Loading...
nl

Farah, Hai Hai Wie wil mijn foto lezen?

Farah
Farah mrt 28 '10
Hallo lieve mensen,

Wie wil mijn foto lezen?
Ben benieuwd wat 2010 allemaal voor mij in petto heeft.
Studie,carriere,vriendje etc hahaha..
Beetje de standaard dingen en ben benieuwd,en je kan alles vertellen aan mij dus ben erg benieuwd hahaha..

Liefs Faar
Delen:
Farah
Farah mrt 28 '10
Sorry, begrijp niks van dat uploaden, hopelijk is dit linkje ook goed.http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1628
Farah
Farah mrt 28 '10

is juist
admin
admin mrt 28 '10
Hoi Farah,

Ik wil best voor je kijken wat je foto mij wil vertellen. Alleen kan ik niet in de toekomst kijken (gelukkig).

* Voor het eerst komt er zelfs bij mij nu een vorig leven voorbij ipv de toekomst. Mijn gevoel zegt dat je als man hebt geleefd, met heel veel aanzien. Dromerig, niet met beide benen op de grond. Spiritueel zoekende. Ben je nu dus ook, want anders zou je hier niet zijn, net als ieder ander smile

* Je bent snel geïncarneerd zegt mijn gevoel, omdat toen je overleed in je vorige leven, nog niet klaar was met je doel, je opdracht en je reis. Daarom ben je nu ook weer op zoek naar gelijkgestemden die je begrijpen met een half woord.

* Even pauze genomen, want ik bleef in je vorig leven hangen.

* Open meid, je weet wat je wil, maar bent wel vaak onzeker in je beslissingen. Die kun je nog wel eens uitstellen of eromheen draaien. Je houdt absoluut van een geintje en kan er wel tegen als het ook met jou uitgehaald wordt. Je houdt van lachen, vrolijkheid en gezelligheid.

* Toch is dat soms een masker, omdat je de onzekerheid wilt verbloemen. Er hangt dan een waas om je heen, ondoordringbaar. Ook voor dierbaren. Je trekt je dan terug in je eigen wereldje.

* Klopt het dat je contact kan leggen met je overleden dierbaren? Dat je het gevoel hebt dat ze bij je zijn? Dat je een gids hebt? Je vertrouwt op de spiritualiteit die om je heen hangt, en dat mag, vergeet alleen niet met beide benen op de grond te blijven staan.

* Ik heb het positieve gevoel dat het helemaal goedkomt met jou hoor! Je zal bereiken in dit leven wat je in je vorige leven(s) niet hebt kunnen vinden.

Ik wil het hier even bij laten, zou het fijn vinden of je er wat in herkent.
En heb je vragen, dan hoor ik het graag...

Namasté
Larapinta
Farah
Farah mrt 28 '10
Hai hai Larapinta, bedankkt voor fotolezen!! Uhm vorig leven weet niet maar kan je wat concreter zijn? Onzeker ja soms wel ja dat klopt. Ik ben heel erg geaard. Ik zweef niet of iets dergelijks. Qua zoekende ben ik niet erg, niet qua spiritualiteit ik weet wat ik kan qua gevoel etc. Wat je echt goed zag, is over overleden! En de vrolijkheid enso! Onwijs bedanlt liefs
admin
admin mrt 28 '10
Hoi Farah,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik ben blij dat je geaard bent in dit leven, dat was je in je vorige leven(s) niet. Ik ben daar even uitgestapt, want ik voelde daar een hoop verdriet en onverwerkte emoties. Ik werd er zelf erg onrustig en verdrietig van. Hoop dat een andere fotolezer dat beter door zou krijgen.
Mooi dat je contact hebt met je overleden dierbaren. Merk je dat ook aan bepaalde dingen die in je huis gebeuren?
Ik merk uit je woorden dat je er voor openstaat en niet bang bent. Dat is mooi!

Liefs Marjan
Farah
Farah mrt 28 '10
Hai Marjan! Dat over vorig leven, ik heb zelf daar ander gevoel bij. Bijzonder dat jij dat zo hebt :-). Dingen in mijn huis?? Nee helemaal niet. Liefs Faar
Farah
Farah mrt 29 '10
Iemand anders, die het wil? Liefs faar
admin
admin mrt 29 '10
ikke, Farah .. maar niet meer vanavond! komt wel. wink
Farah
Farah mrt 30 '10
Hey hey Bellefleur,

Oke leuk ben benieuwd!
Joh hoeft ook niet ala minuut he.
Wanneer je tijd heb uiteraard.

Vind altijd interessant als iemand mijn foto leest.

Liefs Faar
admin
admin mrt 30 '10
Origineel bericht van: Farah

is juist

Ok, ik schrijf op wat ik doorkrijg..
Je straalt als een Dame, een vrouw met kracht. Onderschat jezelf niet. Dat doe je te vaak..en dat klopt niet.
In jou zit een enorm groot temperament, een enorme energie, een enorm vermogen..
maar dat heb je "moeten" inhouden, inperken, beperken.
Je zult iemand tegenkomen die bij jou die kracht en die energie weer volledig tot zijn recht laat komen, waar je puur jezelf kunt zijn. Zodat je dan die kansen neemt, om datgene wat er aan vuur en zelfs shamaanse healingskwaliteiten weer openbarst!! grin(vorig leven als shamaan)
Het zit nu verstopt achter een deel angst, angst om jezelf naar mijn gevoel, angst om je eigen kracht. (ander leven waarin je erg onderdrukt bent geweest)
Je "weet", je "ziet", je "voelt", je bent aanwezig! Go girl.. ga vooor je eigen unieke zijn. je bent wie je bent, en dat is zo mooi en zo krachtig!! enorm!!
Kijk niet naar wat je van vind dat je niet zo goed in bent, of van vind dat het niet haalbaar is.
Kijk naar wat je kan bereiken als je in jezelf gelooft, en op jezelf vertrouwt en weet dat alles in je zit om te slagen. Want nogmaals, in jou zit een grote kracht om alles te bereiken wat je wenst te bereiken. Die kracht wordt door anderen opgemerkt. Misschien deinzen ze er wat voor terug, en denk je "he, waarom wilt die of die niet in mijn buurt zijn?" het is vooral jij zelf die daar mag mee leren omgaan.

veel liefs van mij!!
Bellefleur
admin
admin mrt 30 '10
Trouwens, welkom back.. want ik schijn je energetisch te kennen van andere levens!
Farah
Farah mrt 30 '10
Hey hey bellefleur!!

Mooi wat je noteert echt waar.
Kracht hoor ik zo vaak van paragnosten erg mooi!!
Je bent ook de tweede die zegt dat ik een shamaan was in mijn vorige leven, ik voel dat ook echt heel erg!!

Vind erg mooi, over die kracht wat je noteert.
Dat anderen dat opmerken klopt.

Klopt allemaal hahahaha

Over iemand die ik ga tegenkomen waar die kracht er mag zijn en mij mee helpt.
Wat bedoel je daar mee?

Veel liefs en heeeel erg bedankt.
Vind erg mooi wat je heb genoteerd.

Ps Fijn dat we mekaar al kennen hahahah heb op een of ander manier altijd fijn gevoel bij je gehad.
Gelukkig is dat bevestigd.
admin
admin mrt 30 '10
Over iemand die ik ga tegenkomen waar die kracht er mag zijn en mij mee helpt.
Wat bedoel je daar mee?

Zoals ik het zeg, lieve Farah grinmeer weet ik ook niet.
Farah
Farah mrt 30 '10
hey hey lieve Bel,

Oh oke, geen probleem.
Alleen ik heb die gene al ontmoet ;-).

Nogm,aals bedankt he!

ps heb je een PB gestuurd.
Liefs Faar
admin
admin mrt 30 '10
ahh je hebt die al ontmoet!! okéééé das heel goed, Farah, ben ik blij om. grin
Farah
Farah mrt 30 '10
Hey Belllee!!!

Ja, dat is mijn Goeroe hahahaha...
laugh

Dus vandaar dat ik dacht, huhuh wat bedoelt ze daar mee hahah

Liefs Faar
Lin
Lin apr 3 '10
Hoi Farah

Als ik bij je rechter kant van je gezicht voel krijg ik kiespijn, en trekt naar mijn oor toe. Heb het gevoel alsof je kort geleden na de foto een wortelkanaal-behandeling hebt gehad of dat je het nog krijgt.

Je bent een heel gevoelig mens, kalm en afwachtend.
Mensen waar je geen klik mee voelt zal je ook voorbij lopen en (raar gezegd mss) negeren (niet direct met opzet)
Je kan emoties zoals ergenissen heel lang laten lopen, en stapelen zich op totdat...het moment daar is en er zal geen detail gespaart blijven waarin de ander op zijn eigen woorden word gewezen die hij of zij eens tegen jou gezegd heeft.

Verder zie ik op je foto aan de linker kant van de foto een jong overleden persoon. Heb het gevoel dat het gaat om een meisje van 17. Ik lijk veel buikpijn en krampen te hebben als ik der wil voelen. Ik wil bijna zeggen dat ze is overleden aan een ongeluk, daar gaat mijn gevoel sterk naar uit.

Ik wil het hier even bij laten
Liefs Linda
Farah
Farah apr 3 '10
Hai linda,

Bedankt voor je woorden.

Ik hoop dat ik die wortel kanaal niet krijg.

Gevoelig,kalm zeker, afwachtend in bepaald context moet dat dan gezet worden.

Ergenissen mauh, vroeger wel nu niet meer.

Meisje van 17, overleden niemand in mijn omgeving of ergens nabij.

Bedankt

Faar
Lin
Lin apr 3 '10
Hai linda,

Bedankt voor je woorden.

Ik hoop dat ik die wortel kanaal niet krijg.

Gevoelig,kalm zeker, afwachtend in bepaald context moet dat dan gezet worden.

Ergenissen mauh, vroeger wel nu niet meer.

Meisje van 17, overleden niemand in mijn omgeving of ergens nabij.

Bedankt

Faar

Bedankt voor je snelle reactie farah

Mss rare vraag maar wat weet jij van de vorige bewoners van je huis ?

Liefs Linda
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske