Loading...
nl

Activering van het achtste chakra

Cialara
Cialara jun 3 '10
The Divine Prayer
(Het Goddelijke Gebed)

Our Father/Mother God who art in heaven, Hallowed be Thy Name I AM.
(Onze Vader/Moeder God die in de Hemel is, Heilig is uw naam Ik Ben).

I AM Thy Kingdom come.
(Ik Ben uw koninkrijk kome.)

I AM Thy Will being done.
(Ik Ben uw wil geschiede).

I AM on earth even as I AM in heaven.
(Ik Ben op de aarde zoals in de Hemel).

I AM giving this day daily bread to all.
(Ik geef op deze dag aan allen ons dagelijkse brood).

I AM forgiving all Life this day even as I am.
(Ik vergeef al het leven op deze dag net zoals Ik Ben).

I AM also all Life forgiving me.
(Ik Ben ook al het leven dat mij vergeeft)

I AM leading all men away from temptation.
(Ik leid alle mensen weg van de verleiding).

I AM delivering all men from every evil condition.
(Ik Ben bevrijdt alle mensen van elke kwade toestand).

I AM the Kingdom.
(Ik Ben het koninkrijk).

I AM the Power and,
(Ik Ben de kracht, en).

I AM the Glory of God in eternal, immortal manifestation All this I AM.
(Ik Ben de glorie van God in eeuwige, onsterfelijke manifestatie ... dit alles Ben Ik.)

I AM Calling forth Violet Fire, To blaze and transmute all desire, Keeping on in Freedoms name, Till I AM one with the Violet Flame.
(Ik roep aan het violette vuur, om al het verlangen weg te branden en te transformeren, volhoudend in de naam van vrijheid, tot ik een ben met de violette vlam.)

And in full faith I consciously accept this manifest, manifest, manifest. (3 Times)
(In vol vertrouwen accepteer ik bewust deze manifestatie, manifestatie, manifestatie. (3 keer))

Right here and now with full God Power, eternally sustained, all-powerfully active, ever expanding and world enfolding until al are wholly ascended in the Light and free.
(Nu op deze plek met volle Goddelijke kracht, die oneindig volhoudt, Al krachtig actief is, die zich uitbreidt over heel de wereld, totdat iedereen in Heiligheid de hemelvaart heeft volbracht.)

Beloved I AM! (3 Times)
(Geliefde Ik Ben! (3 keer))

I AM Divine Presence! (3 times)
(Ik Ben Goddelijke aanwezigheid! (3 keer))

Feel the love, light & compassion of your Divine Presence.

Namasté,

" Ik Ben Die Ik Ben "

Melchizedek

Bron: http://www.divinevitality.nl/ikben.html
Cialara
Cialara jun 27 '10

Dit is volgens mij een onderdeel van of een gevolg van het activeren van het achtste chakra in ieder geval gaat het vaak samen.
Cialara
Cialara jul 22 '10
admin
admin jul 22 '10
Jorine, de achtste chakra waar je het over hebt.

Waar voel jij deze? In je menselijke of astrale lichaam?
Cialara
Cialara jul 22 '10
(nog) niet in mijn menselijke lichaam winkmaar het hangt er zo'n 20 a 30 cm. boven. Ook mijn aardester chakra kan ik voelen, die zit zo'n 20 a 30 cm. onder me in de grond.

Het is fijn om beiden te voelen, zielenster- en aardester chakra horen eigenlijk bij elkaar...
admin
admin jul 22 '10
Ppff, ik zou er niet aan moeten denken om al die chakra's te onthouden, om in het menselijke overal een verklaring voor te kunnen geven.

Gewoon 1 zijn met de cosmos doet het ehm wel voor mij. Wat is dan het belang van een achtste chakra, Jorine?
admin
admin jul 22 '10
Toch wel handig als je ze kan voelen, weet je gelijk of ze eventueel out of tune zijn smile
admin
admin jul 22 '10
@Karin, ja precies.

Het lijkt mij alleen dat als je spiritueel zover bent om een nieuwe chakra te krijgen dat je ook zal weten hoe je die chakra gebruikt. Vooral als het chakra's zijn die voor komen in je astrale vorm. Zoals de achtste.

Als dan een chakra out of tune is zal de cosmos je vanzelf ondersteunen dit weer goed te krijgen.
admin
admin jul 22 '10
Ja juist ondersteunen, het echte werk ligt bij jezelf smile
Ik kan de meeste wel voelen, niet allemaal, degene die ik niet voel zijn bij mij ook degene die uit balans zijn.
Nog veel, heeeeel veel werk te doen haha.
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 22 '10
8e shakra is ook oversteigend/uitsteigend ..... the big picture..... ook de samenhang bij bv mensen om je heen de actie reactie al zien voordat goed en wel is begonnen... tenminste dat ist bij mij (alleen niet te lang in blijven hangen confusedalleen had dit zelf nooit bij chakra's etc geplaatst, dacht dat iedereen dit had... paar jaar geleden werdt het zo heavey/bizar dat ik uiteraard vanzelf vanalles op ging zoeken... filmpje is ook zeer herkenbaar (nja... kheb het een wat andere invulling/beelden... maar het lijkt er genoeg op om voor een flinke portie herkenning te zorgen...)
admin
admin jul 22 '10
@Karin, hoe belangrijk is het dan om altijd al je chakra's in balans te hebben? Om op aarde te groeien in innerlijke wijsheid zijn gesloten chakra's van evenveel belang als chakra's die in balans zijn.
admin
admin jul 22 '10
Altijd in balans? Gaat mij niet lukken denk ik.
Ik meen niet gezegd te hebben dat het belangrijk is, wel dat het erg prettig voelt als ze wél in balans zijn.
Cialara
Cialara jul 22 '10
Het is niet zozeer om te helpen de andere chakra's in balans te brengen, dat is denk ik een staat van zijn.

Het achtste chakra verstevigt de verbinding van je ziel met je bewustzijn en met je hoger zelf. Net zoals je aardester chakra, je beter verbindt met moeder aarde. Het hoeft niet altijd gelijk op te gaan vermoed ik, al weet ik dat niet zeker. De een zal misschien makkelijker een sterke verbinding met de aardester hebben en de andere meer met de zielenster. Maar als je ze beiden kunt verbinden in je bewustzijn, ze beiden kunt waarnemen of voelen,dan groei je daar heel sterk door.

Het multidimensioneel zijn hangt daar ook mee samen. Je kunt niet door de dimensies gaan zonder je zielenster of je aardester aan te spreken. Zodra je die dingen gaat doen, dus met je ziel werken, waarnemen en voelen, dan leg je automatisch de verbinding met een van de genoemde chakra's.

Multidimensionaliteit is een onderdeel van Ascentie smile
Cialara
Cialara jul 22 '10
In mijn persoonlijke ervaring is het overigens zo dat ook al heb je verbinding met je achtste chakra en heb je het geactiveerd, je andere chakra's ook dan nog wel eens uit balans kunnen zijn.

Het is ook niet zo dat als je je achtste chakra geactiveerd hebt, dat je dan klaar bent of zo, dit is slechts een stap op het pad van ascentie.
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 22 '10
Hm, ja idd, de weg ernaar toe... of de manier waarop je dat doet is idd persoonlijk/verschillend.

om het simpel te zeggen.

smile

(hmmm... mompelt; "die aardester eens wat steviger op de rails zetten..."
Cialara
Cialara dec 27 '10
Ik geef dit topic even een schoppie omhoog omdat er weer een aantal mensen zijn begonnen met zielenreizen en ik heb gezien dat bij hen de kroon werd geplaatst ofwel het achtste chakra werd geactiveerd smile

Het is een mooie tijd waarin we leven, met steeds meer kroontjes op de mensen laugh
Mimosa
Mimosa dec 27 '10
Dank je voor het naar boven halen hiervan. Ik was er net naar op zoek. smile
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie