Loading...
nl

mijn overleden EX/Exgenoot

irm20
irm20 mrt 25 '10
het verhaal van mij, gaat over mijn Overleden EX/ExGENOOT.
hij is vorig jaar overleden , 1 week na mijn verjaardag.
ik ben sinds dien 12 jaar bijna van hem gescheiden, heb ik zelf gewild en aan gevraagd.(internationaal chauffeur) 1 dochter hadden we samen, maar mijn moeder met vriend, hielden meer met hem als met mij( enig kind van mijn moeder/mijn vader zelf is met 41 jaar overleden)) Ik ben maar enig kind.
Ik ben een nieuw leven begonnen, een nieuwe toekomst, en wel mijn eerste vriend toen ik 16.5 jaar was. na 28 jaar weer terug heb en samen met hem tot in het heden ,v.a. de echtscheiding ben 11 jaar. samen hebben we een meisje, nu 10 jaar, en zijn 5 jaar dit jaar gelukkig getrouwd.Toen mijn vader stierf met 41 jaar, zat nu mijn huidige echtgenoot naast het sterfbed van mijn vader. terug naar het overlijden van mijn EX.
ik kreeg toen een nota,van hun gemeente, ik mocht 3265 euro betalen de crematie. Ja aan gezien wij in het heden een uitkering genieten, zouden we alles kwijt geraakt zijn.
om het ministerie in te schakelen en een advocaat, kregen wij voor de kerst afgelopen jaar een schriftelijk EXCUUS. onder tussen heb ik wel een trauma er van over gehouden. wat nu ondertussen wat aan het slijten is en weg trekt.
daarbij te bedenken dat mijn lieve man en ik Chronisch ziek zijn. Hij FM .ME/CVS . en ik COPD fase 3.

ik ben blij dat ik dit even kwijt kon.
dank je
Delen:
Cialara
Cialara mrt 25 '10
Ik heb dit even verplaatst, want het paste niet echt bij het topic waar je het had neergezet.

Hier komt het beter tot zijn recht.
admin
admin mrt 25 '10
Hoi Irm,

Je kan je verhaal hier kwijt.
Wat mij te binnen schiet, is wat heb je geleerd van de hele situatie? Wat heeft het overlijden van je ex/exgenoot je gebracht, of juist niet?
En je moeder, heb je daar nog contact mee?
Je vader, heb je daar op energetisch nivo contact mee?

Zomaar wat vragen die omhoog komen. Je hoeft natuurlijk niet alles te antwoorden ...

Warme groet
Marjan
Goddelijk Vonkje
Goddelijk Vonkje mrt 26 '10
Lieve Irm,

Dank je wel voor het delen van je hart. Ik kan me voorstellen dat je het heel veel impact op je heeft gehad die torenhoge rekening van de gemeente. Ben je jaren geleden een nieuw leventje begonnen (wat erg moedig is) en dan krijg je ineens zoiets op je bord. Onbegrijpelijk he! Maar ik ben blij voor je dat het is opgelost.

Soms is het leven gewoon niet altijd even mild voor ons en vragen we ons af waar we het allemaal aan verdiend hebben. Ik hoop dat je jouw cadeautjes hebt gevonden in de ervaringen in je leven? Uiteindelijk maken onze diepste dalen ons iedere keer weer sterker en laten ze stukje bij beetje meer van onze eigen kracht zien, zodat we ook weer pieken van gelukzaligheid kunnen ervaren, en kracht opdoen voor ons volgende dal. Dat is de stroming van het leven. Ik begrijp dat een chronische ziekte het er niet gemakkelijker op maakt om de cadeautjes van het leven te vinden, maar ik hoop dat het jullie toch lukt.

Ik vind heel bijzonder dat jij en je eerste vriend weer herenigd zijn en dat jullie nu gelukkig samen zijn met zijn drietjes smile

Ik wens jullie alle liefde en kracht toe.

Veel liefs,
Daphne
irm20
irm20 apr 20 '10
Origineel bericht van: Larapinta
Hoi Irm,

Je kan je verhaal hier kwijt.
Wat mij te binnen schiet, is wat heb je geleerd van de hele situatie? Wat heeft het overlijden van je ex/exgenoot je gebracht, of juist niet?
En je moeder, heb je daar nog contact mee?
Je vader, heb je daar op energetisch nivo contact mee?

Zomaar wat vragen die omhoog komen. Je hoeft natuurlijk niet alles te antwoorden ...

Warme groet
Marjan

hallo larpinta,
eventjes laten weten, mijn moeder heeft me als kind zijnde steeds onder de neus gevreven, door jou was ik bijna dood gebleven. dat voelde net als of ik niet gewenst was.
nu heeft ze al enkele jaren,verlamming door dubbele herseninfarct. en kent mij niet meer.

mijn vader is met 41 jaar gestorven, ik was 17 jaar.
in het heden mijn lieve man, heeft vroegernaast het sterfbed gezeten van mijn vader. daarna uitgeraakt onze relatie.
28 jaar hebben we ons niet gezien, en toen , nu 12.5 jaar zijn we weer samen en in augustus dit jaar 5 jaar getrouwd en een lief gewenst meisje samen van 10 jaar.

groetjes,
irm
irm20
irm20 jun 13 '10
hallo lieve marjan,

mijn vader is met 41 jarige leeftijd overleden ,toen was ik 17 jaar.

mijn lieve man in het heden, wij zijn opnieuw 12.5 jaar bij mekaar , weer terug gevonden.
28 jaar niet meer gezien, hij is mijn 1ste vriendje van vroeger.
hij heeft nog bij het sterfbed van mijn vader gezeten.

oke.

liefs irm
admin
admin jun 13 '10
Niks is toeval hoor! Het Levenspad loopt zoals het de Bedoeling is.

Liefs mij

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki