Loading...
nl

Mijn dromen (dromendagboek)

Farah
Farah mrt 29 '10
Ola lieve mensen,

Ik heb besloten om maar iets te gaan doen, met die dromen van mij.
Dat was ook eerste keer, volgens mij mijn eerste post ook, weer een droom.
Nu dacht, ik jaik moet er iets mee doen.

Ik had weer een droom namelijk.
Moet even b ij vermelden, ik heb mezelf ergens voor aangemeld en na 9 april weet ik of ik word aangenomen of niet.
En ik wil dat zo graag!!!

Dus ik denk dat daar ergens mee te maken heeft.

mijn droom was:
Moet even iets bij zeggen:
Ervoor had ik bnn gezien met Valerio Zeno, 2 min ofzo.
Ik droom heeeeeeel vaak over Valerio Zeno, en gisteren was eerste keer dat ik hem weer tijden op tv zag.
Daarvoor dat ik over hem droomde, zonder dat ik hem op tv zag.

Mijn droom:

Ik ging met Valerio, we hadden leuke relatie, al mijn dromen zijn dat ik net in fase zit dat we niet met elkaar gaan, wel elkaar leuk vinden.
We hebben 2 schilpadden, Chab en Chabbie ofzo.
We lieten dat aan iemand zien????
Volgens mij een man, beetje een soort Mathijs nieuwkerk kan me herinneren maar hou me dat ten goede.

Nu langs ik ergens dat schilpadden staan voor: Als je droomt over schilpadden, suggereert dit dat je langzaam, doch zeker, voortgang boekt. Je moet jezelf even afremmen. Een alternatieve uitleg is dat je jezelf probeert de beschermen tegen de realiteit van het leven.

Maar irnoische is wel dat ik erg realistisch ben.
Maar ik moet wel zeggen misschien is dat het he, dat ik voor dat ik deze droom over Valerio had, dat ik wel even aan dat gene dacht waar ik had aangemeld en even kleine moment had, woow hoe zal dat zijn enso weet je wel. Niet erge paniek aanval maar wel even dat ik er ECHT bij stil stond.
Dus denk misshcien dat.


Het lijkt mij leuk, als mijn dromen kloppen en vaak heb ik helderziende dromen maar over je zelf is soms best moeilijk.
Je bent subjectief ivp objectief hahaha.
Om hier te noteren en dan na 9 april verlossende woord te geven of ik aangenomen ben of niet.

Hopelijk vinden jullie dat oke?
Voor die gene die het lezen en reacties zijn altijd welkom.
Wat je erbij voelt etc...

Veel liefs Faar
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki