Hoi Farah,
Ik wil best voor je kijken wat je foto mij wil vertellen. Alleen kan ik niet in de toekomst kijken (gelukkig).
* Voor het eerst komt er zelfs bij mij nu een vorig leven voorbij ipv de toekomst. Mijn gevoel zegt dat je als man hebt geleefd, met heel veel aanzien. Dromerig, niet met beide benen op de grond. Spiritueel zoekende. Ben je nu dus ook, want anders zou je hier niet zijn, net als ieder ander
* Je bent snel geïncarneerd zegt mijn gevoel, omdat toen je overleed in je vorige leven, nog niet klaar was met je doel, je opdracht en je reis. Daarom ben je nu ook weer op zoek naar gelijkgestemden die je begrijpen met een half woord.
* Even pauze genomen, want ik bleef in je vorig leven hangen.
* Open meid, je weet wat je wil, maar bent wel vaak onzeker in je beslissingen. Die kun je nog wel eens uitstellen of eromheen draaien. Je houdt absoluut van een geintje en kan er wel tegen als het ook met jou uitgehaald wordt. Je houdt van lachen, vrolijkheid en gezelligheid.
* Toch is dat soms een masker, omdat je de onzekerheid wilt verbloemen. Er hangt dan een waas om je heen, ondoordringbaar. Ook voor dierbaren. Je trekt je dan terug in je eigen wereldje.
* Klopt het dat je contact kan leggen met je overleden dierbaren? Dat je het gevoel hebt dat ze bij je zijn? Dat je een gids hebt? Je vertrouwt op de spiritualiteit die om je heen hangt, en dat mag, vergeet alleen niet met beide benen op de grond te blijven staan.
* Ik heb het positieve gevoel dat het helemaal goedkomt met jou hoor! Je zal bereiken in dit leven wat je in je vorige leven(s) niet hebt kunnen vinden.
Ik wil het hier even bij laten, zou het fijn vinden of je er wat in herkent.
En heb je vragen, dan hoor ik het graag...
Namasté
Larapinta