Loading...
nl

Kim, Wie wil mijn foto lezen ?

kikii
kikii mrt 26 '10
hoi allemaal!
Ik ben pas nieuw op dit forum, ik ben ermee in contact gekomen door mijn vriend Peejay, hier op het forum ...
Ik ben heel benieuwd over wat jullie uit mijn foto kunnen halen.

Heel fel bedankt !
Groetjes
Kim
Delen:
admin
admin mrt 27 '10
Hoi Kim,

Ik wil best een poging wagen, maar ik zou graag een beetje meer van je gezicht willen zien. Kan je de foto wat rechter nemen, dus niet zo vanaf de zijkant misschien?

Namasté
Larapinta
admin
admin mrt 29 '10
Alvast mijn excuus als het niet zo is,maar of jij en peejay hebben elkaar leren kennen bij dezelfde kapper,of dit is een foto van Peejay met make-up op en bruine lensen in.
Dat is wat ik denk.....
admin
admin mrt 29 '10
Nougnag, er is daadwerkelijk wel verschil te zien, zie duidelijk dat Peejay de jongen is, en deze foto van Kim, het meisje uiteraard. Door het haar en het gelijksoortige gezicht - wat aangeeft dat ze goed bij elkaar passen - lijken ze enigszins op elkaar, maar de lenzen alleen zouden het 'm niet doen smile
admin
admin mrt 29 '10
okee daar doe ik het voor Bart en Peejay,dan nogmaals mij excuus.
Ik heb er overigens vanaf het begin dat de foto is geplaatst over gedaan en dacht nu; Ik gooi het er gewoon in....
admin
admin mrt 29 '10
Je hoeft voor mij je excuus niet aan te bieden Nougnag, dacht ik gooi even een balletje op voor Peejay en Kim .. maar ik neem aan dat je er net achter bent gekomen dat je je goede leesbril niet op had vandaag ? winklaugh

Groetjes, Bart
admin
admin mrt 29 '10
HAHA lolligerd HEUS niet leuk hihi...
x
admin
admin mrt 29 '10

Haha smileKnuffel laugh
admin
admin mrt 29 '10
Dat was even offtopic ... wie wil de foto lezen van Kim?!
Marenubium
Marenubium mrt 29 '10
Ahah lolligerds laugh

Njah, een foto van je hele gezicht zou beter helpen, Kim. Dus zoals Larapinta het al zei: een foto recht genomen van je gezicht!
Lin
Lin apr 3 '10
Origineel bericht van: kikii
hoi allemaal!
Ik ben pas nieuw op dit forum, ik ben ermee in contact gekomen door mijn vriend Peejay, hier op het forum ...
Ik ben heel benieuwd over wat jullie uit mijn foto kunnen halen.

Heel fel bedankt !
Groetjes
Kim

Een mooie foto Kim
Qua energie op 1 lijn met peejay
Het voelt ook aan als "Big brother is watching over you"...
Je bent heel rustig en heb het gevoel dat je jezelf liever op de achtergrond houdt.
Het voelt ook aan als dat je leven ook lekker voortkabbelt en niks geen moeilijkheden...easygoing om zo te noemen. Doch stille wateren hebben diepe gronden ; Je hebt een heel mooi verborgen talent in jezelf zitten die er wel uitkomt als de tijd daar rijp voor is.
En wat dat is...dat weet alleen jij en kan ook alleen jij antwoord op geven.

Liefs linda
admin
admin apr 6 '10
Lieve Kim,

Heb je een foto van je voorkant van het gezicht?? En misschien wil Linda een reactie op haar berichtje??

Liefs
Marjan
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 8 '10
Lieve Mensen.

Ik ben niet van het fotolezen, en al helemaal niet van het onthouden, maar ik zag ook herkenning. Dus ik heb toch even teruggezocht maar ik ben het niet helemaal eens...

http://nl.netlog.com/xBrutalityPerfectionx/photo/photoid=88412984#photos

Als mensen meerder fotolezingen willen doen om redenen, prima. Maar lieg er niet om.

Het lijkt mij dat het hier om eenzelfde persoon gaat, dan wel om een tweelinggezicht.
admin
admin apr 8 '10
Hemelwandelaar, zet deze twee foto's eens naast elkaar,
dan zie je duidelijk het verschil.
Mensen liegen hier niet, hoor en het gaat om twee verschillende mensen!
En zeker zijn dit geen tweelingen! Misschien wel elkanders tweelingziel, wie weet he! grin
admin
admin apr 8 '10
Zou dat dan misschien een mogelijkheid zijn? Om de 2 foto's in een "vooraangezicht" met elkaar te vergelijken,naast elkaar in deze topic?
Om alle twijfel teniet te doen.
admin
admin apr 8 '10
Wat mezelf betreft; "Ik vraag liever om vergeving dan om toestemming".
(Met en zonder Barts brilletje dus)
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '10
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Lieve Mensen.

Ik ben niet van het fotolezen, en al helemaal niet van het onthouden, maar ik zag ook herkenning. Dus ik heb toch even teruggezocht maar ik ben het niet helemaal eens...

http://nl.netlog.com/xBrutalityPerfectionx/photo/photoid=88412984#photos

Als mensen meerder fotolezingen willen doen om redenen, prima. Maar lieg er niet om.

Het lijkt mij dat het hier om eenzelfde persoon gaat, dan wel om een tweelinggezicht.

Je was al op de pagina, dus misschien moet je toch even wat beter zoeken:

Lijkt me toch echt wel 2 verschillende mensen.....

Waarom toch zo'n felle reactie naar kim? Vind ik niet zo netjes.
Anke
Anke apr 11 '10
Misschien zou je er ook om kunnen lachen?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 11 '10
Origineel bericht van: NiMS
Lijkt me toch echt wel 2 verschillende mensen.....

Waarom toch zo'n felle reactie naar kim? Vind ik niet zo netjes.

Mijn excuses. In het verleden (andere fotolezingen) is er wel een geknoeid met de reden van aanvraag. Mss heb ik me teveel daardoor laten leiden. Maar wat Bart ook schreef, ik krijg daar ook een vertekend beeld door. Die foto naast elkaar, ja twee verschillende mensen.
Marenubium
Marenubium apr 11 '10
Hey Peejay smile

Je stond volledig in je recht met je bericht en je reactie.
Ook ik had in den beginne ff de idee dat jij en Kim 1 en dezelfde waren. Maar even verder loerende op je blog gaf mij de bevestiging dat het niet zo was. Van hieruit mijn excuses, ik had even eerder moeten reaguren.

Met NiMS' reactie dacht ik dat het wel helder zou wezen voor anderen. Van hieruit dan ook mijn welgemeende excuses omdat ik eerder door had dan anderen dat het om 2 verschillende personen ging (IT achtergrond), en dit ook best even had mogen aangeven. Wellicht heeft het even zo moeten zijn....sorry.

Jouw boosheid was dus helemaal op zijn plaats!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420