Loading...
nl

Photolezen

Richie Richard
Richie Richard mrt 28 '10
Hey hey,

ik vroeg mezelf af, of mijn foto weer eens gelezen kon worden

Delen:
admin
admin mrt 28 '10
Huh? Blijf je foto's sturen? Je kan beter ipv elke maand, één keer per jaar oid je foto sturen. Maar dat is mijn gevoel hoor.
En wie je ook wil lezen lieve Denzil, je ogen moeten goed zichtbaar zijn, dus deze zou ik in ieder geval niet kunnen gebruiken.

Warme groet,
Marjan
Maryssa
Maryssa mrt 28 '10
Helemaal waar Larapinta. Ik dacht ook al goh alweer een foto?
Richie Richard
Nah, ik dacht. Er is zeer veel veranderd, benieuwd wat men er uit krijgt. Maar het is mijn nieuwe haarstyle, kost mij een half uur om het zo netjes te krijgen :-.
admin
admin mrt 28 '10
Origineel bericht van: Maryssa
Helemaal waar Larapinta. Ik dacht ook al goh alweer een foto?

Ja, ik weet niet, maar als je zelf weet welke veranderingen er zijn geweest, dan hoeft een fotolezer dat toch niet voor je te bevestigen? Ik doe het in ieder geval niet.

@Denzil, en haarstijl of niet, ik kan het echt niet als ik niet beide ogen kan vergelijken en zien en in kan verdwalen om te vertellen wat een foto mij zou willen zeggen.

Liefs Marjan
Maryssa
Maryssa mrt 28 '10
Hey Denzil....het staat je wel!!
Richie Richard
Dank je xD
Laatste tijd heb ik allemaal soorten looks uitgeprobeerd. Vaak met een muts.. maar nu is het er te warm voor. Dus zoek ik iets anders. Maar helaas, moet ik eerst me haar stylen voordat ik dit kan behouden.. Want nu heb ik echt jaren 70 haar tongue

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki