Loading...
nl

Mhh ik ben erg benieuwd naar wat anderen in mij zien;) give it a shot!

Heyokah
Heyokah dec 14 '06
Mhh... ik snap niet echt hoe ik hier een foto neer moet zetten.. maar als je het wil proberen laat het me dan weten ... en ik zal je een foto mailen ;)
Delen:
Destiny
Destiny dec 14 '06
Je moet je foto op een gratis host zetten... Zoiets als photobucket. Die link plak je hier neer. Dan gebruik je voor de link de codes [img] en na de link [/img]

ik hoop dat het lukt
Heyokah
Heyokah dec 14 '06
Dank je wel Destiny ik ga het even proberen ;)

liefs
Destiny
Destiny dec 14 '06
succes ik zie wel of het gelukt is
Heyokah
Heyokah dec 14 '06
ok hier de poging ;)

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=H8CJKZQ7[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=QG4SQILS[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=UBOKXAXW[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=88BPMGJZ[/img]

ok het zijn niet de meest geweldige fotos... maar goed..

give it a shot

liefs heyokah
Destiny
Destiny dec 14 '06
Het is gelukt zie ik.. Helaas kan ik je niet lezen, heb daar de aanleg niet voor, succes :)
Heyokah
Heyokah dec 14 '06
hihi Destiny.. geen probleem toch , iniedergeval heel erg bedankt voor het helpen!

liefs
Destiny
Destiny dec 14 '06
geen dank heyokah
Wendy's
Wendy's dec 14 '06
Welkom heyokah

Ik zal eens kijken wat mijn gevoel zegt bij jouw foto. Het kan zijn dat er een paar foutjes in zitten, maar ik ben het ook nog aan het leren ;). Dus alvast 'sorry' als ik fout zit! :p

Je bent snel overtuigd, als er iets tegen je gezegt word. Je voelt je anders dan de rest, maar je hebt hier totaal geen problemen mee. Soms heb je wel het idee dat andere je voor de 'gek' houden. Maar je kunt er tegen. Je hebt echt vertrouwen in je zelf, en geloofd ook in jezelf. Als je iets wil bereiken ga je er ook voor, je geeft niet snel op. Je weet wat je wilt. Je houd van ook gezelligheid. Soms kan je wel een beetje eigendunk hebben. Verder wil je graag dingen te weten komen die nog onduidelijk voor je zijn.
Ik moet aan 'druk' en 'rustig' denken, ik denk dat dit afwisselend is van je stemming.
Als je verdriet hebt probeer je dit te verbergen.

Je vind het leuk en belangrijk om met vrienden om te gaan, eigelijk vind je het ook wel eens pretting om alleen te zijn.

Oke, dit kreeg ik er dus uit. Ik weet niet of ik met alles goed zit, maar dan hoor ik het wel!

Groetjes,
Wendy :D
Wendy's
Wendy's dec 14 '06
Owjah, wat ik vergeten te zeggen ben is dat je erg sterk bent. Je laat je niet snel neerhalen door andere.
Heyokah
Heyokah dec 14 '06
hey wendy dank je wel voor je lezing..

ik vind het mooi te lezen dat je mijn precies beschrijft zoals ik graag wil zijn ..
en mischien zit het ook wel in me... zie ik het alleen zelf niet zo ;)dank je wel

liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '06
Ik wil deze nog lezen, dus geef hem nu een schopje. Helaas ist alweer erg laat, komt dus later.
Thomas A
Thomas A dec 17 '06
Fotolezen Heyokah

Met plezier voor je gedaan

Kijken en zien

Kwikzilver achtige geest

Pantser

Heksenspel

Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken!!.

Entertainer

Energie

zielscontact

Kijken en zien; het lijkt wel alsof jij dwars door het leven heen kijkt en alles al 10 x hebt gezien. Ik weet dat je niet alles al 10 x hebt gezien, maar je hebt er wel de wijsheid van. Dan bedoel ik de innerlijke wijsheid, niet die van in je hoofd zitten. Sowieso zit jij niet in je hoofd maar in je hele lichaam. Toch gaat er veel in je hoofd om en moet er veel nog een plekje krijgen. Er zit nog pijn en onbegrip bij je en je zoekt naar hoe dat rust en een uitweg moet vinden. Een deel ervan heeft gemaakt dat jij je bij tijd en wijle in een heksenspel met anderen begeeft, de directe communicatie laat!!!!..

Kwikzilver!!..; Gevoelens, gedachten en inzichten gaan bij jou met bijna lichtsnelheid. Voor velen die jij ontmoet ook amper bij te houden, zeker niet als je echt op dreef bent. Het is ongelooflijk met welke snelheid jij intermenselijke informatie verwerken kan. Dat betekent dat in gesprekken met een zekere lading de ander het gemakkelijk af zal leggen. Een deel van de achtergrond hiervan is, dat men jou voor jouw gevoel niet goed behandeld heeft. Op deze wijze krijgen nieuwe ontmoetingen dan ook een lading, gewoon omdat je wilt voorkomen dat men weer een loopje met je neemt!!!!.

Pantser; Je hebt een behoorlijk pantser om je heen getrokken om ondoordringbaar te kunnen zijn voor hen die jij niet wilt dat ze je raken. Je bent vaak genoeg op een verkeerde manier geraakt en bent ook boos dat dat zo vaak gebeurd is. Jij maakt zelf wel uit wie jij toelaat en wie niet. Je kunt in de war raken over iemands bedoelingen en in een innerlijk conflict raken tussen weten en willen!!

Heksenspel; Heb jij eenmaal iemand toegelaten en dingen gaan niet zoals jij (of die ander dat) wil, kan het zijn dat jij via allerlei indirecte methoden probeert de ander te bereiken. Dat daar grappen en grollen bij komen is voor jou heel gewoon. Nee weet ik, vind jijzelf ook niet altijd leuk, maar toch zie jij soms geen andere kans om je doel nog “verstaan” te worden, nog vorm te geven. Jouw heksenspel gaat nog wel verder dan dit en diep in je ziel weet je dat je hier op een dag mee zult stoppen!!!!

Geen katje !!!! om zonder!!!!. Oké, dan zijn ze ook wel te ver gegaan toch?

Entertainer; die heb je echt in je daarnaast zou jij het als podium artist ook niet slecht doen. Je kunt performen en mensen aan je gekluisterd laten zijn. Je hebt het in je over het leven en de dingen die spelen tussen mensen te zingen en te vertellen. Jouw eigen ervaringen en dat wat jij om je heen ziet geeft genoeg stof voor teksten en jij weet deze ook prima uit te dragen. Ook heb je de charme en het charisma en ook de nodige brutaliteit wat je tot een ster zou kunnen maken. Grappig maar ik zie jou regelmatig voor de spiegel staan met iets wat voor microfoon doorgaat. Als jij ervoor zou kiezen het podium te gaan betreden, dan zou jij nog wel eens een behoorlijke bekendheid kunnen krijgen. Eigenlijk is alles hiervoor in jou aanwezig. Tja en plankenkoorts hebben bijna alle artiesten nog altijd!

Energie; het is dat een paar dingen die jij nog een plek moet geven zo veel energie bij jou weghalen, wat wezenlijk ben jij een niet te stuiten bal van energie. Zoals het nu in jouw leven gaat moet het dan ook niet blijven en het is meer leven naar de dag dat jij de muren om je hart wegslaat en gaat leven zij die jij werkelijk bent, vrij van alle ballast die jou nog langer afremt!!!!!!!.

Zielscontact; heb je wel degelijk, maar je negeert de verfijnde informatie nog wel eens waardoor jij zelf in de problemen komt en later tegen jezelf zegt spijt te hebben niet naar je gevoel te hebben geluisterd. Kweek jezelf aan meer rekening te houden met innerlijke waarschuwingssignalen; ze kunnen je een hoop verdriet en tijd besparen. Een lastig iets hierbij is dat er andere gevoelens zijn die je op een dwaalspoor zetten. Dit kan verlangen zijn, maar ook de enorme behoefte je met iemand te verweven en dan kritisch zijn achterwege laat. Waak hiervoor en wees wat vaker een katje die vanuit de boom nog even afwacht. Probeer ook eens wat vaker echt stil te zijn in jouw eigen stilte. Probeer niet al te lichamelijk te zijn; de eenzaamheid die ontstaat door het gemis aan geestelijk contact zal je gaan opbreken. Uiteindelijk wil jij dat een ander je als geheel ziet en niet alleen maar een lichaam!!.

Met respect

Thomas
Wendy's
Wendy's dec 18 '06
 Quote:
hey wendy dank je wel voor je lezing..

ik vind het mooi te lezen dat je mijn precies beschrijft zoals ik graag wil zijn ..
en mischien zit het ook wel in me... zie ik het alleen zelf niet zo dank je wel

liefs
Wat bedoel je hier precies mee?? haha, zit ik fout ofnie
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 18 '06
Zoals beloofd ook hier mijn lezing. Wat me opvalt op de veschilllende foto's zijn je verschillende gezichten. Daarbij valt me meteen op, dat jij een heel gesloten persoon bent die niet snel haar ware gezicht laat zien. Ik kies daarom ook de meest open foto uit. Dat zal de laatste zijn. Hierop was je duidelijk ontspannen. Ook deze is weer onder voorbehoud, en een reactie zou leuk zijn :). Ik heb trouwens de andere lezingen nog niet gelezen, dus er kan ook hier weer enige overlap onstaan.

Wat ik zie is iemand die snel ruzie kan hebben met iemand. Je hebt een sterke persoonlijkheid, en zal hierdoor regelmatig met mensen botsen. Toch heb ik het idee dat je hiervan niet echt van je stuk raakt. Dat betekend dus, dat je stevig in je schoenen staat.

Wat ik tegenstrijdig vind is dat ik ook een klein en zachtaardig meisje in je zie. Iemand die kan spelen als een klein meisje. Draag je je verleden nog met je mee, en ben je te vroeg volwassen geworden voor je gevoel?

Heb je soms het idee dat je liever even geen verantwoodelijkheid wilt, en dat de wereld maar even voor zichzelf moet zorgen?

Ik zie ook iemand die erg onzeker is over dingen die voor andere mensen heel simpel lijken. Daarentegen ben je over hele grote dingen juist weer erg zeker. Dat brengt me meteen op het feit dat ik veel tegenstrijdigheden bij je bespeur. Het lijkt alsof je niet in balans bent, en daardoor nog duidelijk op zoek bent naar het evenwicht in jezelf.

De ene dag denk je jezelf goed te kennen en de andere dag ken je jezelf weer totaal niet.

Ik zie op de andere foto's vermoeidheid. Maar die zie ik op de laatste foto niet terug. Wat is de nieuwste foto? Misschien dat je ondertussen niet meer zo vermoeid bent, en ben je meer jezelf geworden?

Tot slot, zou ik zeggen: Wordt eerst gelukkig met jezelf, voordat je echt gelukkig kunt zijn. Accepteer jezelf zoals je bent, en dan komt het helemaal goed.
Heyokah
Heyokah dec 18 '06
Thomas :

ik ben best onder de indruk... toch mis ik wat dingen.. begrijpelijk ook ..

verder heb je me inderdaad goed door en dat katje.... nou kom maar op hoor ;)

Heel erg bedankt thomas voor je lezing doet me goed

ik zal er 1 dezer dagen zeker nog even op terug komen

liefs heyokah
Heyokah
Heyokah dec 18 '06
Wendy's .. je zit niet fout.. maar ik zie het als redelijk oppervlakkig.. dat is zeker niet om jou aan te vallen.. maar probeer iets verder te kijken en het rustig tot je te laten komen van het gene dat je doorkrijgt.. en pas als je het zelf echt begrijpt en tot je hebt laten komen op te schrijven.. ;)

verder heb je het zeker goed gedaan!
Maar leer van de dingen ;)

liefs Heyokah
Heyokah
Heyokah dec 18 '06
Nims:

Ook jij heel erg bedankt voor je lezing..

Het valt mij meteen op dat iedereen zijn eigen stijl heeft wat natuurlijk ook vanzelf sprekend is.

De laatste 2 fotos zijn het nieuwste.. hoewel die eerste 2 ook nog van dit jaar zijn .. wat betreft het geen dat je zegt dat ik op iedere foto een ander gezicht heb. .. klopt.. je kan 20 fotos van mij nemen en er zal er niet 1 de zelfde zijn .. dat heeft er inderdaad mee te maken dat ik vanmezelf ook zeer bewust ben dat ik meerdere gezichten heb.. soms negatief.. soms positief.. maar ik kan er wel redelijk mee overweg.

botsen met mensen die ik inderdaad vrij snel.. maar dat heeft er ook mee te maken dat ik meteen aan iemand voel of die gene mij ligt of niet... zo niet.. dan heb ik ook totaaal geen behoefte daar ook maar een beetje positieve energie in te steken en jah dat laat ik dan meestal ook wel merken maar vaak ben ik gewoon recht voor de raap en zeg ik waar het op staat ( als het kan natuurlijk aangezien je dat niet bij iedereen kan doen)

dan inderdaad het kleine meisje.. ik voel het niet als Te vroeg.. ik weet dat ik vroeg volwassen moest worden .. maar Te vroeg nee hoor dat niet ... en wat je zegt.. het maar mij iemand die sterk in dr schoenen staat.. maar ik ben een weegschaal.. ;)erg moeilijk om in balans te houden!

vermoeidheid... jah inderdaad maar dat ik geestelijk.. ik ben zeker in de tussentijd wel iets aangesterkt maar dat word nu ook wel weer minder.. ik weet van mezelf waar het aan ligt ;)

het kennen van mezelf.. ik weet dondersgoed wie ik ben.. alleen heb ik inderdaad wel eens dagen dat ik het gewoon even niet weten wil :)

wat betreft de verantwoordelijk heid heb je ook wel gelijk alleen zal ik nooit denken dat ze maar voorzichzelf moeten zorgen... want ik benner altijd voor iedereen..

tot slot: het heeft niet met geluk te maken ;)

Ik hoop dat ik je zo een beetje positieve feetback heb kunnen geven ..

Heel erg bedankt voor je moeite ,

liefs Heyokah
Thomas A
Thomas A dec 18 '06
Lieve Heyokah

Ik heb je niet door; ik kan je een stuk van je zien. Zwart zijn zelfs niet de zwartste kanten als ze maar te wenden zijn........

Thomas
Heyokah
Heyokah dec 18 '06
Thomas... hoe zit het no met het katje?? :)

en wat is er met het zwart? :)

liefs
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy