Zoals beloofd ook hier mijn lezing. Wat me opvalt op de veschilllende foto's zijn je verschillende gezichten. Daarbij valt me meteen op, dat jij een heel gesloten persoon bent die niet snel haar ware gezicht laat zien. Ik kies daarom ook de meest open foto uit. Dat zal de laatste zijn. Hierop was je duidelijk ontspannen. Ook deze is weer onder voorbehoud, en een reactie zou leuk zijn
. Ik heb trouwens de andere lezingen nog niet gelezen, dus er kan ook hier weer enige overlap onstaan.
Wat ik zie is iemand die snel ruzie kan hebben met iemand. Je hebt een sterke persoonlijkheid, en zal hierdoor regelmatig met mensen botsen. Toch heb ik het idee dat je hiervan niet echt van je stuk raakt. Dat betekend dus, dat je stevig in je schoenen staat.
Wat ik tegenstrijdig vind is dat ik ook een klein en zachtaardig meisje in je zie. Iemand die kan spelen als een klein meisje. Draag je je verleden nog met je mee, en ben je te vroeg volwassen geworden voor je gevoel?
Heb je soms het idee dat je liever even geen verantwoodelijkheid wilt, en dat de wereld maar even voor zichzelf moet zorgen?
Ik zie ook iemand die erg onzeker is over dingen die voor andere mensen heel simpel lijken. Daarentegen ben je over hele grote dingen juist weer erg zeker. Dat brengt me meteen op het feit dat ik veel tegenstrijdigheden bij je bespeur. Het lijkt alsof je niet in balans bent, en daardoor nog duidelijk op zoek bent naar het evenwicht in jezelf.
De ene dag denk je jezelf goed te kennen en de andere dag ken je jezelf weer totaal niet.
Ik zie op de andere foto's vermoeidheid. Maar die zie ik op de laatste foto niet terug. Wat is de nieuwste foto? Misschien dat je ondertussen niet meer zo vermoeid bent, en ben je meer jezelf geworden?
Tot slot, zou ik zeggen: Wordt eerst gelukkig met jezelf, voordat je echt gelukkig kunt zijn. Accepteer jezelf zoals je bent, en dan komt het helemaal goed.