kleur. De Nieuwe Tijd staat voor het Watermantijdperk dat nu is aangebroken. In de Nieuwe Tijd is het de bedoeling dat er veranderingen zullen gaan plaatsvinden op allerlei gebieden van het maatschappelijk gebeuren, maar vooral ook op het persoonlijk vlak. Er is een tijdperk van grote veranderingen aangebroken in het bestaan van de mensheid. Niet alleen zullen oude structuren op de schop gaan, maar de hele planeet aarde zal een gigantische transformatie naar een hogere bewustzijnsvorm gaan doormaken. We gaan van de 3e naar de 5e dimensie werkelijkheid. Dit betekent voor de mensheid een totaal nieuwe manier van in het leven staan.. Zei hebben vaak meer zintuigen, en zijn meestal gevoelig. Maar als je een indigo aura hebt hoeft het niet te zijn dat je een indigo bent, het kan ook een moment opgave zijn, omdat aura's ook wel veranderen.

Indigo - genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieusheid, voorzichtigheid
Het hoeft niet zo te zijn dat alle eigenschappen van een aura over een komen, met de betekenissen van de aura's boven aan de tekst. Meestal heeft deze eigenschappen een verband met de boven staande aura's.
Heyokah
Heyokah dec 19 '06
@ Yannick : heel erg bedankt.. en wat de lezing van Thomas betreft heb je gelijk.. daar heb ik veel aan;)

toch heel erg bedankt voor je moeite en alsnog zou ik graag de kleuren willen weten die je bij me ziet ;)

liefs Heyokah
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '06
 Quote:
Origineel van Heyokah:
Nims:

Ook jij heel erg bedankt voor je lezing..

Het valt mij meteen op dat iedereen zijn eigen stijl heeft wat natuurlijk ook vanzelf sprekend is.

tot slot: het heeft niet met geluk te maken ;)

Ik hoop dat ik je zo een beetje positieve feetback heb kunnen geven ..

Heel erg bedankt voor je moeite ,

liefs Heyokah
Graag gedaan. Het koste alleen maar tijd, geen moeite :). Zeker bedankt voor je feedback. Volgens mij was het aardig in de richting zo :).

Ik ben wel benieuwd naar je Tot slot, waar heeft het dan wel mee te maken? ;).
Heyokah
Heyokah dec 19 '06
vertrouwen... nims ;)
Heyokah
Heyokah dec 20 '06
Reactie lezing Thomas:

Heel erg bedankt en ik ben blij dat je het met plezier hebt gedaan!

Kijken en zien:
Ik zit vaak met zinnig verstand naar mezelf te luisteren wat ik andere vertel.. en dan denk ik pfff waar haal je dat toch allemaal vandaan en waarom luister je dan ook niet eens naar jezelf..
Er zijn inderdaad dingen die nog geen plek hebben waar ik dagelijks mee in me hoofd loop maar dat is ook vooral omdat ik overal alles van wil weten wat er achter zit en waarom en waarna waardoor ik eigenlijk altijd op zoek blijf naar antwoorden die je niet krijgt. Ik ben aan het proberen dat los te laten .. hoewel dat nog neit echt lukt.

Kwikzilver!!..; Helemaal waar! wat anders kan ik er niet van maken.. ik weet dat dit niet goed is.. maar tja..

Pantser; klopt, ik beschuldig mezelf er dan ook vaak van dat ik weer zo stom ben geweest iemand toe te laten die me dan toch weer pijn heeft gedaan. en dat conflict tussen weten en willen.. jah nu juist heel erg;)

Heksenspel; tranen in me ogen... ook dit klopt inderdaad ik ben mezelf er inderdaad ook heel erg bewust van.. op dit moment doe ik het dagelijks bij 1 iemand.. en nog steeds het gevoel die gene niette kunnen bereiken .. en dan komt dat innerlijke conflict weer;)

Geen katje .. maar wel een schatje? :p

Entertainer; klopt ik zing graag schrijf erg veel van me af wat dan inderdaad wel eens een liedje of meestal een gedicht vormt. en iets dat doorgaat als mic? mmh nee neem dan wel gewoon de mic die ik hier heb ;)
maar dat alleen als er niemand is.. want die plankenkoorts jah heeel erg! er zijn maar HEEL weinig mensen die mij ooit echt hebben gehoord..

Energie; dat voel ik inderdaad dat ik dat heb .. en heeel soms heb ik een klein momentje dat ik dat niet voor me onverwerkte dingen gebruik maar juist om lol te hebben.. dat voelt goed.. maar met dat ik dat besef zuigt het onbegrepene het alweer weg.. die muur.. hoe breek je die?

Zielscontact; kan ik je ook alleen maar weer gelijk in geven.
ik voel inderdaad met bepaalde mensen echt heel duidelijk dat ik zielscontact heb. en daar probeer ik ze dan vaak door te helpen.
je eigen gevoel kan daarin erg gevaarlijk zijn en je verleiden..
die eenzaamheid die ontstaat inderdaad..
en de stilte.. daar kan ik absoluut niet tegen.. waar ik ben is het nooit stil.. ik sta op met muziek en ga er mee slapen en dat draait ook de hele nacht door.. ik word flip lichtelijk als ik niets hoor....en ja .. vaak heb ik het idee dat mensen mij als iemand zien die ik totaal niet ben maar dat ligt natuurlijk ook aan mijn eigen houding.

Thomas, heel erg bedankt voor je lezing.. hier kan ik wel wat mee!

dank je wel

met veel liefs

Heyokah
Thomas A
Thomas A dec 20 '06
Quote; Kwikzilver!!..; Helemaal waar! wat anders kan ik er niet van maken.. ik weet dat dit niet goed is.. maar tja.

Waardoor ervaar jij dit zelf als zijnde niet goed eigenlijk?

En vertrouwen is ook het onbe-grepene kunnen laten schijnen als het leven het voor je neerlegt en geloof me; dat doet het leven. De wens is voldoende.............

liefs

Thomas
Heyokah
Heyokah dec 22 '06
dat ik weet dat het niet goed is die lading mee te nemen naar mensen die er niets aan kunnen doen zeg maar...

liefs
Thomas A
Thomas A dec 23 '06
Maar ja Heyokah, er is altijd een goed moment om iets los te laten, tact is voor iedereen handig toch? dat je psyche bliksemsnel is zit daar niet perse aan vast. Snap heel goed wat je bedoelt, je hebt gewoon je hart op je tong....

Thomas
Heyokah
Heyokah dec 23 '06
hihi thomas... dat klopt.. dat hoor ik vaker.. soms probeer ik "verstandig"te zijn en er aan te denken.. voordat ik iets vertel of zeg.. maar helaas werkt dat niet echt bij mij ..

kzeg gewoon wat ik denk en voel .. en sommige mensen kunnen dat niet warderen.. helaas..

Kojvh G.A ;)

Liefs Heyokah
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 30 '06
Kojvh G.A

Wat betekend dat?
Wendy's
Wendy's dec 30 '06
dat weet ik ook niet

jvh staat erin;) omgekeerde van hvj :p
maar ik zou het ook echt niet weten!!! kheb der nog nooit van gehoord

Kojvh
Kusje op je voorhoofd ofzo ??? ;)
Kleine ongelooflijke jezus van heaven ;)
LPChip
LPChip dec 31 '06
Ik denk dat het inderdaad Kusje op je voorhoofd is.
Heyokah
Heyokah jan 2 '07
hahaha leuk om jullie zo te zien speculeren ;)

Kojvh = Kusje op je voorhoofd inderdaad...

( is een toning van heiligheid.. )
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske