het verhaal van mij, gaat over mijn Overleden EX/ExGENOOT.
hij is vorig jaar overleden , 1 week na mijn verjaardag.
ik ben sinds dien 12 jaar bijna van hem gescheiden, heb ik zelf gewild en aan gevraagd.(internationaal chauffeur) 1 dochter hadden we samen, maar mijn moeder met vriend, hielden meer met hem als met mij( enig kind van mijn moeder/mijn vader zelf is met 41 jaar overleden)) Ik ben maar enig kind.
Ik ben een nieuw leven begonnen, een nieuwe toekomst, en wel mijn eerste vriend toen ik 16.5 jaar was. na 28 jaar weer terug heb en samen met hem tot in het heden ,v.a. de echtscheiding ben 11 jaar. samen hebben we een meisje, nu 10 jaar, en zijn 5 jaar dit jaar gelukkig getrouwd.Toen mijn vader stierf met 41 jaar, zat nu mijn huidige echtgenoot naast het sterfbed van mijn vader. terug naar het overlijden van mijn EX.
ik kreeg toen een nota,van hun gemeente, ik mocht 3265 euro betalen de crematie. Ja aan gezien wij in het heden een uitkering genieten, zouden we alles kwijt geraakt zijn.
om het ministerie in te schakelen en een advocaat, kregen wij voor de kerst afgelopen jaar een schriftelijk EXCUUS. onder tussen heb ik wel een trauma er van over gehouden. wat nu ondertussen wat aan het slijten is en weg trekt.
daarbij te bedenken dat mijn lieve man en ik Chronisch ziek zijn. Hij FM .ME/CVS . en ik COPD fase 3.
ik ben blij dat ik dit even kwijt kon.
dank je